דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש מלא פעילויות 

מאת    [ 10/01/2011 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1917 פעמים ]

אין הנאה שדומה להנאה שמקבלים מחופשה עם כל המשפחה. סוף כל סוף, כל המשפחה נמצאת ביחד ויכולה ליהנות כפי שלא נהנתה כבר זמן רב. לאחר שכל אחד התפנה מהעיסוקים החשובים שלו (כמו עבודה וגם לימודים), אפשר להקדיש זמן לגיבוש משפחתי מלא בשעות רבות של הנאה. כמובן, זה כולל גם אץ הילדים שיוצאים כחלק מהמשפחה לחופשה. אבל חופשה עם הילדים היא דבר מלא הנאה אבל גם דבר שצריך לתכנן אותו בקפידה כדי שכולם באמת יוכלו להפיק מהחופשה את ההנאה שהם מצפים להפיק. כמובן, מלאכת התכנון היא של ההורים שצריכים לחשוב על כך שמה שהם מחפשים בחופשה הוא לא תמיד מה שמחפשים הילדים בחופשה. זה לא אומר שהמשפחה לא יכולה ליהנות בחופשה, להפך, היא דווקא יכולה ליהנות ומאוד. זה רק אומר שצריך לחשוב מראש ולתכנן פעילויות שונות כדי שכולם יחזרו מהחופשה שמחים מאוד ומקווים כבר שחופשה דומה תהיה כבר בעתיד הקרוב.

 

אז מה אתם אומרים, איך בדיוק יוצאים לחופשה שמבטיחה הנאה גם לגדולים אבל גם לקטנים במידה שווה? התשובה טמונה במילה אחת ושמה אטרקציות והיא כוללת בתוכה פעילויות רבות שיש להן את היכולת לקחת את החופשה שלכם, להקפיץ אותה בכמה דרגות טובות ולהפוך אותה לחוויה שתמיד רוצים לזכור, גם אם החופשה כבר מזמן נגמרה. מה שאנו מקבלים מהן זאת האפשרות למלא את החופשה שלנו בכל טוב מכל מה שיש לאזור שבחרנו לנפוש בו להציע. אחד הדברים המיוחדים בחופשה בארץ הוא שאפשר לבחור בנופש במקום כזה או במקום אחר אבל בכולם יהיה לנו באזור שפע אטרקציות כך שאפילו לרגע אחד לא נרגיש כאילו אנחנו רוצים לעשות משהו אבל אין מה. אם אתם נמצאים במקום מסוים, בחופשה או לכל צורך אחר, ואתם רוצים לעשות משהו מיוחד, צאו מנקודת הנחה שבמקום כבר יהיו מספיק אטרקציות לילדים שיכולות להפוך אתכם ואת בני המשפחה שלכם לאנשים קצת יותר שמחים. זה כולל את הילדים כמובן ולה זה חשוב כי כידוע, חופשה איתם היא דבר נפלא בתנאי שחושבים מראש גם על הזמן הפנוי שלהם ואיך הם מעבירים אותו.

 

נדמה שאם עד כה חופשות היו משהו שתמיד רוצים לעשות אותו, עכשיו ממה מרגישים את הצורך לצאת ופשוט ליהנות מחופשה שזה בדיוק מה שהיא נועדה לגרום לנו לחוש, הנאה רבה. עם אטרקציות שונות ומגוונות החופשה יכולה להתאים לרצונות גם של המבוגרים וגם של הקטנים וכך היא יכולה להיות טובה יותר מכל מה שהיה לנו עד כה. אז מה נשאר לנו? רק לארוז תיק ולצאת לדרך...

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב