דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים לגורמים פוליטיים - כל ההתלבטויות 

מאת    [ 14/01/2011 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 1685 פעמים ]

בניית אתרים למטרות פוליטיות היא אינה משימה פשוטה. הכוונה היא לא כמובן בצד הטכני אלא בזה המוסרי - ערכי: נוצרים מצבים בהם הבנייה נעשית עבור גוף פוליטי הנוגד את הדעות שלכם באופן נחרץ. אתם למעשה תורמים באופן ישיר לקידום גוף זה למרות שמה שהייתם רוצים לעשות זה לפעול נגדו.. מעבר לזה, תדרשו ללוות קבוצה פוליטית זו לאורך זמן רב כיועצים טכניים ונותני תמיכה, עובדה אשר מעצימה אף יותר את תחושת חוסר האונים שלכם. מצבים אלו יכולים לתפוס כל אחד מכם, בוני האתרים העובדים בתחום במרץ, ולכן כדאי להתכונן מראש לדעת כיצד להתמודד עם ההתלבטויות הרבות הצצות ועולות.

 

נתחיל מנקודה ראשונה: אתם חייבים להחליט האם העקרונות הפוליטיים שלכם חשובים לכם עד כדי לוותר על עבודה עבור הצד השני. בניית אתרים ופוליטיקה עלולות להיפגש ולכן חשוב שתהיו מוכנים! בהנחה ודעותיכם הפוליטיות ברורות ואתם פעילים בצורה אקטיבית בנושא עדיף שתוותרו על הצעת העבודה, גם אם זו מלווה בתשלום נדיב. אם תתפתו להצעה הכספית תבגדו בערכים שלכם ולאורך זמן תצאו מתוסכלים מהעובדה שאתם תורמים לצד השני. באם זהו אינו המצב ואתם מוכנים לבצע את העבודה מפני שאינכם פעילים בתחום הפוליטיקה (למרות שדעה כלשהי יש לכם) חשוב שתיקחו בחשבון מספר גורמים אשר מבדילים בניית אתרים זו מבניית אתרים בנושאים אחרים:

עם הזמן אתם יכולים להיחשף למצבים אשר יגרמו לכם לפתח דעה פוליטית נחרצת וכתוצאה לניגוד אינטרסים מובהק. כמו כן בבחירה בבניית אתר לגורם פוליטי אחד אתם למעשה מוותרים על בנייה לגורמים אחרים, גם כאן כדי לא ליצור ניגוד באינטרסים. הנושא הפוליטי הינו נושא רגיש מאוד ונתון לביקורת ציבורית רבה ולכן בניגוד לתחומי חיים אחרים, כאן אסור לכם לעשות טעויות שכן אלה עלולות להביא לכישלונכם ורק לבעיות.

לאחר שחשבתם פעמיים על הנקודות הנ"ל קחו החלטה. זו תלווה אתכם לתקופה הקרובה ואולי אף לעתיד הלא קרוב ומהווה מעין התחייבות ביניכם לבין הלקוחות.

 

מה אתם יכולים לעשות במידה ובניתם אתר לקבוצה פוליטית אך עם הזמן החלטתם שדי, נמאס לכם לתמוך בהם? ובכן אתם בבעיה. בניית אתרים היא מקצוע ככל השאר וכבעלי המקצוע יש לכם התחייבות ואחריות כלפי הלקוח. במקרים אלו האחריות שלכם גדולה היא על אחת כמה וכמה ואל תשכחו לרגע שיש לכם עסק עם לקוח בעל עוצמה חברתית וכלכלית רבה.. לכן, אם אתם לא יכולים יותר וחייבים לצאת מן החוזה פעלו בצורה אינטליגנטית עד כמה שניתן והכי חשוב – פעלו בשכל ולא מתוך הרגש. אם אתם עובדים כחלק מחברת אינטרנט המונה בוני אתרים נוספים נסו להעביר להם את העבודה. בהנחה ואין זה המצב ואתם הם אנשי המקצוע היחידים פנו ללקוחות שלכם והסבירו את הבעיה בלי להסתיר דבר. הסבירו שאתם מבינים את המחויבות שלכם מצד אחד אך שכעת קשה לכם לבצע את עבודת בניית האתר בצורה אובייקטיבית ואיכותית. הסבירו שתהליך בניית אתרים מתבסס על תכונות אלו ולצערכם איבדתם אותם איפשהו בדרך. אם התמזל מזלכם ויש לכם עסק עם אנשים הגיוניים הבעיה תיפתר במהרה ותוכלו להמשיך בבניית אתרים נוספים. במקרה שמזלכם לא התמזל אין לכם ברירה אלא לחכות בסבלנות לסיום חוזה העבודה ולנשוך שפתיים עד אז. הסתכלו על חצי הכוס המלאה: חוויתם ולמדתם מהניסיון, גם אם זה לא היה נעים במיוחד..

 

לסיכום, חשבו אלף פעמים (לא רק פעמיים) לפני שאתם מכניסים עצמכם לתהליך בניית אתרים עבור גורמים פוליטיים. זה יכול להתברר כאסון וכלא פחות מסבל יום יומי... פוליטיקה אינה מתאימה לכל אחד ואם אתם לא נמנים על הזן המיוחד הזה עדיף שתתרחקו.

אורי ויסמן www.luminalweb.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב