דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטיולים הכי פופולאריים 

מאת    [ 10/01/2011 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2058 פעמים ]

כולנו שומעים בשנים האחרונות יותר ויותר את המילים טבע, סביבה, ואיכות חיים. הרבה מאוד אנשים התחלו לגלות את הנושאים האלה מקרוב והם לא מתכוונים לתת להם להפסיק להיות חלק נכבד וחשוב מהחיים שלהם. זה ממש נכנס לכל תחום של החיים, גם בדברים מיוחדים וגם בחיי היום יום. אבל אם רוצים לראות לכך סימנים ממש מול העיניים, לא צריך לעשות משהו מיוחד, רק לצאת אל אותם שבילי הטיולים הרבים שיש בארץ כדי לראות כמה אנשים מחליטים שחשוב להם שהטבע יהיה משהו שקרוב אליהם ממש, דרך הרגליים ולא רק משהו ששומעים עליו או רואים בתמונות. אנשים אלה יודעים משהו שהוא לא סוד בכלל וכל אחד יכול לגלות אותו בעצמו: קשה להתקרב לתחושה של התרעננות, כוחות מחודשים ושלווה שנותן טיול ברחבי הארץ.

אם חיפשתם גם לנקות קצת את הראש מדי פעם וגם לצאת קצת לטבע, הדרך שחיפשתם תמיד נמצאת ממש כאן.   כשיוצאים קצת מהשגרה שאליה כל כך התרגלנו אפשר ממש לגלות עולם אחר לגמרי, עולם יפה שיש בה הרבה ירוק והרבה פחות רעש וצפיפות. את העולם הזה מומלץ לגלות לא מרחוק אלא מקרוב, דרך הליכה במסלולים הרבים שחוצים את הארץ לאורך וגם לרוחב. אתם לא חייבים להסתפק רק בהליכה. אם אתם מחליטים שהטבע יכול להיות קרוב אליכם בדרכים אחרות, זה בסדר גמור וכך אוהבים זאת הרבה אנשים. איך למשל? פופולאריים במיוחד נסיעה בג'יפים, רכיבה על טרקטורונים וגם פעילות מהנה כמו רכיבה על סוסים .

העיקר לצאת אל הדרך, אל השטח ולקחת חלק במה שעושים הרבה מאוד אנשים בהנאה רבה. כך באמת מתחברים לחשיבות של הטבע הפתוח וממש מתחילים להעריך אותו באמת, הערכה שרק עולה כשאנו זוכרים את הבטון, האספלט והמכוניות הרבות שמקיפים אותנו בדרך כלל בכל מקום שאליו אנו הולכים.   למה שלא תנסו למשוך לתוך זה גם חברים קרובים ובני משפחה? כך תוכלו להרוויח שותפים נפלאים שמתאימים מאוד לבילוי משותף ותוכלו לעשות מזה ממש ימי כיף. זה יכול להיות בילוי משפחתי נפלא וגם עם החברים הקרובים זה יכול להביא כמה רגעים של כיף. אפשר לעשות טיולים כשיש זמן מיוחד (אולי עם הילדים בחופשות מבית הספר) או בתאריכים מיוחדים כמו יום הולדת של מישהו קרוב אלכם. לא צריך לחכות לזמן מיוחד ואפשר כמובן להסתפק ברצון לראות ירוק מול העיניים ובכמויות גדולות מאוד. מגוון ענק של טיולים יציעו לכם בדיוק את זה: נוף שאפילו אם נתאר אותו כעוצר נשימה, הוא עדיין יהיה יפה יותר. עכשיו, בכלל לא נשארה סיבה להישאר בבית ולא לצאת אל המרחבים הטבעיים.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב