דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד נראים חייה של אישה שמנוהלת על ידי הרגש שלה? 

מאת    [ 09/01/2011 ]

מילים במאמר: 666   [ נצפה 3007 פעמים ]

כיצד נראים חייה של אישה שמנוהלת על ידי הרגש שלה? / מאת יואב ברנזון

 

 

ילדותיות

 

אישה שמנוהלת על ידי הרגש היא אישה ילדותית. למעשה, היא ילדה בגוף של אישה. כרונולוגית היא יכולה להיות בת 30 או 35 או 45 אבל למעשה מבחינה נפשית היא בת 8 או 12 או 14.

 

תפיסת העולם שלה היא רגשית ולכן התפקוד שלה תואם את היכולות של נערה צעירה בתחילת חייה. כל עוד היא תישאר מאוד רגשית, עולמה ייראה נחות וחיוור ויהיה לה קשה מאוד לקדם את עצמה בחיים ולהתמודד עם משימות של "בוגרים".

 

 

 

רומנטיזציה של החיים

 

אישה שמנוהלת על ידי רגשות היא קודם כל אישה שחיה את הרומן הרומנטי עד הסוף. היא מאמינה קודם כל באהבה ולא בשום דבר אחר. היא מוכנה להקריב את חייה על מזבח האהבה והיא מתבוננת על העולם במבט רומנטי ונאיבי, כאילו כל אדם נולד לאהוב ותו לאו.

 

הגישה הרומנטית שלה גורמת לה להשקיע את עיקר חייה בחיפוש אחר אהבה, בכמיהה לאותה הרגשה עילאית ומיוחדת במינה. החיפוש שלה הוא חיפוש רגשי, עיוור, מבולבל ואינטואיטיבי, ולכן במרבית המקרים היא נכווית מאהבה מטורפת שאינה ברת מימוש. היא אינה מחפשת אהבה שאותה ניתן למסד ובה ניתן לגעת באמת, ולכן בדרך כלל היא גם לא מוצאת אותה.

  

 

 

רגשי נחיתות

 

אישה שמנוהלת על ידי הרגשות שלה היא אישה עם רגשי נחיתות גדולים. היא חלשה, לא מאמינה בעצמה, תמיד מרגישה ילדותית ולא מפותחת לעומת אחרים, מתקשה להתמודד בעולם המבוגרים, מתקשה לקחת אחריות על תפקידים רציניים כי היא אינה מוכנה לעשות שימוש בשכל שלה.

 

הרגש שלה מותיר אותה חסרת אונים, לא ממוקדת, לא עקבית, לא מחוספסת להתמודדות עם החיים האמיתיים, עדינה ורגישה מדי, לוקחת ללב ופגיעה, פוחדת מהחיים ולכן נמנעת מהם ותמיד מחפשת אחר מקום מסתור בטוח אך גם חונק, מקום שאינו מאפשר לה באמת להתפתח ולגדול למלוא קומתה.

 

 

 

קושי בביצוע וביישום

 

אחד הקשיים הבולטים של אישה שמנוהלת על ידי הרגשות שלה הוא הקושי שלה להפוך רעיונות לביצוע ולהוציא דברים מן הכוח אל הפועל, וזאת משום שחסרים לה המון כלים מעשיים.

 

אישה שמנוהלת על ידי הרגשות היא אישה לא מעשית שאינה מעורה בהלכות החיים הארציים כי היא רוחנית מדי, רגישה מדי ומנוהלת בידי הרגש ולא השכל. היא מעדיפה אמונות ופנטזיות במקום מעשים ברורים וממוקדים, תוכניות לביצוע ותכנון מוקדם.

 

 

וטיפ לסיום: אישה שמנוהלת על ידי רגשות לעולם תישאר ילדה אבודה ומבולבלת, לא בטוחה בעצמה ובעלת רגשי נחיתות שחולמת על אהבה אבל מתקשה לגעת בה. אם היא תפתח את הצד השכלי שלה ותתחיל להתבגר - היא תוכל לממש את הפוטנציאל שלה, להתקדם, לקחת אחריות, לבנות לה עולם משלה ולהיות המובילה בחייה.

 

יואב ברנזון הוא אבי תורת התרפיה הגנטית ומומחה עולמי בתחום הגמילה מהתמכרויות באמצעות שיטת GET שהיא שיטה חדשה ומהפכנית לגמילה באמצעות נטרול גנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב