דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רולטור - ההליכון של המאה העשרים ואחת 

מאת    [ 10/01/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2884 פעמים ]

בעבר, אנשים עם בעיות התניידות נתקלו בקשיים רבים כשרצו להסתובב מחוץ לביתם. מכשולים בדרך ומחסור בטכנולוגיה לסיוע בהליכה הותירו רבים ספונים בביתם ללא יכולת לצאת ממנו.

בשנים האחרונות כל תחום ההליכונים, ובאופן כללי יותר, התחום של אביזרי תנועה, נעשה מאוד פופולארי ומאוד שכיח בקרב אוכלוסיית גיל הזהב או הקשישים וכפועל יוצא מכך הופיעו בשוק הזה לא מעט מכשירים מתקדמים ומודרניים יותר שבאו קודם כול לטובת שגרת החיים והבריאות של הקשישים וגם קצת פתחו ופיתחו את השוק הזה.

אחד המכשירים היותר נחמדים, יעילים ומוצלחים הוא הרולטור. הרולטור הוא מעין הליכון בעל גלגלים, אך בניגוד להליכון לרולטור יש מספר פונקציות שונות ותוספות. ישנם סוגים שונים של רולטורים, למשל ישנו רולטור שני גלגלים המשמש בעיקר קשישים בעלי מוגבלויות שצריכים הקלה בנושא של גישה ומעבר ממקום למקום. הרולטור הזה מאובזר בכיסא נוח שעליו יכול אותו קשיש לעצור ולנוח לאחר ההליכה.

רולטור אחר הוא שילוב בין רולטור לכסא ההעברה. הרולטור הזה הוא שימושי מאוד ונוח במיוחד וניתן לכוונן גם את הגובה שלו לגובה הקשיש. ברולטור עם כסא ההעברה ניתן להפוך את משענת הגב לכיוון הישיבה ולהוציא את הרגל המקופלת מתחת למושב הנוסע.ניתן גם לנייד את הכסא בעזרת הידיות ובצורה נוחה מאוד.

ישנם גם רולטורים מתקדמים יותר וגם יקרים יותר שמאפשרים את מירב הנוחות הניידות בשילוב עם פאר. ברולטורי הדלוקס תוכלו למצוא גלגלי מיוחדים, מחזיק מקלות הליכה ומטריות, מושב למשענת גב. הרולטור הזה מגיע עם בשילוב עם בלמים לגלגלים האחוריים וניתן לחלץ גם את הגלגלים הקדמיים במקרה הצורך. בנוסף ישנו סל קניות שניתן לנייד אותו מהרולטור ואל הרולטור ואולי הדבר החשוב החיוני ביותר באותם הרולטוריים המודרנים הוא האופציה הקיימת לקפל אותו בקלות למצב שבו יהיה ניתן לשאת אותו אם זה ידנית וכמובן אל תוך הרכב. נתון זה הוא חשוב לכול אותם קשישים שמניידים הרבה ממקום למקום.

רולטור נוסף איכותי הוא רולטור בעל שלושה גלגלים. הרולטור בעל שלושה גלגלים נחשב יעיל וקומפקטי מאוד המתאים גם להליכות בחוץ וגם בפנים. ניתן לכוון את הרולטור הזה לגובה המתאים של הקשיש והוא ניתן גם לקיפול, כך שניתן לנוע איתו ממקום למקום. אם כבר חושבים על רכישת רולטור בעל שלושה גלגלים ניתן כבר להוסיף עוד כמה שקלים, ולהגביר את רמת היציבות והתמיכה של הקשיש במכשיר הזה על ידי רכישת רולטור עם ארבע גלגלים המצויד במעצורי יד מושב וידיות טלפסקופיות.

 


העיקר הבריאות היא חנות מקוונת מובילה בתחומה המציעה מוצרי כושר, בריאות, טבע וסיעוד. המאמר נכתב בשיתוף שירותי בריאות בישראל, מידע בנושא בריאות ובריאות האשה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב