דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות השמה- מה תורמות לנו באמת ? 

מאת    [ 10/01/2011 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2417 פעמים ]

חברות השמה

כל אחד מאיתנו מצא את עצמו בשלב מסוים בחיים כשהוא ללא עבודה. אם זה בחופש הגדול, לאחר צבא, לאחר טיול או לימודים כולנו בשלב מסוים נאלצנו לחפש עבודה. חיפוש עבודה עלול להיות מלאכה מייגעת בפני עצמה, ראיונות העבודה שצריך לקבוע, הזמן שהולך לריק במהלך המסע המפרך הזה למציאת עבודה. שלא להזכיר את העובדה שיש לכתוב את קורות החיים בצורה מנוסחת היטב ומרשימה בכדי ליצור את הרושם החיובי דבר שגורם לכך שבימים אלו כבר קיימים מכונים מוסדרים שכל מה שהם מציעים, זה עזרה בכתיבת קורות חיים משופרים בצורה פורמאלית, כמובן בתשלום. לכאורה נדמה כי חיפוש עבודה הפך להיות כמעט משימה בלתי אפשרית אולם גם לכך יש פיתרון. חיפוש עבודה הופך להיות קל ופשוט על ידי חברות השמה. בניגוד לחברות כוח אדם אשר מציעות אמנם לדורש העבודה פתרון תעסוקתי אך כובלות אותו אליהן, כאשר העובד מועסק על ידי חברת כוח האדם בלבד והיא זו אשר משלמת לו את המשכורת ולא החברה או המפעל בה הוא מועסק בפועל, חברות השמה לעומת זו מעניקות לדורש העבודה פתרון תעסוקתי הולם לפי כישוריו כאשר הן מפנות אותו למקום העבודה וכבר מהרגע הראשון העובד נחשב כעובד חברה.

לעובדה זו ישנם יתרונות רבים. יתרון ראשון ועיקרי הוא השכר המשולם לעובד. חברות כוח אדם בדרך כלל נוהגות להעסיק עובדים בשכר מינימום לעומת זו חברות השמה כמו שציינו מפנות את דורש העבודה לחברה והמשכורת שלו משולמת על ידי החברה. המשכורת שמשולמת על ידי החברה עצמה יכולה להגיע במקרים רבים ליותר מכפול מאשר המשכורת אשר משולמת על ידי חברת כוח האדם.

יתרון שני ומשמעותי אף הוא זהו התנאים הסוציאליים המוענקים לעובד. חברות השמה שמפנות אותך לחברה עצמה תורמות לכך שהתנאים הסוציאליים שלך ישולמו על ידי החברה בפועל, בין אם זה ארוחות משופרות, ביטוחי מנהלים למיניהם, קרנות השתלמות וקופות גמל וכמובן העבודה שדורש העבודה רשאי להשתמש במתקני החברה למיניהם. אין צורך כלל לציין בחברות כוח האדם, אשר בדרך כל נוטות להרוויח על חשבון העובד הפשוט לא מציעות, אם בכלל את אותם התנאים או אפילו קרובים לאלו.

בשל יתרונות אלו חברות השמה מתמקדות בעיקר באוכלוסיה המשכילה יותר, למרות שניתן למצוא מגוון עבודות רחב הפונות גם לאנשים ללא תואר אקדמי. חברות השמה מציעות את שירותיהן החל בהדרכה חינמית כיד לכתוב קורות חיים משופרים, הכנה למבחני אישיות למיניהן, שכולם יודעים היום כי כל מוסד עבודה מכובד מחייב את מחפש העבודה לעבור מבחן כזה או אחר, לדוגמא פילת. בנוסף, הן פורשות מגוון רחב ואיכותי הרבה יותר של הצעות עבודה. בין אם זה הצעות עבודה בתחום הפינסי, בנקאות, ביטוח וכד' או בין אם זה בחברות הייטק למיניהן בתחום המחשבים, תוכנה, חומרה או בדיקות איכות.

חברת השמה איכותית מלווה את העובד לאורך תקופת העבודה הראשונה. תומכת בו ומקלה על שלבי ההתאקלמות שלעיתים רבות הם לא פשוטים.

בלוח דרושים באינטרנט ניתן למצוא מאגר רחב של הצעות עבודה באינטרנט ובנוסף ניתן למצוא הפניות לחברות ההשמה הגדולות והאיכותיות במשק, ביניהם אדם מילוא, אורטל ועוד.

אתר אינדקס עבודה מאגד את כל חברות ההשמה ונותן לך מידע מקיף אודות כל אחת מהן
index-avoda.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב