דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפוס דיגיטלי 

מאת    [ 13/01/2011 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1942 פעמים ]

דפוס זה אחת ההמצאות המשמעותיות ביותר לאנושות, ותרומתה היא מעבר למשוער. כך למשל, ניתן לייחס את היווצרותן של השפות הלאומיות באופן בלעדי לדפוס המוני. גם התפתחותה של תקשורת המונים חבה את חובה להמצאה מופלאה זו. עם השנים, השימוש בחומרים כתובים ומודפסים הלך ועלה, והדבר הצריך שיפורים הן מבחינת האיכות והן מבחינת המהירות שמכונות הדפוס יכולות לספק. אחת השיטות החדישות ביותר היא שיטת דפוס דיגיטלי, עליה נדבר כאן.

דפוס דיגיטלי - שיטת העבודה


שיטת הדפוס הדיגיטלי שונה משיטות דפוס שקדמו לה, שכן, שיטות דפוס מיושנות יותר הסתמכו על עותק מקור ויצירת העתקים ממנו. דפוס דיגיטלי מסתמך על מידע שמקבל ישירות מהמחשב. המשמעות היא שכל עותק נוצר בצורה המדויקת ביותר מהמקור במחשב. צורת הדפוס הדיגיטלית מבטיחה איכות הדפסה במחירים סבירים. היות ובשיטה זו אין פלטות הדפסה המעורבות בתהליך, הוא הופך להיות קצר וזול יותר.
יתרון נוסף של הדפוס הדיגיטלי הוא התאמת צבעים אחידה בכל העולם, ולכן לקוחות שחשוב להם להקפיד על דיוק צבעים יבחרו הרבה פעמים בדפוס דיגיטלי.

דפוס הדיגיטלי – מהם היתרונות


היתרון הבולט ביותר הנו היכולת של הלקוח לשלוח את הקובץ שברצונו להדפיס לבית הדפוס. קבצים להדפסה אשר נשלחים לבית הדפוס באים בפורמטים שונים ולעתים עלולים להיות מאוד כבדים. ניתן להעביר את הקובץ בדרכים שונות החל ממייל ועד לצריבת הקובץ על גבי דיסק או על זיכרון נייד. השימוש בקבצים הופך את העבודה לקלה יותר וחוסך בזמן ואף בכסף. לקוחות מוצאים כי הדפוס הדיגיטלי מאפשר להם לעמוד בלוחות זמנים דחוקים, משום שהעבודה נעשית במהירות ויחד עם שמירת האיכות הגבוהה של הביצוע. השימוש בדפוס דיגיטלי נפוץ מאוד, תוכלו לראות שעושים בו שימוש בתחום הדפסה על חולצות, בו בעצם ניתן ליצור מגוון רחב של הדפסים לחולצות מודפסות והעבודה נעשית בצורה מדויקת, מהירה.

הצרכן הפרטי ושימוש בדפוס דיגיטלי


כאשר יש צורך בהגשת עבודה, מסמך וכד' יש צורך בשירות דפוס, על מנת שההגשה תיראה מכובדת. אף על פי שלרוב האנשים יש מדפסת בבית, היא לא תוכל לענות על האיכות הגבוהה של הדפוס הדיגיטלי. המראה המרשים וההדפסה באיכות הגבוהה משאירים את הרושם הרצוי תוך עמידה בלוחות זמנים ושמירה על איכות.
אין להזניח גם את הנושא של הזמנות לאירועים. אנשים עובדים קשה מאוד על עיצוב הזמנות אלו, ולכן חשוב ביותר שגם העברתם אל הנייר תהיה איכותית מאוד. הדפסת הזמנות מתבצעת בשיטת הדפוס הדיגיטלי, וכך הצבעים יוצאים מדויקים, רמת האיכות של התוצר גבוהה והתוצר מגיע ללקוח בתוך זמנים קצרים ביותר, מה שיכול להיות די קריטי אם מארגנים חתונה למשל בלו"ז צפוף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב