דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליסינג וביטוח רכב - מידע מקיף 

מאת    [ 11/01/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2440 פעמים ]

 

ליסינג וביטוח רכב

כידוע מחירי הדלק לרכב מנועי לא זולים כלל. לפי נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הוצאות הדלק של משפחה בת 4 נפשות עומדות בממוצע על כ-1430 ש"ח לחודש. מחיר הדלק נקבע לפי ממוצע מחירים אחרון של חבית נפט דבר שגורם לעליית מחירים. כעת נוחתת צרה חדשה על ראשם של בעלי הרכבים, מס חדש וגבוה במיוחד על הדלק, דבר שיגרום לזינוק ניכר במחירי הדלק לצרכן ולעלייה משמעותית בהוצאות משפחה ממוצעת במשק. חברות הליסינג המוכרות לנו בעיקר מתחום ההייטק מהוות פיתרון אפשרי למצב זה.

ליסינג הינו שירות המאפשר לכל אדם, ולאו דווקא לחברות כפי שרבים חושבים בטעות, להחזיק רכב ברשותו בלי לשלם את מחירו המלא של הרכב מייד בעת המסירה. ניתן להשוות ליסינג למעין משכנתא. רבים לוקחים משכנתא עבור רכישת בית מעין הלוואה אפותקאית לזמן ארוך המאפשרת פריסה נוחה של תשלומים עבור הדירה המיוחלת. חברות ליסינג רכב מאפשרות לבצע את אותה הפעולה בעת רכישת רכב חדש, פריסה של תשלומים חודשיים כאשר בסופה של התקופה ישנה האפשרות לקבל בעלות על הרכב בתוספת תשלום סמלי או לבצע טרייד אין ולהשתדרג לדגם אחר.

ליסינג מתחלק לשני סוגים עיקריים. ליסינג תפעולי וליסינג מימוני. ליסינג מימוני הוא מה שתיארנו לעיל. ליסינג תיפעולי מאפשר בנוסף לכך גם תחזוקה שוטפת של הרכב על ידי חברת הליסינג. תחזוקה זו כוללת ביטוח רכב מקיף לכלי הרכב ולנהג ובנוסף בחלק מהחברות ניתן להגיע להסכם של חבילות דלק.

בהסכם מסוג זה התשלום החודשי על הרכב, כולל בתוכו גם חבילה של קילומטרים אותם יכול לנצל הנהג על חשבון חברת הליסינג ובכך בעצם להיפטר מהתשלום החודשי על הדלק.כמו שצינו בתחילת המאמר התשלום החודשי הממוצע לדלק לפני עליית המחירים הוא גבוה על אחת כמה וכמה שלאחר תוספת המס העתידה להיכנס לתוקף המחירים יזנקו עוד יותר. במצב כזה השיקול לפנות לחברות ליסינג רכב הופך להיות כדאי יותר ויותר. ע"י ביצוע עסקה של ליסינג רכב, המחיר החודשי המגולם לתשלום על הרכב כולל בתוכו גם ביטוח רכב מקיף לרכב, ביטוח רכב לנהג ובנוסף כולל תשלום של הוצאות הדלק החודשיות וכך ניתן לחסוך בהוצאות החודשיות ואף לרכוש רכב חדש.

כמובן יש לציין שחוץ מהוצאות גבוהות הנובעות מעליית מחירי הדלק ישנן גם הוצאות הקשורות לביטוח רכב.  חברות המציעות שירותי ביטוח מעניקות פוליסות שונות המכסות חלק ניכר מהנזקים העלולים לקרות. גם בחברות הליסינג הפוליסה היא זהה ולכן הכדאיות בימים אלו לכל המעוניין לרכוש רכב חדש היא לבצע עסקת ליסינג.

בימים אלו ניתן למצוא גורמים שונים ואף בנקים המציעים הלוואות ליסינג רבות בתשלומים הנוחים לכל כיס. אז שיהיה לנו חורף נעים ונסיעה בטוחה בדרכים.

 

אתר ליסינג סנטר leasing-center.co.il מציע לגולשים מידע מקיף בנושא הליסינג


ובנוסף אפשרות לקבלת הצעות מחיר מחברות הליסינג המובילות בארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב