דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 הסיבות למה כדאי לפתוח חנות ב-eBay 

מאת    [ 10/07/2007 ]

מילים במאמר: 710   [ נצפה 8059 פעמים ]

הסרט "חלומות של סוחרים" שהוקרן בפסטיבל דוקאביב האחרון והוקדש כולו להצלחה של אי ביי, עוקב אחר חלומות ההתעשרות של אנשים המנהלים את עסקיהם ברשת ומסביר פנים לעולם הסחר האלקטרוני כשהאמירה המנצנצת בסרט היא שפתיחת חנות באי ביי היא הדרך הבטוחה להשיג לקוחות שלא יכולת להשיג בכל דרך אחרת. מומחים רבים מן העולם בחנו, בדקו ואף אמרו : "פתיחת חנות באי ביי היא הדרך הקצרה לעולם העסקים".

מעבר לניהול עבודה אישי, עצמאי ואיכותי דרך קביעת זמני העבודה הנוחים לך, היעילים למימוש הפוטנציאל הגלום בך, חיסכון של מאות שעות עבודה חודשיות, הכנות, בירורים וריצות מתישות, החשוב מכל הוא שמאות אלפי גולשים, המגדירים עצמם מראש כקונים פוטנציאלים ממתינים להצעתך שתבוא. נכון שזה נשמע מפתה, יש לומר מאוד מפתה, אך ההבטחה להצלחה ורווחיות כלכלית לא ממש טמונה בכיסך. עצם פתיחת החנות וכניסתך אל זירות המסחר השונות לא מממשת את חלומך באשר הוא, לקנות, למכור, לסחור ובעיקר להעצים רווחים.

מומחי אי ביי בעולם טוענים בעצמם ובדמי בשרם כי ההצלחה במסחר אלקטרוני באי ביי אינה טמונה בכיס הביתי של כל גולש שהכיר את אי ביי לראשונה, אלא כרוכה בזמן עשיר של ניסוי וטעייה איכותיים המשפרים את עצם חוויותיו כסוחר משגשג ומצליח. או שמא עליו לפתוח חנות במרכז עזראילי ולהציג את מרכולתו לעיני הציבור הישראלי בלבד? מי שכן באמתחתו אנגלית בסיסית ואתר אי ביי אינו חדש לו (הוא מכיר ויודע את שיטות הסחר הנפוצות מעבר למכירת שיערה הנתלש של ברטיני ספירס), וכמובן בדמו זורם חוש קליל אך בעל יכולת התפתחותית במסחר, יוכל לנהל את זמנו בצורה חכמה ולהתחיל לסחור באי ביי כתוספת הכנסה שנייה, עד שלאט יגדל ויהפוך אותה להכנסתו המרכזית.

למי שכן חולם ורוצה להגשים את חלומותיו המסחריים, הנה כמה טיפים למתחיל, יותר כמו - סיבות למה כדאי לפתוח חנות דווקא באי ביי, ואם אתה לא מוצא את עצמך איתנו, תמיד יישארו עבורך מרכזי הקניות הגדולים.

1) ראשית נתחיל עם חיסכון כספי אדיר - העלות החודשית של חנות eBay הינה כ- 15.99$ בחודש, הכוללת מערכת סליקה באמצעות חברת הבת של אי ביי - PayPal, בנוסף עלות החזקת מוצר הינה בין 1 סנט ל- 10 סנט לתקופה של חודש (תלוי בתוספות). ניתן להעלות מאות פריטים ולחלק אותם לקטגוריות. מיותר לציין מהן עלויות של חנות מכוונת ממוצעת ברשת, בעוד (רק) עלות מערכת הסליקה עשויה להיות לא כדאית.

2) השקעת זמן הינה משאב יקר אותה תחסוך במידה ותחליט על חנות אלקטרונית. אלמנט פתיחת החנות עשוי לחסוך לכם זמן רב, עם כלים פשוטים לניהול חנות, אפשרויות מתקדמות והיכולת לקבוע את משך זמן המכירה של כל מוצר. בנוסף תוכלו לקבוע חידוש העלאת מוצרים באופן אוטומטי.

3) כל בעל חנות אלקטרונית באי ביי מקבל כתובת דומיין ייחודית (כתובת של אתר) קצרה ורק שלו. כמו בדוגמה זו:   www.stores.ebay.com/store-name כתובת אתר שכזאת ניתן לקדם במנועי החיפוש השונים והגברת כניסותיהם של גולשים נוספים לאתר שלכם שלא דרך איביי במטרה למכור מוצרים תחת דגל החנות של איביי.

4) אמינות אמינות ושוב אמינות - השימוש בחנות אי ביי מקנה לקונים סוג של גיבוי, כמו גם תחושת ביטחון שמחפש כל צרכן נבון כאשר הוא מבצע רכישה בחברה גדולה ומסודרת..

5)הגברת ביטחון בקנייה - השימוש במערכת הסליקה של PayPal ידועה כאמינה וכזאת הנותנת ביטחונות בעת רכישה. מערכת הפידבקים הידועה של אי ביי תציג את ההיסטוריה והמוניטין של החנות שלך. עם שילוב השניים תהפוך להיות סוחר אמין ככל האפשר.

6) מסקרים עולה כי בעלי החנויות ב-אי ביי זוכים למספר גדול יותר של לקוחות חוזרים לעומת המוכרים שמעלים מכירות פומביות. מוכר בעל חנות יזכה לנאמנות הלקוחות החוזרים ויצבור אותם למכירות עתידיות.

7)קידום מכירות - בעלי החנויות מקבלים אמצעים להגברת המכירות באמצעות כלי קידום המכירות של אי ביי ובנוסף גישה למערכת דוור ישיר ללקוחות כאמצעי שיווק.

8) רמת חשיפה גבוהה - רוב בעלי החנויות מדווחים כי בתוך שלושה חודשים הוגברו המכירות ב-25% בזכות פעילות החנות לעומת מוכרים ללא חנות וכל זאת בעקבות החשיפה ללקוחות הקיימים שיש לאתר אי ביי, כמו גם מיליוני קונים אשר פוקדים את האתר מידיי חודש.

9) קבלת מערכת דיווחים מתקדמת וחינמית, על המכירות החודשיות ועל הפעילות בכל קטגוריה. כמו כן גם דיווחים על פעילות המתחרים והאפשרות לנהל את החנות גם במצב off-line (ללא חיבור לרשת). ולסיכום האלמנטים החיוביים בל נשכח את מה שממסתכם כחיסכון כללי:

10) בעל חנות באי ביי מקבל הנחה בעמלות קבועות, בשימוש בכלי ניהול ומבצעים אטרקטיביים. בנוסף אי ביי עוזר לעקוב אחר המכירות, מוציא חשבוניות עבור הקונים וכל יתר ההטבות שמקבלים מוכרים רגילים. המוניטין שיש לאי ביי מקל על בעל החנות בחיפוש המאסיבי ביותר אחר לקוחות ולכן לא מתקיים הצורך, יש לומר היקר ביותר, בהוצאות שיווק או פרסום.

אסי צור, מיישם תורות מסחר אלקטרוני, בשילוב מאמנים בכירים המדריכים את כל שיטות הסחר הנפוצות במסחר ב-eBay. אסי הוא בוגר מנהל עסקים ולימודי סחר בינלאומי, מרצה כמדריך ותיק בתחום הטכנולוגיה בכלל ובתחום המסחר האלקטרוני בפרט. אסי פיתח את תורת המסחר ב-eBay עצם התנסותו האישית כסוחר עצמאי ומוסמך מטעם eBay University כמנחה מקצועי , Education Specialist Trained by eBay כיום מרצה במכללת איגוד לשכות המסחר ובמט"י (מרכז טיפוח יזמות).

הכותב הינו אסי צור/מנכ"ל שטרודל ? המרכז להדרכת מסחר אלקטרוני

והבעלים של האתר ? קורס איביי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב