דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות לכל המשפחה 

מאת    [ 11/01/2011 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2565 פעמים ]

בישראל יש לא מעט אטרקציות שמיועדות להנאה של כל בני המשפחה ולמעשה ניתן למצוא בכל מקום במדינה אטרקציה שכולם יוכלו בכיף ליהנות ממנה.

אטרקציות לכל המשפחה בצפון

אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר לכל המשפחה בצפון היא כמובן שייט על נהר הירדן. השייט יכול להתבצע בקיאקים זוגיים או בסירות רפטינג שמיועדות לשישה אנשים. אולם השיט מתבצע מגיל 5 ומעלה. בין המקומות שמציעים שייט מסוג זה נמצא אתר האטרקציות קייקי כפר בלום שנמצא ליד קיבוץ כפר בלום. הפעילות מתבצעת בצורה רציפה בחודשי הקיץ עד סוף אוקטובר. אולם לאוהבי האתגרים מוצע גם מסלול רפטינג בחודשי החורף. מאמצע חודש נובמבר הביקור באתר הוא בתיאום מראש. 

אטרקציה אחרת באזור הצפון היא רכיבה על סוסים על רקע נופי הגליל והגולן. הרכיבה על סוסים מתאימה גם למי שאין לו רקע קודם ברכיבה. הרכיבה מתבצעת לפי דרגות קושי שונות והיא מותאמת כמעט לכל גיל. אחד המקומות שמציעים רכיבה על סוסים באזור הצפון הוא חוות רוכבים בגליל שנמצאת במושב מעונה שבגליל המערבי, בין מעלות לתרשיחא. הפעילות מתבצעת במשך כל ימות השנה בתיאום מראש.

אטרקציה נוספת בצפון היא אירוח דרוזי. הדת הדרוזית היא דת מיוחדת במינה שאינה גלויה לעין בדרך כלל. בחוויה דרוזית בבית ג'אן ניתן לשלב בין אירוח דרוזי עם לינה, מסעדה כשרה לשומרי המסורת וטיולי ג'יפים. לבית ג'אן מגיעים מכביש 864 דרך כביש 85.

אטרקציות לכל המשפחה בדרום

גם באזור הדרום ניתן למצוא אין ספור אטרקציות המיועדות לכל המשפחה המציעות חוויות שונות. ברמון תיירות מדבר שבמצפה רמון ניתן למצוא טיולי ג'יפים, טיולים רגליים, סנפלינג, סדנאות וחוויה בדואית. את הפעילויות המבוקשות יש לתאם מראש טלפונית.

אטרקציה אחרת באזור הנגב היא גיאופן, מרכז לרכיבה מדברית שנמצא במדרשת בן גוריון בנגב. המקום מציע פעילויות לאוהבי האופניים בגילאים שונים, כאשר ניתן לשכור במקום גם נגרר שמתאים לרכיבה עם ילדים קטנים. הפעילויות במרכז מתאימות לרוכבי אופניים ברמות שונות והמסלולים המוצעים מחולקים גם לפי רמות קושי.

אטרקציה נוספת בדרום היא חי נגב, חאן אקולוגי בקיבוץ רביבים בין באר שבע למצפה רמון. החאן הוא אתר אקולוגי שבנוי כולו מבוץ. במקום ישנו גן זואולוגי עם פינות האכלה וליטוף כאשר האורחים במקום מוזמנים להאכיל את החיות באוכל משקיות האכלה שניתנות במקום. מלבד הגן הזואולוגי הביקור כולל גם הכנת פיתות ותה מעשה ידי המבקרים. המחיר לאדם הוא 30 שקל לכל אחד מעל לגיל שנתיים. שעות הכניסה בכל השנה כולל בשבתות וחגים הן 9:00-15:00. בערבי חג ובימי שישי השעות הן 9:00-13:00. מומלץ לתאם את הביקור באתר מראש. משך הבילוי במקום יכול להיות בין מספר שעות עד ליום שלם. החי נגב נמצא על כביש 222 ליד פארק גולדה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב