דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קרוסליין: 5 טרנדים ששווים התייחסות לקראת 2011 

מאת    [ 11/01/2011 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 1932 פעמים ]


אתר האינטרנט MASHABLE, כמיטב מסורת הסקירות, בחר 5 שווקי סטארט-אפ, שיקבלו דחיפה בשנת 2011. אפשר רק לדמיין מה יוליד העתיד הרחוק יותר, אבל האפשרויות נראות כמעט בלתי מוגבלות.


1. תיוג אובייקטים
אם מישהו תייג תמונה שלכם בפייסבוק (וזה לבטח גם קרה), אז גם אתם חלק מטרנד התיוג. ב- 2011, נעלה שלב ונתחיל לתייג עצמים במרחב. נשמע עתידני? אולי. אבל אם נבחן טכנולוגיות כמו QR CODE , המאפשרות לעשות סריקה של עצמים במרחב על ידי מכשיר סלולר, נבין שהשמיים הם הגבול. הקשר בין הפיסיקל לדיגיטל – הוא זה שיקבע את הטרנדים הטכנולוגיים של 2011.
2. שירותי בידור-CheckIn
זה עוד לא כל כך תפס אצלנו, אבל 2010 הייתה השנה של ה CheckIn. מה שהתחילה כאפשרות טכנולוגית נחמדה לומר "הנני כאן", הפכה, הרבה בזכות FOURSQUARE, לאפשרות שיווק אונליין.
רק אסביר בקצרה כי CheckIn היא פעולה הנעשית בדרך כלל על ידי הטלפון הנייד ומחברת בין המרחב הפיסי של המשתמש למרחב הוירטואלי.
שירותי בידור-CheckIn מאפשרים למשתמש לשתף ולהמליץ לגבי ספר שקרא, סרט שראה, מופע בו צפה ואפילו יין ששתה – בלחיצת כפתור ובזמן אמת. חברות מסחריות יודעות לנצל זאת ונותנות קופונים/מדבקות לממליצים עליהם. איך זה בדיוק קורה? כנסו ל- GetGlue ותבינו הרבה יותר.

3. קהילות-אתרים
מה זה קהילות-אתרים? טוב, זה באמת מושג אינטרנטי שעדיין לא חדר מספיק, אבל ב- 2011 זה יקרה. בפשטות, מדובר בכלי המותקן על אתר אינטרנט ומאפשר אינטראקציה בין הגולשים הנמצאים בו באותו זמן. כלים אלו פותחים אינסוף אפשרויות מבחינת בעלי האתרים, שבעזרתם יוכלו לדעת מי הם בדיוק הגולשים שלהם ואפילו לשוחח אתם בזמן שהייתם באתר. אפליקציות מסוג זה משדרגות את חווית הגלישה מול המחשב – וגם בסלולר. רוצים דוגמא? נסו את MEEBO
4. שירותים מבוססי-מיקום לצרכים אישיים
שירותים מבוססי-מיקום לא נועדו רק לייצר חוויה חברתית. יש בהם גם צורך עבור צרכים אישיים, כמו הגנה, בקרה וביטחון. מעניין אתכם מה קורה עם הילד בגן? ב- 2011 יצוצו אפליקציות מבוססות מקום, שיוכלו לתת לכם גישה ויזואלית לעצמים במרחב הפיסי – היישר לניייד שלכם. הסבר על אפליקציה מסוג זה אפשר למצוא בוידאו של NEER.
5. שיתוף תמונות סלולר
זה אולי הטרנד שהכי קרוב לעולמם האונליין אופליין סביר להניח כי כל מי שמסתובב עם סמארט-פון התנסה לא פעם בצילום והעלאת תמונות לפייסבוק. הצורך הזה – לשתף בזמן אמת בחוויות מצולמות, נטוע בקרב כל אחד מאיתנו. ב- 2011 יתפתחו שירותים מיוחדים המבוססים על מענה לצורך זה ודוגמא טובה לכך היא האפליקציה INSTAGRAM, שבתוך חודשים ספורים רשמה מעל למיליון הורדות. האפליקציה מאפשרת לבעלי אייפון להוסיף בצורה מהירה ואינטואיטיבית אפקט על התמונה שצולמה זה עתה – וכמובן, לשתף בה את העולם.

אז ובכן , זה רק הולך ומתפתח. אילו הם  חמישה טרנדים של קרוסליין שצפויים לככב ב 2011.

FrameME מחברת אותך לקבוצת המטרה שלך בדרך יצירתית ואפקטיבית. הדיילות שלנו מצלמות את הנוכחים באירוע ומדפיסות להם תמונות במקום, הממוסגרות עם שם המותג והלוגו שלך. לפרטים נוספים: http://www.frameme.co.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב