דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיבוי שפתיים | שפתון מעבה שפתיים 

מאת    [ 09/01/2011 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 3928 פעמים ]

תהליך עיבוי שפתיים

 טיפוח המראה החיצוני חשוב כמעט לכל אישה. נשים שמחות לפנק את עצמן בטיפולי יופי שונים, טיפולי ספא לגוף, שימוש בקרמים מתאימים וכל מה שתורם להרגשתן הטובה עם חזותן החיצונית.
שפתיים בשרניות נחשבות לחלק מאידיאל היופי המערבי בחברה שלנו, ולכן בעידן היופי הנוכחי, נשים שמות דגש רב על עיבוי שפתיים.

כיוון שנשים רבות מצטערות כי לא זכו להיוולד עם השפתיים הנכונות, רבות מבצעות הליך קוסמטי שנקרא עיבוי שפתיים – הליך שבו חומר מוזרק על-ידי רופא אל תוך השפתיים כדי ליצור שפתיים עבות בעלות מראה בשרני יותר.

עיבוי שפתיים יכול להתבצע ע"י הליך קוסמטי אשר באמצעותו מזריקים לשפתיים חומרים אשר נועדו למלא את השפתיים, ליצור נפח, לעבות אותן ולעצב אותן כשפתיים חושניות ויפות, עיבוי שפתיים הוא אומנם הליך קוסמטי, אך ככל הניתוחים הפלסטיים, הוא מתבצע על ידי רופא במרכזים רפואיים מאושרים.

שפתיים תמיד היו מוקד לטיפוח אסתטי, וגם לפני שהומצאו טיפולים כמו ניתוח לעיבוי שפתיים או מילוי שפתיים, נשים תמיד ניסו להדגיש את שפתיהן ע"י מריחת ליפסטיק ותוחם שפתיים, התורם אף הוא לעיבוי. אגב, לא רק צבע הליפסטיק חשוב להדגשה, אלא גם המרקם, כך שיתכן שהליפסטיקים עושים את העבודה גם בתחום של עיבוי שפתיים וגם בשמירה על מרקם חלק ועדין.

אחת הסיבות לאובססיה הנשית לעיבוי שפתיים היא ששפתיי האישה הן סמן חיצוני המעיד על רמת הפוריות שלה. מחקרים הראו שרמת המשיכה של גבר לאישה קשורה קשר הדוק להרכב ההורמונים שיש לאישה בגוף בתקופת ההתבגרות. אותם מחקרים אף הוכיחו שגברים נמשכים יותר לנשים עם שפתיים מלאות יותר. לכן, מתקבל על הדעת שנשים מוכנות ורוצות לעבור מילוי שפתיים, עיבוי שפתיים או עיצוב שפתיים כלשהו.

ניתן לראות שכיום הרבה מהכוכבות כמו אנג’לינה ג’ולי, מג ראיין, קורטני קוקס ועוד, דואגות לשמור על מראה שפתיים חושני באמצעות עיבוי שפתיים או מילוי שפתיים אחת לכמה זמן. ואם הן עושות את זה, אז למה לא אנחנו?

ניתן לבחור בתהליך מילוי “קמטי העישון” סביב הפה, הכוונה לקמטים שהליפסטיק גולש אליהם ככל שמתבגרים. התהליך נקרא מילוי שפתיים, אך הוא שונה מטיפול עיבוי שפתיים שהוזכר קודם.

כאשר בוחרים לעבור הליך של עיבוי שפתיים יש לזכור שיותר עלול להיות גם יותר מדי, כיוון שהמראה שמתקבל אחרי עיבוי שפתיים כזה הרבה יותר בולט ואנחנו לא רוצות שפתיים מוגזמות... יש להיוועץ עם רופא גם על הפרופורציות המתאימות.

כיום קיימים גם פתרונות טבעיים לעיבוי השפתיים, כמו ה- Naked Kiss ליפסטיק, שפתון שהוא פטנט אמריקאי לעיבוי השפתיים ומכיל קומפלקס ויטמיני B וקולגן.
תוצאה מרבית של עיבוי שפתיים עד 40% ניתן לקבל לאחר שימוש של חודש ימים.

 

 

ויטהמול - בית טבע באינטרנט, מציע מגוון מוצרי טיפוח של היצרנים המובילים בארץ. לשפתיים חושניות ומלאות עיבוי שפתיים ע"י שימוש בשפתון מעבה שפתיים הוא פתרון מומלץ, וקל לשימוש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב