דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות מעוצבות לחוץ ולפנים 

מאת    [ 12/01/2011 ]

מילים במאמר: 703   [ נצפה 2719 פעמים ]

שלבים רבים יש להקמת הבית החדש שלנו. בכל שלב בעיצוב הבית אנו מקדישים תהיות ומחשבות רבות. גם לדלתות פנים ודלתות מעוצבות בכניסה-אנו מקדישים אנרגיה מתוך השאיפה ליופי ואולם האם אנו יודעים לתכנן קניה נכונה לדלתות הבית כפונקציה שימושית, במונחי איכות . האם מישהו מכוון אותנו לראות איך דלתות כניסה נראות לאחר כמה שנות שימוש. 

בדלתות פנים שהן כמעט פרט עיצובי פרופר, למעט דלתות האמבט – הרכישה היא במונחי עיצוב בעיקר. דלתות הבית הן חלק מריהוט ומעיצוב הבית, ממש כמו גוון המטבח והאמבט, הקירות והתאורה, הגומחות המעוצבות שמרבים להשתמש ואבני הפירוק במעוצבות לצד הדלתות ,דלתות האמבט והמזווה גם שהן צריכות להיות מעוצבות יש להעניק משקל לעניין העמידות שלהן לאורך זמן בתנאי לחות, ואולי אלה מהן שפונות החוצה – צריכות להבטיח חציצה ובידוד.

דלתות מעוצבות לחדרים מוטב גם שיעניקו בידוד הולם ופרטיות, גם אם מדובר בדלתות מעוצבות. ההבדל הוא במילואה וצריך פשוט לדעת לבקש מילוי מבודד יותר.

דלתות מעוצבות לבית – אלה היושבות בכניסה הראשית הן גם חלק מעיצוב המרחב הפנימי, שהרי רואים אותם מתוך הבית , וחלקן יושבות במקום אסטרטגי בתוך הבית.

המחשבה שצריכים להקדיש לדלתות כניסה לבית מסועפת יותר כי עיצוב זה עניין שעולנו נוגעים בו ולכולנו דרך שיפוטית לכך, אולם מבחינה מקצועית לא כולם יודעים לגשת לתכנונה בפרמטרים חכמים.

דלתות אדריכלים ומעצבים הן דלתות מעוצבות לבית בהם האדריכל הביא עימו מלבד העיצוב משהו משלו. זה יכול להיות ברמה הפרקטית, זה יכול להיות ברמה תכנונית – בכל מקרב דלתות כניסה מעוצבות שנגע בהן אדריכל מנוסה יש בהן ערך מוסף.

עניין חשוב הוא הכמות והמיקום. בעוד רוב הדלתות הפנימיות שוכנות בתוך הבית ומוגנות מפגעים חיצוניים- דלתות מעוצבות בכניסה לבית יושבות בחוץ , חוצצות את החמסין בקיץ ואת הגשם בחורף מלהשפיע על הבית.
דלת כניסה לרוב יש רק אחת וצריך לטפל בה ללא עדשת החיסכון. דלתות פנימיות יש בבית רבות וחסכון שם בא במכפלות- ולא שאנו גורסים לעסוק בדלתות פנים תחת עדשת החסכון בלבד- ממש לא !

בחירה של דלתות כניסה עפ"י מחיר
ההיצע ענקי, המלחמה על כיס הצרכן גדולה, תן לזה משקל, אל תיתן לזה לסנוור אותך. זכור היעד הוא המוצר האיכותי ביותר- במחיר הטוב ביותר – לשני הצדדים

בחירה של דלתות מעוצבות עפ"י מפרט

יצרנים עוסקים בחומרים ומרכיבים שונים בדלתות. דאג לקבל את מרכיבי האיכות כמו לכה בעץ או צבע במתכת. מנגנון נעילה איכותי ורצוי נעילת בטחון, זיגוג אם יש –טריפלקס. צירים משובחים ולא רק לפי יופיים, ונסה להתרשם מעבודה איכותית.
דלתות כניסה הן מוצר התקנה ולא מוצר מדף. להתקנת דלתות ברמה גבוהה יש השפעה על העיצוב.

בחירה של דלתות כניסה עפ"י עיצוב

לבחור דלתות כניסה לבית או לעצב אותן בעצמך זו שאלה טובה.
הבחירה הטובה ביותר היא אצל יצרן עם יכולות עיצוביות גבוהות ועדיין בחירה של מוצר שאת רובו יכול לראות מראש בתצוגה או בתמונות של עבודות קודמות. לעיצוב יש את הפרטים הקטנים המאפיינים ולרוב ההבדל בין מקור לחיקוי הוא בפרטים הקטנים – ומבחיר.

בחירה של דלתות מעוצבות עפ"י המלצות

המלצות מעניקות את הדבר היקר לנו כל-כך את השקט ושום דבר אינו אוטומטי אולם זו מקדמה. שקט בזירה כה מורכבת משמעותה פינוי זמן ומחשבה לתחומים אחרים- ולא חסר כאלה.

אם משתמע מכאן שרק מוצרים יקרים הם הפתרון לא כך הדבר. יש מוצרים במיוחד בתחום דלתות כניסה מעוצבות- שהם שווים לכל כיס וניתן להשיגם אצל יצרנים איכותיים.

אילן יצחקוב-וריאציה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב