דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אירועים באמצעות פרחים 

מאת    [ 12/01/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 3844 פעמים ]

לא משנה אם מדובר בחתונה, בחינה, בבר מצווה או בברית, פרחים הם האמצעי המושלם לעיצוב כל גן אירועים או אולם. אפילו עופרה חזה ז"ל, בהופעתה הבלתי נשכחת בתוכנית פרפר נחמד כמוכרת פרחים, הפצירה בנו לקנות פרחים, וטענה כי "פרחים משמחים, פרחים מברכים, פרחים מחייכים ומאוד מבטיחים... קנו פרחים, קנו".

עיצוב פורח לאירוע משמח

כשם שפרחים הם המתנה האידיאלית לכל אירוע, כך הם גם משמשים כאמצעי העיצוב האידיאלי לכל חגיגה או שמחה. ניתן להשתמש בפרחים במגוון אפשרויות עיצוב ולמגוון מטרות:

סידורי פרחים למרכזי שולחנות

בין אם מדובר בקייטרינג בופה או בהגשה על ידי מלצרים, שולחנות האוכל באולם האירועים צריכים להיות מעוצבים לעילא ולעילא. באמצעות סידורי פרחים ססגוניים ומרשימים, ניתן להפוך כל שולחן סטנדרטי לשולחן מעוצב ועוצר נשימה.

הבחירה בסידור הפרחים צריכה להיעשות תוך התחשבות בגודל השולחן ובמספר האנשים שיושבים סביבו. אף אחד לא ייהנה לשבת סביב שולחן שבו סידור הפרחים מסתיר לו את מי שיושב מולו או את רחבת הריקודים. לכן, מומלץ שלא לבחור בסידורי פרחים גבוהים וגדולים במיוחד. צבעם של הפרחים בסידור צריך להשתלב עם יתר הצבעים בעיצוב האולם (צבע המפות, הכיסאות, כלי האוכל וכדומה).

פרחים לעיצוב החופה והכניסה לחופה

כשמדובר בעיצוב חתונות, הפרחים ממלאים תפקיד מפתח. החופה היא רגע השיא של האירוע, ולכן רבים מוכנים להשקיע רבות כדי שהתפאורה לטקס תהיה מרשימה מאין כמוה. בדרך כלל נהוג להזמין מספר זרי פרחים גדולים, המוצבים על מעמדים מיוחדים בגובה בינוני לאורך השביל המוביל לחופה. נהוג להשתמש בפרחים לבנים, עם נגיעות של ורוד, סגול, אדום או ירוק.

פרחים לקבלת הפנים

בכל אירוע מתקיימת קבלת פנים. המארחים עומדים בפתח האולם ומקבלים את אורחיהם בחיבוקים, נשיקות, לחיצות ידיים וברכות חמות. במעמד קבלת הפנים גם מתבצע חלק נכבד מהצילומים באירוע. לכן כדאי ואף רצוי להשקיע בעיצוב תפאורה מרהיבה, שגם תשדרג את התמונות שמצולמות על הרקע שלה, וגם תיצור רושם ראשוני בלתי נשכח לכל אורח שנכנס לאולם.

ניתן להשתמש בפרחים במגוון אופנים: אפשר להזמין סידור פרחים גדול ומעוצב שישמש כמסגרת לתמונתם הגדולה של הזוג המתחתן, של חתן בר המצווה, כלת בת המצווה וכדומה, אותה נהוג להציב בכניסה לאולם. אפשר להזמין סידור פרחים בצורת לב גדול לחתונה, בצורת מוצץ או בקבוק תינוק בצבע ורוד – לבריתה או בצבע תכלת – לברית, או בצורת המספר 12 לבת מצווה או 13 לבר מצווה. אם יש לכם רעיון יצירתי אחר, שוזרי פרחים מיומנים בוודאי יוכלו להוציא אותו אל הפועל. ובכל אירוע אפשר גם להציב סידורי פרחים מרשימים בשדרת הכניסה לאולם או לגן האירועים.

זרי פרחים בהפתעה

במהלכם של אירועים רבים נוהגים מארגני האירוע גם להפתיע חלק מאורחיהם בזר פרחים מיוחד: חתן בר המצווה / כלת בת המצווה מפתיעים את הסבים והסבתות בזר פרחים כשהם מוזמנים להדליק נר, הזוג הנישא מעניק זרי פרחים להוריהם וכדומה. זרי פרחים אלו הם מרשימים במיוחד וגדולים מהזרים הרגילים הנמכרים בחנויות הפרחים.

פרחי גורדון- חנות פרחים בתל אביב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב