דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2011 יעמוד השנה בסימן ההצבעה לים המלח בתחרות 7 פלאי עולם 

מאת    [ 12/01/2011 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 4630 פעמים ]

יריד התיירות הבינלאומי של ישראל IMTM 2011 יעמוד השנה בסימן ההצבעה לים המלח בתחרות 7 פלאי עולם הטבע ("New 7 Wonders of nature").

התחרות יצאה לדרך בשנת 2007 עם כ- 440 אתרים מ- 220 מדינות ברחבי העולם. בשלב הסופי המתקיים עתה, התחרות כוללת 28 אתרים מכל העולם, בהם ים המלח. האתרים מייצגים את מדינות העולם וכוללים אתרי תיירות ומורשת.

 

כמו בקמפיין הקודם, בו נבחרו 7 פלאי עולם מעשה ידי אדם באמצעות יותר מ- 100 מיליון הצבעות, בחר פאנל מקצועי את 28 האתרים שהוכרזו כפיינליסטים, ונפתח שלב ההצבעה האחרון אשר נמשך שנתיים, במהלכו יצביעו באינטרנט ובמסרונים - SMS, אזרחים ברחבי העולם בעד 7 הפלאים המועדפים עליהם. הרשימה הסופית תיחשף בנובמבר 2011 ועבורה צפויים להצביע למעלה ממיליארד איש. לצורך השתתפות ים המלח בתחרות נדרש שיתוף פעולה בין ישראל, ירדן והרשות הפלסטינית.

 

מארגני היריד יקדמו את קמפיין שיווק ים המלח בהצבעה העולמית באמצעות פרסומי היריד, ובטקס הפתיחה של היריד יעניקו את מגן אנשי השנה בתיירות לעומדים מאחורי התנעת תיירות התרבות לישראל - אנשי האופרה הישראלית וים המלח, שכנגד כל הסיכויים הרימו בשנת 2010 את פרויקט 'נבוקו' במצדה; ההפקה הגדולה ביותר של האופרה הישראלית, ואחת ההפקות הגדולות שהועלו אי-פעם בישראל.

יריד התיירות יתקיים בתאריכים 8-9 בפברואר בביתן 1 בגני התערוכה בתל-אביב, ויהיה פתוח לקהל הרחב בחינם החל מהשעה 15:00.

 

להצבעה עבור ים המלח בתחרות 7 פלאי עולם הטבע, ניתן לשלוח הודעה למספר 2244 עם המילים: "ים המלח",  או להצביע דרך האתר: www.new7wonders.com 

 

אייל שמואלי, מו"ל ועורך ראשי של המגזין Israel Travel News ומיזמיIMTM , אומר: "עלייתו של ים המלח לשלב הסופי בתחרות היא ציון דרך חשוב בהפיכתה של ישראל למוקד תיירות מתחדש ובהכרה העולמית לה יזכה ים המלח. מעבר לכבוד שתביא הזכייה לישראל, יש בה משמעויות חשובות של פיתוח אזורי, יצירת מקומות עבודה בנגב המזרחי, צמיחה דמוגרפית, והשלכות נוספות החשובות לפיתוחה של מדינת ישראל. לכן יריד התיירות הבינלאומי של ישראל נרתם השנה לסייע לים המלח להיבחר לאחד משבעת פלאי עולם, וכולנו תקווה שמאמץ זה יצליח".

 

==========

IMTM הנו האירוע השנתי המרכזי של ענף התיירות בישראל ומטרתו לעודד את התיירות הנכנסת, היוצאת ותיירות הפנים בישראל, ולהדק את שיתוף הפעולה עם מדינות רבות ברחבי העולם. זו השנה ה- 17 שבה מתקיים היריד ברציפות.

לצד המדינות הזרות ישתתפו ביריד גם נציגים ישראלים - עמותות תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה מלונות, חברות להשכרת רכב, וספקי שירותים בתחום התיירות.

היריד מאורגן על ידי חברת "ארטרא" בע"מ ו- Israel Travel News ונערך בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, אל-על, ארגון IATA, לשכת מארגני תיירות בישראל והתאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב