דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקנת פרקטים לא דבר של מה בכך 

מאת    [ 12/01/2011 ]

מילים במאמר: 721   [ נצפה 3532 פעמים ]

ראשית התקנת פרקטים : 

רוב הציבור הרחב כבר מכיר היטב את רצפת הפרקטים ומודע לכך שיש  פרקטים למינציה ופרקטים עץ. רבים מבינים שעלות פרקטים לא נגזרת רק ממחיר הפרקטים ואיכותם אלא גם מעלות עבודת התקנת הפרקטים.  נביא לכם כאן מידע חשוב על התקנת פרקטים.  

התקנת פרקטים שמבוצעת על ידי מתקין פרקטים בעל מקצוע מיומן תעשה הבדל גדול במראה הפרקטים וגם תימנע נזקים ובעיות שצצות לפעמים רק לאחר התקנת הפרקט בהמשך.  התקנת פרקטים מתבצעת בשיטות שונות בהתאם לסוג הפרקטים הנבחר, התקנת פרקט עץ שונה מהתקנת פרקט למינציה.

 התקנת פרקט עץ: 

התקנת פרקטים במסמור, הדבקת פרקטים והתקנת פרקט עץ בהנחה. 3 שיטות קיימות לפרקט עץ.

 התקנת פרקטים  על ידי מסמור מיועדת לפרקט עץ בלבד זו השיטה הכי פחות מקובלת להתקנת פרקט כיום. 

התקנת פרקטים בהדבקה, שיטת התקנת פרקט שמתאימה רק לפרקט עץ אמיתי ולפרקט תלת שכבתי ודו שכבתי שגם הם פרקטים מעץ. 

התקנת פרקט בהדבקה מתאימה לפרקטים מעץ ולפרקט דו ותלת שכבתי כאמור.  התקנת פרקט בהדבקה דורשת ידע ונסיון והיא שיטה להתקנת פרקט יקרה יותר מהתקנת פרקט בהנחה. לצורך ביצוע התקנת פרקט בהדבקה והדבקת פרקטים  יש חשיבות  רבה לסוג הדבק שישמש להתקנת הפרקט ולמיומנות בעל המקצוע מתקין הפרקט. 

התקנת פרקטים למינציה בהנחה - שיטות וחידושים: 

התקנת פרקטים למינציה הידועה כהתקנת פרקט בהנחה צפה. שיטה של התקנת פרקט בהנחה מיועדת לפרקט עץ תלת שכבתי וגם לפרקט למינציה סינטטי (אותו פרקט סינטטי שאינו עץ). 

הרוב המכריע של התקנות פרקטים בארץ הם התקנות פרקטים למינציה בהנחה צפה וללא הדבקה מהסיבה שהרוב בוחרים לבית או לעסק שלהם רצפת פרקט למינציה אותה ניתן לבצע רק בהתקנת פרקט בהנחה מפה. 

ישנם מתקיני פרקט שיודעים לבצע רק התקנת פרקט למינציה וחסרים את הידע והניסיון בהתקנת פרקטים אחרים בשיטות מורכבות יותר. 

כדאי לדעת שחברות פרקטים למינציה שונות ייצרו פרקטים במהלך השנים האחרונות עם מספר שיטות חיבור שונות בין לוחות הפרקטים באופן שהתקנת הפרקט בהנחה צפה עברה ועוברת שינויים מידי פעם. מסיבה זו  אותו  דגם פרקט למינציה ואותו סוג פרקט כיום יהיה צורך לבצע התקנת פרקט עם חיבורים שונים מאשר היתה התקנת הפרקט של אותו סוג ודגם  פרקט למינציה בעבר. 

בהתקנת פרקט למינציה יש פרקט עם חיבור קליק, פרקט עם חיבור דאבל קליק בין הלוחות שלהם, פרקטים עם חיבור יוניקליק ופרקט למינציה החדיש יותר עם חיבור קפיץ. מתקין פרקטים מיומן ידע לבצע כל סוג של התקנת פרקט בכל שיטה ולכל סוגי החיבורים. 

עלות התקנת פרקט ומחיר העבודה:

אם תבררו על מחירי התקנת פרקטים למינציה תוכלו כיום למצוא מתקיני פרקטים שונים שיתנו לכם הצעות מחיר שונה לביצוע התקנת פרקט עבור אותה עבודה. כל מתקין פרקט כמו כל בעלי מקצוע בתחומים אחרים, מעריך את  איכות ורמת העבודה שלו בצורה שונה וכתוצאה מכך המראה הסופי של הפרקט יהיה אחר והעמידות של הפרקט לאורך זמן שונה. 

כאן נכון הפתגם כי מה שיקר יוצא לפעמים בזול ומה שזול במיוחד יוצא לפעמים יקר וכדאי לזכור כי  התקנת פרקט מוצלחת זו עבודה חד פעמים שלא חוזרים עליה וקשה לתקן אותה. 

אפשר למצוא מתקיני פרקטים חאפרים בלתי מקצועיים שיציעו לבצע התקנת פרקט בזול  ואפשר למצוא מתקיני פרקטים טובים שיבצעו התקנת פרקטים איכותית ברמה גבוהה. 

לא תמיד משתלם לנסות בכל מחיר למצוא התקנת פרקט זולה על ידי הזמנת מתקין פרקטים זול. אתם עלולים לגלות שלא עשו גימור יפה לאחר התקנת הפרקט, שלא קיצרו דלתות משקופים כדי להתאים אותם במדויק לפרקט ולפנלים של הפרקט, שלאחר ביצוע התקנת פרקט רואים לפתע חיבורים מכוערים בין הלוחות ובין הפרקטים לבין הפנלים, ואפילו שבמשך יצוצו נזקים ובעיות שונות (ספים מתפרקים, לוחות פרקט שנפרדים אלה מאלה ועוד בעיות שהמשותף לכולם התקנת פרקט לא טובה). מתקין פרקטים איכותי בעל המלצות בדוקות ידרוש אולי מעט יותר במחיר עבור התקנת פרקט אבל בעיות כאלה לא יקרו אצלו וגם תקבלו אחריות על העבודה. 

מה דרוש לביצוע התקנת פרקטים למינציה: 

לפני שניגש לבצע התקנת פרקטים יש מספר מרכיבים קבועים שצריך לקחת בחשבון חוץ מהפרקטים למינציה שבחרתם.  המרכיב הנילווה לפרקטים למינציה תמיד הוא פנלים תואמים לפרקטים  וכמו כן יש צורך בספוג כתשתית מתחת לפרקט, בספי גימור ועוד.  מומלץ לברר האם התקנת הפרקט שהזמנתם כוללת אספקת כל מה שדרוש לביצוע התקנת הפרקטים או המחיר עבור עבודת התקנת פרקט בלבד. 

סיכום התקנת פרקטים: 

נוכל לומר שמתקין פרקטים בעל מקצוע טוב יבצע עבורכם התקנת פרקטים ברמה גבוהה והתוצאה  של הפרקטים תיראה לעין ותישמר לאורך זמן טוב יותר. לכן יש שיבות להתקנת פרקט איכותית ומקצועית.

  © כל הזכויות שמורות ליורם פרקט מכירה והתקנה טל: 050-9911998

יורם פרקט מכירה והתקנה - טל': 050-9911998 מראשוני העוסקים בתחום בפרקטים בארץ מאז שנת 1994 בעל רשימת פרויקטים מפורסמים ברחבי הארץ. שירות ויעוץ בבית הלקוח חינם. אתר:  http://www.webix.me/yoramparcet 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב