דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול טבעי בעצירות - תרופה לעצירות 

מאת    [ 08/01/2011 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 3961 פעמים ]

טיפול טבעי בעצירות - תרופה לעצירות

לפני שנבדוק מהי התרופה לעצירות, דבר ראשון יש להבין מהי עצירות וממה נובעת.
עצירות היא בעיה רפואית שכיחה אשר מוגדרת ע"פ הרפואה כשתי יציאות או פחות בשבוע או כקושי ומאמץ גדול בעת התרוקנות. בקרב האוכלוסייה הכללית התדירות הנורמאלית של היציאות מוגדרת בין 3-12 יציאות בשבוע. קיימת תפיסה מוטעית הרווחת בציבור לגבי עצירות, כי תדירות תקינה של יציאות הנה יציאה אחת ביום. תפיסה זו מביאה לשימוש מוגזם בתרופה לעצירות. קיים תכשיר לטיפול טבעי נגד עצירות, אשר שימוש בו אינו מסוכן או ממכר.

מהם הגורמים עצירות?

·         מצבי לחץ ודחק עלולים לגרום לחוסר נינוחות ולתחושת מתיחות בגוף, המערכת הגופנית מושפעת משינויים רגשיים ולכן עצירות יכולה להיות תופעה בלתי נשלטת המתפרצת ללא התראה, תרופה לעצירות במקרה זה תלווה בעבודה פסיכולוגית עצמית.

·         שינויים בתזונה יכולים להקשות על מערכת העיכול ולגרום להופעת עצירות. במקרים בהם הרגלי התזונה אינם מבוקרים או בלתי מאוזנים, התרופה לעצירות יכולה להיות  בניית תפריט מאוזן, שילוב מאכלים המועשרים בסיבים תזונתיים, שמנים בריאים, ושתיית מים מרובה.

·         תסמינים המחשידים לגידול במעי הגס: הופעת עצירות חדשה (לרוב אצל אנשים מעל גיל 50), ירידה במשקל, דימום מפי הטבעת. במידה ותסמינים אלה כולם או חלקם מלווים את העצירות, יש לפנות לייעוץ רפואי בהקדם לקבלת מרשם לתרופה לעצירות זו.

·         תת פעילות גופנית - העדר פעילות גופנית יכול גם הוא להשפיע על תנועתיות ופעילות של מערכת העיכול ולהשפיע על עצירות. במקרה זה, תרופה לעצירות תלווה בעליית פעילות גופנית.

סטטיסטיקות לגבי עצירות

על פי סקר בריאות שנערך ב1996, לכ- 3 מיליון אנשים בארצות הברית יש עצירות תכופות. המדווחים על עצירות הם לרוב הן נשים ומבוגרים מגיל 65 ומעלה.
עצירות הינה אחת התלונות הנפוצות ביותר הנוגעות למערכת העיכול בארצות הברית, וכתוצאה מכך יש כ -2 מיליון ביקורים אצל רופאים בשנה המבקשים לקבל תרופה לעצירות, למרות זאת, אנשים רבים נוטים לחשוב שהתרופה לעצירות הינה לקיחת משלשלים, הם אינם מבקשים עזרה רפואית, וניתן לראות זאת ע"פ מיליוני הדולרים שהאמריקאים מוציאים מידי שנה על משלשלים אלו.  שימוש קבוע בחלק מהמשלשלים מתוך מחשבה שזוהי תרופה לעצירות עלול להביא לתלות בתרופה והיוצרות עצירות כרונית כתוצאה מכך. כאמור, ישנם תכשירים טבעיים נגד עצירות אשר אינם ממכרים.

טיפול טבעי - תרופה לעצירות

תרופה נגד עצירות, כאמור, יכולה להתבסס על השיטות הטבעיות נגד עצירות כגון: שינוים בהרגלי התזונה, הגברת שתיית מים בכדי לרכך את הצואה היבשה, אכילת מספר רב של ארוחות קטנות על פני 2-3 ארוחות גדולות אשר מכבידות על מערכת העיכול בפירוקן, וכמו כן, מומלץ להגביר פעילות גופנית להמרצת פעולות המעיים והעיכול וכטיפול נגד עצירות.
במקרים של עצירות חוזרת, יש להיוועץ עם רופא בנוגע לקבלת תרופה לעצירות עם מרשם.

ויטהמול - בית טבע באינטרנט, מציע מגוון מוצרים של מיטב היצרנים במחירים נוחים, ויטמינים, מינרלים, נגד עצירות, שווידן ביטר, אלדרבלוט, סיליקה, אלדברבלוט לסיוע למערכת החיסון המכיל סמבוק שחור ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב