דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון משרדים - למשרד מצליח ומשגשג 

מאת    [ 12/01/2011 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2425 פעמים ]

לא משנה אם יש לכם משרד לעריכת דין, לראיית חשבון או משרד אדריכלות – המשרד שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם ושל העסק שלכם. למשרד שלכם נכנסים עשרות אנשים מדי יום: לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים, משקיעים, ספקים חיצוניים ואפילו אנשי תקשורת. לכל אחד מהם השפעה עצומה על הצלחתכם העסקית. לכן חשוב מאוד להקפיד שההתרשמות הראשונית מהמשרד שלכם תהיה חיובית ככל האפשר. אחד הפרמטרים להבטחת התרשמות חיובית הוא הקפדה על ניקיון משרדים.

ניקיון משרדים – למשרד מצליח ומשגשג

תארו לעצמכם שאתם זקוקים לעורך דין ולכן אתם מגיעים לפגישת היכרות במשרד כלשהו. מה תחשבו על עורך הדין אם תגלו שמשרדו מוזנח ומלוכלך? מה תחשבו על הצלחתו המקצועית אם תראו אבק בכל פינה, פחי אשפה שעולים על גדותיהם, רצפה מטונפת ותאי שירותים מצחינים? סביר להניח שתחליטו לעבור למשרד עורך דין אחר.


לניקיון המשרד שלכם השפעה עצומה על כל מי שמגיע אליכם. לא משנה עד כמה אתם מוכשרים ומוצלחים, אם לא תקפידו על ניקיון משרדים לא תצליחו לגייס ולשמר לקוחות. בעיני לקוחות רבים, וגם בעיני משקיעים וספקים חיצוניים, אי הקפדה על ניקיון משרדים היא עדות לזלזול בלקוח, לחוסר תשומת לב לפרטים הקטנים, להיעדר כישורי ניהול ועוד. ועם משרד שכזה איש לא ירצה לעבוד. לכן, כדי להבטיח את הצלחתו העסקית של משרדכם, עליכם להקפיד בין היתר גם על ניקיונו באופן שוטף.

ניקיון משרדים – לא משחק ילדים

צרכי הניקיון של משרד, בכל סדר גודל, הם רבים ושונים בתכלית מאלו של בית פרטי. משרד מאכלס מספר רב של עובדים, ולעיתים רבות גם מתקיימת בו קבלת קהל באופן שוטף. לכן הוא זקוק לניקיון לעיתים תכופות יותר. ניקיון משרדים מתבצע בתדירות של פעם ביום, ולעיתים אף מספר פעמים לאורך היום (בהתאם לגודל המשרד). גודל המשרד הוא גם שקובע כמה עובדי ניקיון יופקדו על עבודות הניקיון השוטפות.

ניקיון משרדים שוטף כולל: ריקון פחי אשפה, ניקיון חדרי השירותים (לרבות חידוש מלאי הנייר והסבון), ניקיון המטבחונים במשרד, שטיפת רצפות, שאיבת שטיחים, ניקוי חלונות, ניקוי אבק מהריהוט המשרדי ועוד. לצד שירותים שוטפים אלו, ישנם גם שירותים תקופתיים, המתבצעים אחת לכמה חודשים. אחד השירותים הללו הוא פוליש.

פוליש למשרדים – רעיון מבריק!

כל פוליש, בין אם מתבצע בבית, במשרד, בלובי של בניין מגורים או במרפסת חיצונית, יש לבצע אחת לתקופה. בדרך כלל מדובר בפעם בשנתיים – שלוש (בפוליש אקרילי ובפוליש קריסטל), ולעיתים גם פעם בשנה (בפוליש וקס). אלא שכשמדובר בפוליש למשרדים הצרכים משתנים.

במשרדים יש תנועה רבה יותר של אנשים, בהשוואה לכל בית פרטי או לובי של בניין מגורים. על רצפתם של משרדים מסוימים יכולים לצעוד מדי יום אלפי אנשים. משמעות הדבר היא שהרצפה נשחקת ומתבלה תוך זמן קצר יותר, ולכן יש לחזור על הפוליש בתדירות גבוהה יותר.

ביצוע פוליש בלובי בניין המשרדים, באולם קבלת הקהל ובמשרדים פנימיים מבטיח שהרושם הראשוני שיקבל כל אדם שנכנס למשרד שלכם יהיה מבריק. אדם שנכנס למשרד בעל רצפה בוהקת ומצוחצחת קרוב לוודאי שיחשוב שלפניו משרד מוביל ומצליח, שמקפיד על הפרטים הקטנים ועל איכות השירות ללקוחותיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב