דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותים נוספים במסגרת ביטוח רכב 

מאת    [ 12/01/2011 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1759 פעמים ]

 

פוליסות ביטוח רכב רבות מציעות שירותים נוספים על הכיסוי המוצע בפוליסות ביטוח רכב לכלי רכב פרטיים ומסחריים עד ארבעה טון. פוליסות ביטוח אלו מוגנות על ידי פוליסת ביטוח רכב סטנדרטית הקבועה בתקנות הביטוח ומחייבת את כל חברות הביטוח. במקרים מסוימים בלבד מאפשרות תקנות הביטוח להוציא פוליסת ביטוח המכילה תנאים הגורעים מאלו הקבועים בפוליסה הסטנדרטית, ובפרט כאשר מדובר בכלי רכב דו גלגליים וכלי רכב אשר מהווים חלק מצי רכב בעל ארבעים כלי רכב או יותר.

חברות הביטוח אשר משווקות פוליסות ביטוח רכב, נאלצות לפנות לאמצעים יצירתיים על מנת להגביר את התחרותיות ואת האטרקטיביות של פוליסות ביטוח רכב, הן של פוליסות ביטוח חובה לרכב והן של פוליסות ביטוח מקיף לרכב. לצורך כך משתמשות חברות הביטוח במגוון אמצעים הכוללים בין היתר מתן שירותים נלווים לפוליסות ביטוח רכב כהרחבות אשר ניתנות לרכישה במחירים אטרקטיביים.

ביטוח רכב - שירותי דרך וגרירה

במצבים שונים מוצאים את עצמם נהגים תקועים באמצע הדרך מבלי יכולת להזיז את רכבם. מצבים אלו יכולים להגרם לאחר תאונת דרכים, אך אחרים, נגרמים כתוצאה מכשלים אחרים כגון נקר בגלגל, מצבר שמת ואינו מתניע את כלי הרכב, כלי רכב אשר התחמם יתר על המידה או פשוט כאשר נגמר הגז והנהג שכח למלא את המיכל.

במקרים מעין אלו מספקים שירותי הדרך אפשרות לבצע תיקונים קלים בכלי הרכב אשר מאפשרים להחזיר אותו למצב נהיגה ובמקרה הצורך להכניסו לאחר מכן למוסך, או במקרים בהם כלי הרכב מושבת כליל, לדוגמה לאחר תאונת דרכים - שירותי גרירת כלי הרכב אל המוסך. שירותי אלו ניתנים בתשלום, אולם התשלום מוזל בהרבה יחסית לתשלום אותו תשלמו ללא חברות במועדון הדרך באמצעות חברת הביטוח.

ביטוח רכב - שירותי נהג או שירותי VIP

שירותי VIP נועדו להקל על חייכם בכך כי במידה וכלי הרכב נזקק לטיפול שוטף במוסך, או להעברת טסט במכון הרישוי, שירותים אלו יספקו נהג אשר ידאג לקחת את רכבכם אל המוקום בו הוא אמור להיות ולהחזירו משם. גם שירותים אלו ניתנים בתשלום מוזל עבור אלו אשר רכשו שירות זה מחברת הביטוח.

ביטוח רכב - שבר שמשות

הרחבת פוליסת ביטוח רכב עבור שבר שמשות מבטיחה כי באותם המקרים בהם שמשת הרכב נפגעה אך עלות כיסוי התיקון אינה מגיעה לכלל דמי ההשתתפות העצמית, או שהיא מגיעה אולם אינה עולה עליהם בהרבה, ניתן יהיה לתקן את השמשה השבורה ללא תשלום דמי השתתפות עצמית כלל, או דמי ההשתתפות העצמית יהיו נמוכים ביותר.

כאשר הנזק אשר נגרם לכלי הרכב הוא מסיבי וכולל גם שמשות, פוליסת ביטוח רכב סטנדרטית מקנה כיסוי עבור התיקון הכולל הנדרש ובכלל זה שבר שמשות.

 

יועץ בענייני ביטוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב