דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לדים וקוסמטיקה לאוטו 

מאת    [ 06/01/2011 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 3104 פעמים ]

אני חושב שצריך לפתוח בהבהרה פשוטה: מה שכתוב פה לא נועד לאנשים שרוצים להיות כמו כולם. מי שרק רוצה לנסוע לעבודה ולחזור הביתה ובדרך לקנות חלב הומוגני ולחם פרוס יכול להפסיק לקרוא כבר עכשיו. לעומת זאת, מי שרוצה לשדרג את האוטו שלו עם לדים מכל מיני סוגים יכול להמשיך לקרוא. יש לי כמה דברים לומר על טיפול קוסמטי לאוטו שאפשר לעשות עם גופי תאורה מיוחדים ועם תאורת לדים מיוחדת.

כדי בכל-זאת לתת משהו לנהג המצוי אני יכול להזכיר בקיצור שפנסי לדים טובים לכל מי שרוצה פנסים לאוטו שהם יותר עמידים, שהחיים שלהם יותר ארוכים ושהאור שלהם יותר חזק. נכון שפנסי לדים הרבה פעמים מסנוורים נהגים אחרים שנוסעים לפניך או כאלה שבאים מולך אבל מה אפשר לעשות, אתה צריך לראות לאן אתה נוסע ואולי הגיע הזמן שמישהו כבר ימציא משקפי שמש ללילה בשביל נהגים. עד אז מי שיכול להרשות לעצמו פנסי לדים ייהנה מהמראה המרהיב של הכביש בלילה ולא יחמיץ ולו מהמורה אחת באספלט. גופי תאורה משוכללים שכאלה הם הכרחיים למי שרוצה לראות את הלבן בעיניים של השלטים בצד של הכביש ושל העשי לילה שנמעכים אל השמשה הקדמית כי הם מסונוורים מהפנסים החזקים של המכונית.

אבל לדים זה כל-כך הרבה יותר מסתם פנסים מסנוורים. לדים באמת נועדו קודם כל בשביל להפוך את המכונית למחזה מטריף דעת ומושך כל עין ברדיוס של כמה עשרות מטרים מכל כיוון. בזכות ההתקדמות הטכנולוגית של מדענים בעולם אפשר היום למצוא כל מיני גופי תאורה שמבוססים על תאורת לדים שאותם אפשר לחבר לכל מני מקומות באוטו. אפשר לחבר תאורת לדים מתחת למכונית, בצדדים שלה, בתוך התא מטען, מעל הראש של הנהג ובעצם בכל מקום שאפשר להעלות על הדעת. לדים מגיעים אפילו בפסים שאפשר להדביק בקלות בכל מקום ולהאיר את האוטו מבפנים ומבחוץ כמו עץ חג מולד יהודי או דיסקוטק נייד.

יהיה תמיד מישהו שיזכיר שאסור לחבר תאורת לדים מתחת לאוטו או בכל מקום שעלול למשוך את תשומת הלב של נהגים אחרים ולפגוע ביכולת הנהיגה שלהם. משביתי שמחה יש בכל מקום וזה לא המקום להסביר את ההיבטים החוקיים והלא חוקיים של תאורת לדים במכוניות. אני כמובן לא מתכוון לעודד מישהו להפר את החוקר. בשביל זה יש עורכי דין בעולם (לא בשביל להפר את החוק, חס וחלילה, אלא כדי להסביר מה מותר, מה אסור ומה אפשר לעשות אם יש לך עורך דין טוב.)

כך או כך, תאורת לדים למכונית כמו מערכת איפור לטרנסוויסט. קחו כמה נורות לדים, כמה גופי תאורה, כמה פסי אורות והעניקו למכונית שלכם את הטיפול שלו היא ראויה. בסוף הטיפול תוכלו להביט על המכונית שלכם בגאווה. לא עוד קופסא מסודרת שמעבירה את הנהג ממקום אחד למקום אחר. עכשיו כבר מדובר במכונית עם אופי שיצאה היישר מהסרט מהיר ועצבני 12. אם יש מישהו שמודאג מנזק אפשרי לאיכות הסביבה אני יכול להרגיע אותו כבר עכשיו. אלה הם גופי תאורה אקולוגיים ככה שלא נגרם שום נזק (כמעט) לכדור הארץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב