שיווק בוידיאו - איך לקדם את העסק באמצעות סרטון וידיאו
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק בוידיאו - איך לקדם את העסק באמצעות סרטון וידיאו 

מאת    [ 08/01/2011 ]
מילים במאמר: 510   [ נצפה 2375 פעמים ]

 
 

הצגת אופן השימוש במוצרים שלך

סרטון וידיאו הוא אמצעי מעולה להציג את אופן השימוש במוצרים שלך. ניתן להציג רעיונות חדשים או דברים שלקוחות לא ידעו שניתן לעשות עם המוצר. זה נותן ללקוחות לראות שהמוצר יעיל ונוח לשימוש.

הצגה מלאה של יכולות המוצר

סרטון הוידיאו השיווקי של המדבר על המוצר, צריך לעשות בדיוק את זה – לדבר על המוצר. חשוב להציג את כל היכולות של המוצר. כמו כן, חשוב להזכיר דברים רלוונטיים, כגון: אופן ההזמנה, ביטול הזמנה והחזרת מוצר, החזר כספי, אחריות וכדומה.

הלקוח הוא המלך – העבר ללקוחות שלך את המסר הזה

חשוב להעביר ללקוח את ההרגשה שהוא חשוב. בסרטון הוידיאו השיווקי שלך, אליך להדגיש כי אכפת לך מהלקוח ולכן המוצרים הנמכרים באים לעזור לו ולסייע לו בחיי היום יום ו/או בעסק שלו. העברת המסר יכולה להיות באמצעים ורבליים או באמצעים ממשיים

הצגת המאפיינים הייחודיים של המוצר שלך

אז יצרת סרטון וידיאו שיווקי אשר מציג את המוצר שלך. אם מדובר במוצר ייחודי בעל תכונות ותועלות מיוחדות, יצירת סרטון וידיאו שיווקי להדגשת מאפיינים מבדלים אלו תקדם את המוצר אף יותר. סרטון הוידיאו הזה, יקדם את המוצר באמצעות המאפיינים המייחדים אותו משאר המוצרים המתחרים בשוק, כמו גם התועלות והערך המוסף שהמוצר שלך נותן ללקוח לעומת יתר המוצרים ה"סטנדרטיים" בשוק.

הצגת עדויות של לקוחות מרוצים

עדויות של לקוחות אשר רכשו את המוצר או השירות וממליצים עליו, הינה דרך אפקטיבית ביותר לקדם את המוצר/השירות. במיוחד כאשר הלקוח יכול לשמוע את העדויות ולראות את הממליצים. זו דרך מצוינת להעלות את רמת הבטחון של הצופה בך ובמוצר שלך.

הצגת החומר השיווקי הכתוב שלך

סרטון הוידיאו שלך יכול להציג תקציר של החומר הכתוב באתר או בכל אמצעי מדיה אחר אשר מוגש ללקוח. הסרטון צריך להיות תמציתי ולהציג את עיקרי החומר הכתוב. סרטון הוידיאו לא צריך להוסיף מידע חדש שאינו מוזכר בחומר הכתוב ובוודאי שאסור לו לסתור את החומר הכתוב.

סרטון וידיאו סקסי – למשוך תשומת לב

סרטון הוידיאו השיווקי שלך צריך להיות מושך ומעניין – זו עובדה ידועה. אך, מעבר לכך, אליך להפוך את הלקוח הפוטנציאלי מצופה סביל לצופה פעיל. יש לגרות אותו להמשיך ולצפות בכל הסרטון, עד לסופו, ולאחר מכן, לגרום לו לבצע את הפעולה הרצויה: כניסה לאתר, הזנת פרטי רישום וכדומה.

לא להגזים בכמות המסרים

המסר המוצג ללקוח בסרטון הוידיאו השיווקי שלך אמנם צריך לכלול מידע מקיף, אך חשוב לזכור שלא להעמיס מידע רב מידי ובכך להמאיס את המסר על הלקוח. יש לשמור על המסר המרכזי, להעבירו באופן ברור וממוקד.

חוק פשוט שיעזור לך לזכור זאת: העמסת מידע = המאסת מידע

התאמת סרטון הוידיאו לקהל המטרה שלך

סרטון הוידיאו השיווקי שלך חייב להתאים לקהל המטרה אליו פונה העסק. השימוש בשפה המדוברת והכתובה חייב להתאים לצופים בסרטון הוידיאו, שלא תזלזל בהם (השפה), אך גם שלא תהיה "גבוהה" מידי. התאמת השפה צריכה להיעשות גם בדוגמאות ובאלמנטים הגראפיים המוצגים בפני הלקוח.

יצירתיות – תתפרעו, אבל במידה

סרטון הוידיאו השיווקי שלך צריך להיות פשוט וממוקד, אם זאת, הוא צריך להיות מעורר ומרגש. יצירתיות היא המפתח בהצגת המוצר והעברת המסר השיווקי. סרטון הוידיאו צריך להציג את המוצר והמסר בדרך כיפית ומהנה לצפייה. "לחשוב מחוץ לקופסא", כבר אמרתי?.

רון בן טאטא - יזם, מאפיין ויועץ לפעילות מקוונת וניידת
http://www.crunchbase.com/person/ron-bentata

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב