דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרגולות עץ לשדרוג הבית שלך 

מאת    [ 06/01/2011 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 2353 פעמים ]

לכל בעלי הבתים הפרטיים כבר ברור שללא פרגולה הם לא יוכלו ליהנות מחצר הבית שלהם כפי שחלמו: הם לא יוכלו לארח אורחים בחצר בימי קיץ חמים, לאכול ארוחות משפחתיות בגינה כשיותר מדי חם, לשבת עם כוס קפה ועיתון וליהנות מבריזה של אחר צהריים קיצי או לשחק עם ילדיהם בגינה כשחם מדי או כשיורד גשם.
כיום כולם כבר יודעים שפרגולות הופכות את מזג האוויר לגורם לא רלוונטי, שיכול למנוע מהם לשהות בחצר הבית שלהם. לכן, כמעט בכל בית פרטי תמצאו פרגולה כלשהי. אך השאלה מהן הפרגולות העדיפות, פרגולות עץ או פרגולות אלומיניום, עדיין ממשיכה להטריד אנשים רבים.

פרגולות עץ – אווירה כפרית בגינה הפרטית
אין עוררין על כך שפרגולות עץ יכולות לשדרג את המראה של כל גינה או חצר. בהשוואה לפרגולות אלומיניום, לפרגולות העץ יש יתרון יחסי מובהק: העץ מקנה לכל חצר או גינה אווירה כפרית, חמה ומזמינה. פרגולות העץ הן סימן ההיכר של כל צימר או חדר אירוח כפרי, ולכן רבים הם האנשים שמעדיפים אותן על פני פרגולות אלומיניום. עם פרגולות עץ כל אחד מאיתנו יכול ליהנות מעיצוב של צימר כפרי בחצר הבית הפרטי.

פרגולות עץ – תחזוקה תקופתית היתה להן כרועץ
אלא שלצד היתרון העיצובי המובהק של פרגולות עץ, טמון בהן גם חיסרון: העץ הוא חומר שמתבלה בקלות, במיוחד כשהוא חשוף לאיתני הטבע: לדהייה בשמש, להיספגות במי גשמים, ללכלוך, לאבק, ללשלשת ציפורים ועוד. משמעות עובדה זו היא שפרגולות עץ זקוקות לתחזוקה תקופתית. כדי לשמור על מראן היפה והחדש, יש לשמן אותן בשמן מיוחד שמעניק להן שכבת הגנה. תחזוקה תקופתית זו אינה נדרשת כשמדובר בפרגולות אלומיניום.

פרגולות אלומיניום – פתרון הצללה ללא צורך בתחזוקה
כאמור, היתרון המרכזי של פרגולות אלומיניום על פני פרגולות עץ טמון בעובדה שהן לא דורשות תחזוקה תקופתית. מכיוון שהאלומיניום הוא מתכת שאינה מחלידה, שאינה דוהה בשמש ושקל מאוד לנקותה, אין צורך לשמנה בשמנים מיוחדים או לדאוג לעבודות תחזוקה אחרות.

פרגולות אלומיניום, כמו פרגולות אחרות, יכולות לספק הן הצללה חלקית והן הצללה מלאה. אלא שבניגוד לפרגולות עץ, בפרגולות אלומיניום תוכלו ליהנות משתי האפשרויות במוצר אחד. מכיוון שבפרגולות אלומיניום ניתן להתקין מנגנון חשמלי, אפשר לייצר פרגולות בעלות גג שתריסיו ניתנים לפתיחה ולסגירה. כך מאפשרות פרגולות האלומיניום ליהנות מהצללה חלקית בימי הקיץ הנעימים, ומהצללה מלאה בימי חמסין או כאשר יורד גשם.

פרגולות אלומיניום – "להיות בלי ולהרגיש עם..."
לאלו מכם שמתקשים לוותר על האסתטיקה הייחודית והמרשימה של פרגולות עץ כדאי לדעת שכיום ישנה אפשרות לייצר פרגולות אלומיניום בטקסטורת עץ. לפרגולות אלומיניום אלו יש חזות וצבע כמו של פרגולות עץ, אלא שהן למעשה עשויות מאלומיניום הצבוע בגווני חום. כך תוכלו ליהנות מכל היתרונות של פרגולות האלומיניום מבלי להתמודד עם החיסרון המובהק של פרגולות עץ. ממש "להיות בלי ולהרגיש עם".

אין לי ארץ אחרת, גם אם אדמתי בוערת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב