דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ עסקי - טעויות נפוצות בניהול העסק 

מאת    [ 11/01/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2678 פעמים ]

העסק שלך לא מצליח כפי שהיית רוצה? אולי הוא מצליח אבל יכול להצליח עוד יותר? ייעוץ עסקי יכול לספק לך את הכלים להקים או לשפר את העסק שלך. באמצעות ניסיון רב בתחום, יכולים יועצים מומחים בתחום למנף את ההצלחה שלך ולדחוף את העסק קדימה.

ישנן טעויות נפוצות שנעשות בעסקים חדשים או ותיקים אשר יכולות להימנע. אחת הטעויות הבסיסיות היא הערכה לא נכונה של המזומנים הנזילים. יש צורך בהסתכלות קדימה והכנה נכונה מבחינה פיננסית, לתקופות בהן תזרים המזומנים קטן.

בזמנים הפחות טובים, כשההכנסות קטנות או כשהעסק עומד במקום, יש נטייה להרים ידיים. ההצלחה של עסק מורכבת גם מכישלונות, לכן חשוב מאוד לא להתייאש בתקופות קשות. טעות נפוצה נוספת, שנובעת מכוונות טובות ומובילה לתוצאות לא מוצלחות היא השתעבדות לעבודה. מצב של חוסר מנוחה ומעורבות יתר עלול ליצור השלכות על החיים הפרטיים ועל העסק.

כיצד ייעוץ עסקי יכול לסייע כאן?

הקמתו של עסק חדש עלולה להיות מלחיצה גם למי שמתמצא בתחום ויודע למה הוא נכנס. הכוונה, תמיכה, עזרה ועין נוספת שבוחנת את הדברים עשויות לסייע מאוד. מעבר ליכולות הפרקטיות והניסיון העשיר שיועץ יכול לספק, הוא יכול גם להקנות תחושת ביטחון. כך הופך תהליך של הקמת עסק, התרחבות או התמודדות עם משבר עסקי, לרגועים ופשוטים יותר.

בנוסף, ייעוץ עסקי יעזור לך לגייס לקוחות חדשים, לפתח תוכנית שיווק ופרסום, לקצץ עלויות ועוד. באמצעות ניתוח נכון של מפת השוק והתוכנית העסקית, ניתן יהיה להגיע לתוצאות והישגים טובים הרבה יותר.

ייעוץ עסקי - ההיבט הניהולי

ישנן טעויות נפוצות בניהול עסק הקשורות בניהול, בשיווק, בהבנת השוק או הלקוח ועוד. לחלק מאיתנו יש יכולות ניהוליות מולדות ולאחרים לא, אך בשני המקרים הדרכה יכולה לסייע משמעותית. ניהול יעיל משפר את התפוקה של העסק ואת התחושה של העובדים. עובדים מרוצים נותנים יותר מעצמם ותורמים להתפתחות העסק.

באופן טבעי, עסקים מתפתחים עם הזמן ועם התפתחותם משתנים גם הצרכים שלהם. ניהול עסק גדול דורש מיומנויות וכלים אחרים מאלו הנדרשים לניהול עסק קטן. ייעוץ עסקי והדרכות מנהלים יכולות לסייע לרכוש את הכלים לניהול העסק, לאחר שהתפתח והתרחב.

ייעוץ ארגוני

במצב בו כל העומס מוטל על כתפיך, העבודה לא נעשית כראוי או שהעסק הולך ומצטמצם במקום להתרחב, פנה לקבלת ייעוץ ארגוני, יחד עם ייעוץ עסקי. ייתכן וקיימת בעיה של האצלת סמכויות, אולי קיים עומס גדול מדי והשחיקה ניכרת. לא תמיד אפשר לזהות את הבעיה ולמצוא את הכלים להתמודד איתה. התערבותו של גורם בעל ניסיון יכול לאתר את הגורמים ואת הפתרונות.

אימון עסקי יסייע לך לבנות תוכנית עסקית מתאימה למוצר ולעסק שלך מצד אחד ולשוק מצד שני. שימת דגש על היכולות הפיננסיות, דרישות השוק וההיבט האנושי, תאפשר פיתוח עסקי וצמיחה. הבנה של ההתנהגות האנושית תעזור לנבא תהליכים בתוך העסק ומחוץ לו.

ייעוץ עסקי יעזור לך, כאמור, לפתח הבנה טובה יותר של אנשים: דאגה לרווחת העובדים, איתור הצרכים שלהם, פיתוח של גישה נכונה לעבודה מולם ומההיבט השיווקי - הבנה טובה יותר של הלקוח, הצרכים שלו והדרך להגיע לליבו. אם אתה מעוניין לפתח את עצמך ואת העסק מעבר לרף אליו הוא הגיע, כדאי שתפנה לקבל ייעוץ עסקי.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב