דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לצלוח בשלום את יום מעבר הדירה 

מאת    [ 10/01/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2407 פעמים ]

יש דבר אחד שמרתיע אנשים מהעברות יותר מכל דבר אחר – מעבק דירה. רק מלחשוב על הרעיון של לארוז את הבית או את המשרד, לחפש חברה טובה ולפרוק את הקרטונים בבית החדש, יורד לאנשים החשק לזוז ולהתקדם. החדשות הטובות הן שהחוויה לא חייבת להיות כל כך טראומטית, אם נערכים אליה היטב.

מתכוננים לקראת ההובלה

קודם כל צריך להתחיל מנקודת הנחה שהובלה היא הזדמנות. מעבר לסיבות ולנסיבות שגרמו לכך שאתם עוברים בית או משרד, זו גם הזדמנות לעשות קצת סדר, מצד אחד - לזרוק דברים שלא נמצאים בשימוש - ומצד שני, לגלות דברים שימושים ששכחתם מקיומם.

בראש ובראשונה, לפני שמתחילים להכניס דברים לתוך ארגזים, צריך לדאוג לכמות מספקת של קרטונים. חבל להכניס דברים שלא קשורים אחד לשני לאותו קרטון בגלל שאין מספיק כאלו בנמצא. סידור נכון בזמן האריזה יעזור הרבה בזמן הפריקה. מי שכבר עבר כמה מעברים יוכל לספר לכם ששלב הפריקה לא פחות מתיש משלב האריזה.

לאחר שצברתם מספיק ארגזים, צריך להתחיל להכניס את הדברים לתוכם לפי קטגוריות. הקטגוריות יכולות להיות כלליות או מפורטות, תלוי בכמות הדברים שיש בכל ארגז ובכוח שיש לכם להגדיר כל דבר. לעסוקים שבניכם יש פתרון אחר: חברת הובלות שבנוסף לשירותים הרגילים גם תכניס במקומכם את הדברים לארגזים ותפרוק אותם במקום החדש.

גם הובלות אתה יכול לתקתק

באינטרנט תמצאו סיפורים על הובלות שיצאו באיחור ניכר ועל מובילים ששברו לאנשים חצי בית. מידע זה מוגזם ומגמתי. הובלה ממש לא חייבת להיות כך. אם תתכננו אותה נכון ותהיו אדיבים עם המובילים, אין סיבה שהדברים לא יתקתקו בדיוק כמו שקורה עם כל שירות אחר.

חברת הובלות, אם היא מתחילה או וותיקה רוצה להמשיך לעבוד מעבר לפעם אחת, לכן אפשר למצוא מובילים הוגנים שעושים את העבודה שלהם בצורה נאמנה ולא יסבו לכם שום נזק. ויש להם אינטרס חשוב מאוד בשביל זה.

הצרכן מחזיק היום בנשק חזק מאוד נגד מספקי שירותים מפוקפקים - נשק האינטרנט. הריצו בגוגל את שם החברות שאתם שוקלים לתקשר איתן ותראו מה אומרים עליהן. באותה מידה, תוכלו למצוא המלצות של אנשים שמרוצים מהמוביל שלהם.

דואגים לביטוח

תנאי סף להתקשרות שלכם עם המוביל הוא הביטוח. האם יש למוביל שאתם עומדים להעסיק ביטוח תכולה? אי אפשר לדעת מה יקרה בדרך מהבית הישן לבית החדש - כבישי הארץ מלאי תאונות דרכים ומפגעים. כל תאונה קטנה יכולה לגרום נזק לציוד שלכם.

בנוסף, דרשו לראות את תעודת הביטוח של המוביל, כדי להיות בטוחים שהיא בתוקף. זכרו: הובלות רבות נתקלו בבעיות כשלמוביל לא היה ביטוח. זה המצד וציוד שלכם נפגע, יהיה קשה מאוד לקבל את הכסף עבור הנזק שנגרם.

זהירות – שביר!

את המוצרים השבירים שימו בנפרד והשתדלו לקחת אותם איתכם באוטו. במידה וזה לא אפשרי בגלל הגודל או הכמות, השאירו את החפצים האלו לסוף, רשמו עליהם בטוש חזק 'שביר' והעירו את תשומת לב המובילים שמדובר במוצרים שבירים. אם בחרתם באנשים מקצועיים, הם ידעו איך לטפל בזה.

מוכרחים להיות שמח

כמו שמילות השיר הישן אומרות - מוכרחים להיות שמח. מעבר ממקום למקום הוא מעבר לעולם אחר, חדש. יום ההובלה הוא יום ארוך ומעייף. קל מאוד להתעצבן ולהתמרמר באותו יום. עשו לעצמכם טובה והימנעו מזה: הובלות לא עושים כל יום, תיהנו מהן כמה שיותר.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב