דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים מקצועי 

מאת    [ 14/01/2011 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 1375 פעמים ]

קידום אתרים בצורה מקצועית דורש את חוות דעתו וייעוצו של מומחה קידום אתרים. קשה מאוד לבצע קידום אתרים מקצועי ללא אסטרטגייה קידומית נכונה שהתווה מקדם אתרים בעל ניסיון וידע רב בתחום הSEO.

מהו קידום אתרים מקצועי?

קידום מקצועי של אתר בגוגל מתחיל קודם כל בבדיקת האתר על כל רבדיו. החל ממבנה האתר, תכניו, קישורים פנימיים, משקל עמודים, מהירות טעינה של דפים ותקינות קוד האתר ועד לסביבה החיצונית של האתר, כלומר הקישורים הנכנסים אליו ממקורות חיצוניים ברשת.

קידום אתרים מקצועי יבוצע על פי תוכנית עבודה מוגדרת מראש לביצוע שינויים ואופטימיזצייה לאתר עצמו על פי צרכיו ועל פי המטרות והיעדים שהוגדרו לקידום האתר.

אסטרטגיית הקידום תהא מושתת על מחקר מתחרים ומילות מפתח ועל מצב האתר הנוכחי בטרם תחילת ביצוע שינויי האופטימיזצייה על מנת למקד את כלל השינויים הטכניים באתר להעלאת הרלוונטיות אל מילות החיפוש עבורן רוצים להתקדם בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש ובגוגל.

קידום אתרים מקצועי בגוגל יאפיין את מטרות האתר, יעדיו ויבצע את מכלול השינויים הדרושים על מנת לקדמו לביטויי מפתח רצויים בגוגל.

ההבדל בין קידום אתרים מקצועי לבין קידום חובבני

ישנם הבדלים רבים בין קידום אתרים מקצועי המבוצע על ידי מומחה קידום אתריםSEO  לבין קידום אתרים שאינו מקצועי, אך ההבדל המשמעותי והקריטי ביותר הוא שבקידום אתרים מקצועי משתמשים אך ורק בשיטות קידום אתיות שאינן מסכנות את האתר לעומת קידום אתרים שאינו מקצועי העלול לעשות שימוש בשיטות קידום פסולות ולגרור את האתר לענישה או להסרה מהאינדקס.

קידום אתרים מקצועי שם דגש בהבנת צרכי האתר וזיהוי הנקודות הבעייתיות בו. מומחה SEO  מאבחן את האתר ויכול להצביע על הבעיות המונעות ממנו להתקדם בתוצאות החיפוש וכך להורות על השינויים הדרושים על מנת לפתור בעיות אלה.

קידום אתרים מקצועי הוא כעין "טיפול כללי" לאתר אינטרנט המטפל בכלל המאפיינים על מנת להעלות את הרלוונטיות של האתר בעיני הגולש ובעיני גוגל למילות המפתח אותן רוצים לקדם.

קידום אתרים מקצועי מבוצע לאורך זמן והתוצאות יושגו לאחר מספר חודשים לפחות תוך כדי ביצוע שינויי אופטימיזציה ובחינתם לאורך הפרוייקט.

קידום מקצועי משלב ידע והבנה בכלל רכיבי האתר וכן הכרות עם אופן פעולתם של מנועי החיפוש באינטרנט לעומת קידום חובבני שלא מטפל במכלול האתר או מתאים אותו לפעולת מנועי החיפוש, אלא נשען בדרך כלל על ידע כללי חובבני המצוי לכל אחד.

ברמת העיקרון על מנת לקדם אתר בצורה מקצועית יש להפוך למקדם אתרים מקצועי, דבר שדורש צבירת ידע וניסיון רבים בקידום אתרים ולא די בסיום קורס קידום אתרים או קריאת חומר בתחום (אם כי קורסים ולמידה עצמית הם דבר חיובי ביותר כאשר מקדמים אתר ויכולים להועיל כמובן).

בתחום כמו קידום אתרים במנועי חיפוש, ידע וניסיון הם שני דברים הכרחיים ביותר מכיוון שהם מעידים על כך שמקדם האתרים המקצועי היה עד לשינויים אלגוריתמיים שהתרחשו ומתרחשים כל העת במנועי החיפוש ולמד כיצד להתאים את צרכי האתרים שקידם לשינויים אלה.

SeoV - קידום אתרים מקצועי בגוגל ובמנועי חיפוש בארץ ובחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב