דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Cycling tours in Israel - טיולי אופנים בישראל לקבוצות איכותיות מחוץ לארץ - ride and tour the Holy Land 

מאת    [ 15/01/2011 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 5875 פעמים ]

Cycling tours in the Holyland

מדינת ישראל הופכת לגן עדן של ממש לרוכבי אופניים. שבילי אופניים נסללים ומפולסים בערים וביערות, חנויות אופנים רבות ואיכותיות פרוסות בכל רחבי הארץ ומציעות ציוד מקצועי לרוכבי אופניים, תיקוני אופנים ומכירת אופנים בכל רמת תקציב ומכל סוג.

לצד תיירות צליינית PILGRIMAGE LOW COST TOURS מציעות חברות תיירות נכנסת ספורות גם טיולי איכות בארץ לרוכבי אופניים מקצועיים וחובבנים כאחד טיולים המשלבים רכיבה ביערות ובכבישי ישראל, לרבות רכיבה בנופים עוצרי נשימה כמו Cycling along the Dead Sea או Cycling tour around the Sea of Galilee כחלק מטיול איכותי בישראל. טיולים אלו כוללים לרוב רכיבה של כ-3 שעות בשעות הבוקר המוקדמות ולאחרי הפסקת התרעננות סיור באתרים קלאסיים או אף צליינים ברחבי מדינת ישראל .

ארגון טיול אופניים לקבוצות תיירים מחו"ל הינה משימה לוגיסטית מורכבת הכוללת בחירת מורי דרך דוברי שפות המחוברים היטב לתחום רכיבת האופניים, שילוב של רכב לוגיסטי המלווה את הטיול ובו נגרר שיכול להעביר את האופניים מנקודה לנקודה ואף לאפסן זוג אופניים של רוכב שהתעייף במהלך הרכיבה

לאחרונה החלו להתקיים אף במצרים תוכניות של sail & ride along the Nile, מצרים בניגוד לישראל מספקת נכון ליום כתיבת המאמר תשתית רעועה ביותר לטובת טיולי אופנים בעוד בישראל ניתן בהחלט לספק לרוכב החובב ולרוכב המקצועי חוויה של טיול בלתי נשכח.

מגוון האתרים, האקלים הרב גוני, היערות ונחלי ישראל מהווים כולם סביבה ידידותית לרוכבי האופניים. שילוב של נופים מגוונים, אתרים מרתקים ותשתית נהדרת בליווי צוות מקצועי מצוין מהווים ערובה להצלחת טיולי אופנים לקבוצות תיירים מחו"ל.

קק"ל הכשירה במרוצת השנים האחרונות אינספור מסלולי אופנים ביערות וסביב ישובים ברחבי הארץ. אתרים אלו נושקים לא אחת גם לשביל ישראל ומאפשרים גם שילוב של HIKE & RIDE TOURS בישראל.

חברת אהלן אולימפוס בשיתוף מדריכי רכיבה מצטיינים ואנשי לוגיסטיקה מהשורה הראשונה מציעה מגוון רחב של תוכניות Cycling tours in Israel. החברה מקפידה על הגבלת גודל הקבוצה ללא יותר מ-20 משתתפים ע"מ להבטיח חוויה ייחודית ויחס אישי. במסלולים המיוחדים שמציעה החברה לטובת רוכבי אופניים קיימת הקפדה על נהלי בטיחות מחמירים ע"מ להבטיח כי התייר שלנו ישוב לביתו לא רק מרוצה אלא גם בריא ושלם.מעבר לנושא הבטיחות, תוכניות הטיולים – the tour itinerary נכתבות ע"י מורי דרך מהשורה הראשונה כמו בניה בלום ע"מ להבטיח תוכנית ישימה ואיכותית שכל פרט ופרט בה נבחן ע"י מורי דרך ומדריכי רכיבת שטח וכביש מהטובים והזהירים בארץ.

תוכנית מיוחדת ובלעדית אותה משווקת חברת אהלן אולימפוס ברחבי ארה"ב וקנדה הינה 08 Days Ride & Tour the Holy land – תוכנית רב גונית ומרתקת המתאימה לרוכבים מתחילים המשלבים הכרות עם אתריה הקסומים של מדינת ישראל תוך התוודעות אליה ברכיבה בנופים מרהיבים, בטבע, ביערות ובמדבר.

שילוב של מספר ימי רכיבה או אף חצי יום פעילות אופנים יכולה להעשיר כל טיול INCENTIVE ולהפכו לחוויה בלתי נשכחת לתיירים מכל רחבי העולם.

 

 

אהלן אולימפוס 08-6909050 שרות מצויין לאורחים מחו"ל בארץ, בירדן ובמצרים, שרות מיוחד לדוברי ספרדית, תיירות פרימיום וניהול אתרי תיירות -Bike & Tour the Holy Land




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב