דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: טיפולוגיה של בחירה 

מאת    [ 06/01/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2006 פעמים ]

התעסקות ארוכת זמן בענייני גני אירועים הביאה אותי להבחין בכך שישנם כמה דרכים לחפש גני אירועים. למעשה ניתן לדבר על כמה סוגים של מחפשי גני אירועים שנבדלים זה מזה בשיטת החיפוש, במטרה שלהם ובשיקולים שמשפיעים עליהם בבחירה. להלן נתאר בקווים כלליים כמה טיפוסים מרכזיים בין שלל הישראלים שמחפשים גני אירועים בשרון. איזה טיפוס אתה או את?

הרציונאלי

זהו הטיפוס המוכר ביותר בכל מה שקשור לבחירת גני אירועים. הבחירה שלו היא הגיונית. הוא בודק כמה וכמה גני אירועים בשרון, עושה עבודת הכנה ואוסף מידע, מסכם לעצמו את הצרכים שלו ואת המטרות שלו, מגדיר תקציב ואז בוחר את המקום הטוב ביותר בעיניו. הבחירה נעשית מתוך שקלול מדויק של כל הפרמטרים שנוגעים לבחירה של גני אירועים בשרון: מעניינים טכניים ופרוצדוראליים, דרך המראה של המקום וסידור המפיות ועד גודל רחבת הריקודים.

הכלכלן

הטיפוס הזה מבקש גם הוא לבחור בצורה הגיונית מתוך המבחר של גני אירועים בשרון אבל עבורו יש פרמטר אחד שעומד מעל לכל האחרים: השיקול הכלכלי. הכלכלן בוחר גני אירועים בשרון כמו שהוא בוחר השקעה. החתונה בשבילו היא עסק והיא צריכה להניב רווחים. הוא מחפש מקום שהעלות שלו תבטיח רווח מקסימאלי, דהיינו כמות גדולה של צ'קים שיכסו את החתונה ויבטיחו לו אפילו רווח מסוים. מדובר פה במעשה אומנות: למצוא גני אירועים בשרון שאינם יקרים מדי אבל שעדיין מבטיחים נדיבות לב של האורחים – או כמו שהוא קורא להם: המשקיעים.

ההרפתקן

החיים הם הרפתקה, חתונה זה חוויה ובחירת מתוך המגוון של גני אירועים בשרון זה כמו לעשות בנג'י באמזונס. ההרפתקן מחפש גני אירועים מיוחדים, כאלה שיפתיעו את כל העולם ובעיקר אותו עצמו. גני אירועים בשרון יכולים להיות יפים ומדהימים אבל הכי חשוב שיהיה בהם ניחוח של הרפתקה. אם אפשר למצוא גני אירועים שכדי להגיע אליהם צריך לחצות בדוגית מחוררת נהר סוער שורץ קרוקודילים ופיראנות הרי שזוהי הבחירה המושלמת. והאורחים? הוא ממילא מזמין רק הרפתקנים אחרים.

האסתטיקן

הרבה גני אירועים יש בעולם, הרבה גני אירועים בשרון פותחים את שעריהם המעוצבים בפני עורכי החתונות. האסתטיקן מחפש את הגן היפה מכולם. אל יקל הדבר בעינכם: יופי איננו עניין פשוט. לא מדובר רק בעיצובם של גני אירועים בשרון, מדובר גם על ההתכתבות שלהם עם הסביבה שבה הם שוכנים, השפה האדריכלית שבה נעשה שימוש וההתאמה בין השולחנות בפינות המרגוע ובדי המוסלין בצבעי פסטל שמעטרים את רחבת הריקודים (או להיפך.)

הפילוסוף

גני אירועים בשרון הם חלל בעל משמעות שנועד לארח אירוע מכונן ולימינאלי במעגל חייהם של המתחתנים והרשת החברתית שלהם – ציטוט של הפילוסוף. הפילוסוף מחפש משמעות בכל דבר וגם הבחירה מתוך המגוון של גני אירועים נעשית על בסיס הרצון למצוא את החלל שיבטא את המשמעויות השונות והסבוכות שהוא מחפש. אין לו עניין בעיצוב אלא אם כן הוא מבטא את זרמי המעמקים של החברה המודרנית. אין לו עניין באוכל אלא אם כן הוא מביע את הסטרוקטורות המחשבתיות של מערכת החשיבה הדומיננטית באזור הזה של העולם. ריקודים זה טוב, אבל מה בדיוק הם מבטאים?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב