דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להתחיל טוב יותר ? 

מאת    [ 09/01/2011 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2408 פעמים ]

התקופה האחרונה  לימדה אותנו שאנו נמצאים בדרך לתקופה חדשה.  ניראה כי סדרי עולם משתנים. מצד אחד לא ברור אם אנחנו נמצאים בקיץ או בחורף, ממוצע הטמפרטורה בעולם עלה, החרפה בתנאי מזג האוויר, שינוי באיזון האקולוגי  הדגים הגדולים בים נכחדים, המדוזות מתרבות,  תופעות אלימות ושחיתות,  בארגונים מעטים מדי יש תרבות נתינה והתנדבות למען הקהילה. בקיצור, אנו חיים בעולם מודרני חומרני המאלץ אותנו להחליט מהראש, להתנתקות מהרגש, תחרותיות והסחפות בקצב החיים מבלי לעצור לרגע אחד, להקשיב לשנות ולהתחבר למי שאנחנו באמת!

בתוך כל השינויים האלו- מהם הכלים שאספת למימוש עצמך - כאלו שיעזרו לך להתחיל התחלה טובה יותר  ?

ושוב, הכוונה איננה לחפצי אומנות, סלון עור , או נעלי מוקסין ממעצב איטלקי אלא לכלים מעשיים, שיעזרו לשנה  זו להיות טובה  יותר מקודמתה.  לפנייך, שאלות הכוונה לזיהוי הכלים לצרכי קבלת החלטות מושכלת ואופטימלית:

איזה פחד ישן התגברת?

איזה קושי פתרת?

איזה תובנה חדשה הגעת?

איזה אמונה שינית?

איזו החלטה לקחת על סמך האינטואיציה?

מה מעורר את התשוקה שבך?

הכנתי עבורכם 5 המלצות  שכדאי לרתום לקראת התחלה החדשה, כדי לאפשר לכם להפוך את השנה/התחלה הבאה  לצמיחה אישית ועסקית, בדרך מהירה ומכוונת יותר.

1. מערכות יחסים- הכוונה לכל יצור חי שיש לכם אינטרקציה איתו, היכולת לראות את הצורך/החוזקות/המעלות שלו, באמצעות הקשבה. הקשבה ללא אגו .הקשבה משמעה להתמקד בהווה מבלי לחשוב על אינטרסים ותוצאות. הקשבה ללקוח שלך  תרכוש את ליבו ולא רק את כיסו ותשאיר לקוח נאמן, הקשבה לספק שלך תעלה את רמת השירות שלו, הקשבה לעובדים שלך תעלה את המוראל והמוטיבציה לעבודה, הקשבה לבן זוג ולבני המשפחה תיצור משפחה מלוכדת ואוהבת יותר.

2. כבוד- כל אחד מאיתנו הוא עולם מלא ושלם, כבוד לאחר מתבטא בקבלת האחר השונה מאיתנו, עם כל הקשיים שלו וכל מה שמבדיל אותו מאיתנו: במחשבה, במראה, בהתנהגות. היכולת לאפשר לאחר להיות "מי שהוא" זה כבוד,  שליטה אינה כבוד , בוז אינו כבוד,  שיפוטיות אינה כבוד, אלימות והרס אינה כבוד.

כבוד גם לכדור הארץ שבו אנו חיים, כולל האנשים החיות הטבע ובעיקר  את עצמינו.

3. מנהיגות- מנהיגות שמטרתה ליצור הרמוניה ואיחוד, להוביל בעזרת שילוב חוזקות של אנשים שונים, יושרה וחיבור לאמת.

4. כנות -להיות קשוב לצורך האמיתי שלך,ולא מה שהסביבה החליטה עבורך, כנות זו היכולת להביע את אשר אתה מרגיש וחווה, כנות מאפשרת לך  לחיות חיים עם שקט נפשי ובריאות פיסית. שקר, מניפולציות, מירמה, עגול פינות, הפרת חוזים תביא לתהפוכות נפש והרס פיסי.

5. יהירות- כולנו שווים. אין לנו הזכות לפגוע / להעליב /  להתנשא.   לחשוב שאנו יודעים ושולטים  בכל, יהירות משאירה אותנו נוקשים, אפטים ולא מוכנים להזדמניות וסכנות החיים.

צניעות שומרת על העוצמה הפנימית, גמישות ופתיחות לבאות.

 

אם תאמצו אל לבכם את 5 ההמלצות, השנה /ההתחלה הקרובה יכולה להיות עבורכם שנת המפנה, שנה של צמיחה בכל המישורים. כדי להגיע לאותן מטרות אפשר וגם מומלץ להעזר בהכוונה וייעוץ דרך אימון אישי. תפקידו של הייעוץ לסייע לכם לברר לעצמכם את המטרות והיעדים וגם את הדרכים הטובות ביותר עבורכם להגיע אליהן.

שתהיה שנה נפלאה  .

 

 "בכדי שתיהיה תנועה של התחדשות ושינוי בחיי האדם צריכה להיות העלמות של המציאות הקודמת ויצירת חלל בכדי לפנות מקום לתוכן הבא ..."

 

שירן רז . יועצת לאנשים פרטיים באתגרי החיים ולאנשי עסקים ופוליטיקאים בישראל ומחוצה לה, מלמדת את מודל הספירל (פרי פיתוחה) ביחידים ובקבוצות, מטפלת בהיליניג, מעבירה סדנאות והרצאות לחברות וארגונים, בהכוונה לקראת מנהיגות מצליחה.   בעברה שימשה ככלכלנית ומנהלת כספים בארגונים מובילים. הפעילות מרתקת מעניינת ונוגעת בנושאים רלוונטיים. הפעילויות מועברות בארץ ובחו"ל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב