דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ABOVE THE RIM המחשת יתרונות רישוי המותגים 

מאת    [ 09/01/2011 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2107 פעמים ]

 

כשרוצים להדגיש יתרונות  של רישוי מותגים קל מאוד לדבר על המותג הנ"ל. מדובר במותג שהוא שם דבר בתחומו. כל מי שיש לו מושג ולו קלוש בעולם הכדורסל האמריקאי נתקל בכך מן הסתם. מדובר במסורת שפותחה והייתה לנוסחה של הצלחה עוד בשנות התשעים של המאה הקודמת ובתחילת האלף הזה. חברת רייבוק, שהייתה בעלת המותג בתחילה, עברה איתו לתחום רישוי המותגים ויצרה הצלחה מסחררת בכך. כל שהיה צריך הוא לתת זהות ייחודית למוצרים של מותג זה . המותג שמזוהה כל-כך עם עולם הכדורסל ועם הצלחה. כל מי שהוא משהו בתחום זה, שואף להצטרף לכך ולא פלא. המותג יצא ייצר, איכות וייחוד תוך מתן שירות מוצלח לרוכשים אותו. כך נוצר הבדל עצום בינו לבין החברות המתחרות. השימוש בסימן מסחרי זה, הפך אותו מיידית לסמל בלעדי לאיכות מוכחת. מה שמאפיין רבות את תחום רישוי המותגים.

כך שאם תבחר לרכוש זיכיון למותג כזה, תינתן לך הזדמנות יוצאת דופן להגיע לקהל צרכנים ולקוחות פוטנציאליים גדול מה שאתה מצפה. המותג כבר הוכיח את עצמו, על ידי שמירת האיכות הגבוההבאופן עקבי. מעתה תהיה גם אתה קשור לכך. הקישור בין מותג מצליח אליך יהיה וודאי, כמו גם ההבטחה ללקוחות רבים יותר בעתיד.

 קל להביא מותג זה כדוגמא, שכן כל התמונה היא תמונה של הצלחה. של לקוחות הנאמנים למותג היום וגם ללקוחות שכאלה בעתיד. על ידי רכישת הזיכיון ל-ABOVE THE RIM אתה מקבל נגישות מיידית לשמות הגדולים בתחום, בקנה מידה בין-לאומי. כאן מתקשר אצל הלקוח מייד ההיקש של יוקרה וכדאיות.

עם המוניטין שרכש מותג זה, אתה כרוכש הרישוי חייב לפרוח. אין מצב אחר. המוניטין שלו פותח בפניך הזדמנויות חדשות לניצול בשוק גדול באמת. כך יהפוך המותג שאתה רוכש לפופולרי יותר, והיקף המכירות רק ילך ויגדל.

 כל מי שירכוש זיכיון ל-ABOVE THE RIM לדוגמא יחזה בגידול משמעותי במכירות. זהו מותג בעל מוניטין עולמי. כך שמה שקורה פה הוא סיטואציית WIN WIN . כל שעליך לעשות הוא לתפוס בזמן את כל ההזדמנויות שעולות כעת על הפרק. כולם יהיו לטובתך הזכיין.

במידה ועוד לא השתכנעת הרי ניתן רק עוד להוסיף כי ABOVE THE RIM, לדוגמא הוא מותג לרישוי שאתה יכול  להיות בטוח איתו. תחום רישוי המותגים הוא תחום בטוח יחסית, שכן הכול נמצא תחת מטריה של חוזה.וכל שנותר הוא להיות אופטימי, באשר לעתיד. ההצלחה שלך, אם כן תלויה רק בך ובבחירת תחום רישוי המותגים באופנה. קח את ההזדמנות, היא כדאית.

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית בעיקר בתחום Brand licensing

.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב