דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רייקי כל אחד יכול ללמוד לטפל 

מאת    [ 10/01/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2164 פעמים ]

 

רייקי כל אחד יכול ללמוד לטפל

שיטת טיפול עתיקה, המתבצעת על ידי הנחת ידיים על הגוף, במטרה לרפא כאבים ולהקל על מתחים. השיטה התפתחה בבודהיזם הטיבטי במשך אלפי שנים, אך זכתה להתגלות במערב רק בשלהי המאה ה - 19 על ידי נזיר זן יפני, ד"ר אוסואי.

עיקרה של השיטה - ריפוי על ידי אנרגיה המועברת באמצעות מגע, או העברת אנרגיה מרחוק.  הגוף החי, בין אם הוא אדם או בעל חיים, מקרין חמימות ואנרגיה. אנרגיה זו היא כוח החיים עצמו, והיא ידועה בשמות שונים.  ביפן מכנים אותה "קי", מכאן נגזר השם "רייקי" שמשמעותו - אנרגית חיים אוניברסאלית. הרייקי ניתן לשילוב בכל שיטות הריפוי האחרות, קונבנציונאליות או אלטרנטיביות ומשלים אותן.

אנרגיית החיים, קי או צי, זורמת בכל - באנשים, בעלי חיים, צמחים ואפילו באבנים או בים.  זוהי האנרגיה המעניקה חיות לעולמנו, הנובעת ממקור אינסופי.  יש האומרים שזוהי אנרגיית האלוהים.

בעת הטיפול ברייקי, מעביר המטפל את אנרגיית הרייקי דרך גופו אל גוף המטופל.  העברת הרייקי, מאזנת את האנרגיה בגוף המטופל ועל ידי כך מאפשרת לו להפעיל את מנגנוני הריפוי הטבעיים שלו.  זרימת אנרגיית הרייקי אינה תלויה במצב הפיסי או הנפשי של המטפל - הוא רק מעביר את האנרגיה דרכו.  פעולת הרייקי אינה תלויה באמונה בו.  למעשה, אנשים אינם מאמינם ברייקי לפני הטיפול, אך לאחריו - לכולם ברור שהוא עובד.

הטיפול באנרגיית הרייקי עדין, חזק ופשוט. הרייקי יעיל ביותר כעזרה ראשונה ומזרז תהליך החלמה של הגוף לאחר ניתוחים, תאונות ופגיעות חמורות. בכוחו לשחרר את שורש הבעיה בין אם היא גופנית, רגשית או רוחנית ולהחזיר למערכת את האיזון ההרמוניה והחיוניות הדרושים לגוף.

כל אחד יכול ללמוד רייקי על ידי חניכה והתחברות לאנרגיה 

במהלך עבודתי נוכחתי בכוחה של אנרגיה זו.  כשניהלתי גן פרטי בגישה ההוליסטית, לימדתי את הילדים לטפל בעצמם באמצעות הרייקי.  הילדים קיבלו את כוחה של אנרגיה זו בפשטות ומופלאות הדרכים שהם גילו כדי להרגיע את עצמם ולהקל על מכאובים של פצעים וחבלות.  גם אנחנו כהורים, יכולים להיעזר ברייקי כדי להקל על ילדינו במצבי מתח ופציעות קלות.

כיום, בעבודתי כמטפלת הוליסטית אני ממשיכה להיווכח כי מטופלי מרגישים בעת קבלת הרייקי רגיעה עצומה, ובאותו זמן עזרה בריפוי של מחלות קשות כקלות.

טיפולים ברייקי עוזרים לגוף לרפא את עצמו.  מגיעים אלי חולי סרטן והטיפול ברייקי מקל על כאביהם, מאזן את הגוף ואת הנפש, וכן, מקל על ההתמודדות עם המחלה.  גם במקרים של אנשים שכבר החלימו, אך הטיפולים הקשים לוו בתופעות לוואי. הגיעה אליי מישהי מיואשת שכבר חצי שנה בקושי ישנה כי קשה לה לבלוע עקב הרס במנגנון הבליעה כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים. אחרי טיפול משולב של צמחי מרפא ורייקי במשך שלושה חודשים, חלה הטבה משמעותית. התפנינו לטפל בדברים אחרים ושכחנו שבעצם הבעיה מרכזית נפתרה...  

 

מטפלת הוליסטית רב-תחומית ורייקי מאסטר, מלווה תהליכים בהתפתחות הרוחנית. מתמחה בשיטות ריפוי משולבות לחיזוק ארוך טווח של המערכת החיסונית,, להתמודדות יעילה עם כאבים פיזיים ומצבי לחץ ולפתרון טבעי רב עוצמה בקשיי נשימה. מנחת קורסי רייקי ומדיטציה ומנהלת מרכז הלל.מרכז גוף-נפש-רוח ביישוב נופית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב