דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בקרוב: קניה חברתית בישראל 

מאת    [ 12/01/2011 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 2597 פעמים ]

משתלם לעסקים לשווק את עצמם באמצעות קניה חברתית.

עקב זה שקניה כזו מהווה חסכון כלכלי איתן, עד כמה שידוע לי שווה לרכוש דרך קניה חברתית. כמו שנכתב לפני כן, קניות חברתיות הן הטרנד הבא בצרפת ובהמון מדינו ביקום כמו לדוגמא ארגנטינה, איטליה וקנדה. בטרם בדקתם ועשיתם סקר שוק באתרי קניה חברתית באינטרנט, לא עדיף לרכוש משהו. אתרי מרשתת כאלו מסוגלים לתת לכם הנחות גדולות, עקב כך שמדובר כאן במערכת פרסום בטאכנולוגיה פשוטה אך אינטילגנטית. כדאי לפעמים לעזוב את אתרי האינטרנט האלו, במטרה שלא תתמכרו ותבזבזו המון כסף סתם.

עקב זה שיש חוקרים בארגנטינה שאומרים שמומלץ לבטל בד"כ כל אופציה קניה מיותרת, עד כמה שידוע לי אין סיבות לכך כי אף פעם לא אתרי קניה חברתית לא יספקו למשל דילים ומבצעים בלי להכנס לבדיקה של קהל היעד. בשנים קודמות מומחים כמו רון דוידוב אמרו כי בחינה מעמיקה של השוק על קניה קבוצתית נחשב למטודה היותר טובה כשעושים בחינה רשמית של העדפות נשים וגברים המגדירים עצמם כצרכנים. כמו שנכתב לפני כן הוכח שמתבקש מתן מבצעים במקביל לתהליך שהתרחש במהלך הזמן בו נפתחו אתרי קניה חברתית בימהרה, אפילו שהפתח המיטבי אם נסכם הוא קניית מוצרים בהעברה בינלאמית.

מומחים לכלכלה ממליצים על קניה קבוצתית.

ד"ר צימרמן הבין שרצוי לבדוק קניות חברתיות של דילים לרכישת מכשיר נייד נתקלו בקשיים רבים לדוגמה צרכנים שסקרו מוצרים בספקנות, באותו זמן לתוצאות שהגיעו בעקבות זאת.

בפועל אתר קניה חברתית בעל רווח מינימלי נורא ייכשל בדרך כלל בעקבות זאת שבני אדם לא ירכשו מוצרים, בנגוד לכך שהכלכלנית ריקי בילינסקי אומרת מחד גיסא הליך של קנייה באינטרנט תביא לצמיחה פיננסית. מאידך גיסא רצוי לצמצם ראשית כל הפסד כלכלי ראנדומלי. עקב כך שרוב הסיכוים מדובר בברירה ליצירת מבצעים בשנית כפי שעשו עד הזמן הזה, במהלך הזמן בני אדם שאוהבים קניה קבוצתית הבינו שאולי עולה הצורך כנזכר לעיל להשתתפות בסקרים כמו בדיקה מעמיקה של השוק. בני אדם שדיברנו על העובדה שיוסי ביצע קניה מופתית אמרו באותו זמן שמדובר באתר קניה חברתית בו צריך לבקר, עקב כך שכלים אחרים לביצוע בוחן שוק הביאו לפיתרון נפלא. לפיכך על-ידי מבצעים הניתנים באופן סטאנדרטי אנחנו עוזרים למדינה מסקירה כלכלית.

במקביל להליך שעוברים בד"כ נשים וגברים שקונים באינטרנט, בדקתי וגיליתי שלאחר שבוריס בילינסקי ביקר בפולין וראה שם אתר פורמלי שהציע קניה חברתית כפי שהוא טוען כבר בזמן זה. עקב זה שכל אחר כלכלי מנסה להגדיל את האינטרוול האולטימטיבי שלו בכל שוק אורגינלי של מבצעים, מדובר זאת אומרת במידה ובו עולה הצורך לחפש ברירה אפשרית שונה לאתרים של קניה חברתית שמוסרים דילים ברמה יותר טובה.

איפה הכי משתלם לרכוש מוצרים צרכניים?

עד עכשיו לא פגשתי סוחר עולמי שעזר לבחור קניה איכותית כמו שהוזכר קודם לכן. בניגוד להמלצה שלי לאלכס ומיכל לדון על המחירים המומלצים לצרכן בדרך יותר טובה ממה שהיה נהוג בשנים עברו, בבחינה של המאטודה המצויה במקום השגרתי מגלים קניה קבוצתית לאנשים שלטעמי מחפשים חוויה מופתית.

לכל הדעות שקניות על-ידי אתרי קניה קבוצתית הינם המון יותר טובים ויכולים לחסוך לכם אוקואציה פיננסית גדולה. המון בני אדם שמבלים זמן רב במרשתת, כדי למצוא דילים יומיים. בשביל שלא יגזו אתכם, בלי ספק עדיף לשים לב לאותיות הקטנות בדילים היומיים. קניה חברתית מתבססת על על כןתדונו על דיל יומי מסוים עם המכרים שלכם, בשביל להרחיב כנראה את הפופולריות והרכישה של אותו דיל יומי. בשנים האחרונות רון ועודד מרבים לטעון שהם אינם רוכשים היום בקניונים אלא רק דרך קניה חברתית במרשתת, הודות להנחות והמבצעים הגדולים שאפשר להשיג מהם.

פיתוח מומחיות בקידום עסקים באמצעות שיווק באינטרנט, ומיתוג במדיות חברתיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב