דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: לבחור לאט או לבחור מהר? 

מאת    [ 06/01/2011 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2010 פעמים ]

הרי לכם דילמה שאיננה מקבלת את תשומת הלב הראויה לה: האם הבחירה של גני אירועים צריכה להיעשות מהר או שמא לאט? כאשר בוחרים גני אירועים בשרון, האם יש לנקוט בזהירות, ללכת עקב בצד אגודל ולבדוק היטב לפני שבוחרים? או שמא יש למהר קדימה בנחישות, להיחפז בתעוזה חסרת ספקות ולבחור גני אירועים במלוא המהירות האפשרית?

לכאורה התשובה ברורה מאליה ואותה אפשר למצוא בכל מדריך לבחירת גני אירועים. לכאורה ישנה עצה אחת שרק אותה נקבל מכל מי שעימו נתייעץ בנושא זה. לכאורה האדם מן הישוב יגיד לנו, ואנחנו נסכים איתו ללא היסוס, שיש לבחור לאט ובזהירות. ההיגיון נדמה ברור וחסר כל ספק. כיוון שהבחירה של גני אירועים בשרון, או בכל מקום בארץ לצורך העניין, היא מרכיב מאד חשוב בהצלחה של האירוע שאותו אנחנו מתכננים. גני אירועים, כתפאורה, כחלל, כמקום שמספק שירותים חשובים, מהווים את הבסיס להצלחה של כל חתונה. בחירה לא נכונה של גני אירועים יכולה לגרום לאסון כבד: החתונה תיכשל, האורחים יחזרו הביתה מאוכזבים ובני הזוג ישקעו בדיכאון עמוק שעלול להוביל לגירושין בעתיד הנראה לעין. יש לבחור גני אירועים בזהירות, כך מזהירים אותנו ההורים; יש לחשוב היטב לפני שבוחרים גני אירועים, כך ירצו באוזנינו הדודים והדודות; אסור לטעות בבחירה, כך יזכירו לנו חזור והזכר חברינו בעלי הניסיון מחתונתם שלהם. בחירת גני אירועים, אם כן, צריכה להיעשות לאט ובזהירות.

אך ישנו קול קטן, אם כי מציק הרבה יותר מגודלו, שלוחש לי בפנים שאולי דווקא ההיפך הוא הנכון. הקול הזה טוען באוזני הפנימית שאם עלי לבחור גני אירועים בשרון הרי שעלי לעשות זאת מהר, בפזיזות ובתעוזה. לקול הזה יש כמה וכמה טיעונים להצדקת העניין. קודם כל, כך טוען אותו הקול המפתה, אם אתה משקיע יותר מדי זמן ומחשבה בבחירה של גני אירועים בשרון אתה שוכח את הדברים החשובים באמת ומזניח אותם: גני אירועים בשרון הם רק תפאורה, רק צורה חיצונית; מה עם האהבה? מה עם החגיגה? מה עם הרגשות ושקיעת השמש והכוכבים בשמיים והים? מי שמשקיע יותר מדי זמן בבחירת גני אירועים בשרון שוכח את הדברים החשובים בחיים ועלול לאבד את נשמתו. צריך להשקיע את מינימום הזמן שאפשר בבחירת גני אירועים ולהשקיע את הזמן שנותר בדברים החשובים.

חוץ מזה, הוא מוסיף, מי שמתרגל לחיות בפחדנות בזמן החתונה שלו כבר יחיה בפחדנות כל החיים. מה עם התעוזה? לאן ברח האומץ? מה עם הנחישות והביטחון העצמי? בחירת גני אירועים בשרון היא מאורע מכונן. אם ברגע זה אתה תיכנע לשמרנות ולזהירות הרי שהתבגרת סופית, שנטשת מאחור את תעוזת הנעורים. בחירה חפוזה ונועזת היא הדרך האחרונה שנותרה לך כדי להילחם בבורגנות שמאיימת להשתלט עליך ולכלות כל חלקת מרדנות שעוד נותרה בך. אם תיכנע לזהירות הרי שזהו הסוף. אתה בורגני שמרן ופחדן.

אכן, בחירת גני אירועים בשרון היא כמו להוריד פלסטר. במקום להוריד אותו לאט ולסבול הרבה זמן, צריך להסיר אותו במשיכה אחת תקיפה ובטוחה. הכאב יהיה קצר ואז הוא יסתיים. אולי הגיע הזמן להקשיב לקול הפנימי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב