דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בזכות הדמיון בין נתניהו לקיסר אדריאנוס. 

מאת    [ 06/01/2011 ]

מילים במאמר: 675   [ נצפה 2478 פעמים ]

אחרי שחזיתי אתמול בעליבותו של ראש ממשלתנו בטקס לזכרם של קורבנות מחדליו, היום זכיתי להכיר פן חדש שלו, של הפילוסוף – מדינאי – מנהיג, (בעיקר פופוליסט בגרוש וחצי), כאשר בעת חנוכת נתיב מהיר אי שם, אמר כך:

"יש דבר אחד שאין להשיבו וזה הזמן. אם אדם מבלה שעה אחת ביום בפקקים, הוא מבלה שנה עד שנתיים מהחיים בפקקים. החיים קצרים מדי כדי לוותר על פרק זמן שכזה. המטרה שלנו היא להפוך מדינה איטית ומפוקקת - למדינה קטנה ומהירה". (הארץ אונליין, 06/1/11)

עם האמירה הזאת יכול להיות שיכולתי לחיות לא רע, אולם בהמשך הוא גרם לי לזקוף אוזן, הוא אמר כך :

"היעד הראשון הוא לחבר את מדינת ישראל אל המרכז" (תל אביב, א.נ.).

עד לאמירה הזאת, אמנם בצער רב ובלא מעט יגון, חשבתי שאני חי במדינת ישראל גם, (הלא ברגע שאתה יוצא לחוצות עירי, לתל אביב השמאלנית המשוקצת, בערך כל עשר שניות יש מי שמזכיר לי, שאני, אמנם במדינתנו. בדרך כלל ללא התנהלות שכוללת נימוס, תרבות או דרך ארץ), אולם אם מנהיגנו הדגול חושב שזה לא כך, אני מוכן לאמץ את כיוון מחשבתו, ומציע לו לחסוך כמה גרושים.

אני, תושב מדינת תל אביב, שמאלן על סף בגידה, ומועמד להיחקר ע"י וועדת החקירה של ליברמן או שלוחתו, קירשנבוזזזז חסרת השכל, אומר לו כך:

אל תטרח לחבר אותי אל מדינת ישראל שלך כלל, ובכסף הזה, תבנה עוד כמה חורבות לעתיד לבוא, בארץ מכורתך, ב"ארץ ישראל" הפשיסטית.

עד כאן לתפקידו של נתניהו בפרסה היומית ע"פ עיתוננו, אולם בהמשך, עוד ידיעה משובבת נפש, והיא באה ממקור בלתי צפוי, אחד בשם שוקי אורן.

כך אומר לנו האיש, שבזמנו הפנוי משמש חשב כללי באוצר, או אחד מנערי האוצר היום וטייקוני – בעלי המשק הישראלי בעוד שנתיים, בשבחו של פרויקט תחבורה עתיר סיכונים וספק אם נחוץ לאי מי, (הנתיב המהיר החד כיווני לתל אביב, במקביל לכביש ירושלים - תל אביב), אשר הוקם בהשקעה משותפת של הממשלה שלנו עם חברת הביטוח מגדל, (המשותף לשניים- שהם נגדנו, כלומר נגדי, נגדכם וגם נגד משה והנכדים של שנינו*). אולם לצורך העניין ה"חשוב הזה", (מומחי תחבורה רבים טוענים שהוא בזבוז אידיוטי של כסף), הם השקיעו לא את כספם חלילה, אלה את שלנו, כלומר את כספי הפנסיה שלי, שלך וגם של משה והנכדים של שנינו.

אם וכאשר המיזם הזה יכשל, (אפשרות בכל פרויקט כלכלי, תשאלו כלכלן שגמר שנה ראשונה בדיסציפלינה הרעועה הזאת), לנו תלך הפנסיה, וחברת מגדל תמשיך לשגשג, כי היא קבלה בטחונות בשפע, בגלל שהם המנוע של המשק אליבא דה נתניהו ואנחנו, כלומר אני, אתם וגם משה והנכדים שלנו, רק הפריירים שנותנים להם להמשיך ולהתעשר על חשבוננו.

 

נ.ב. - ואסכם בעוד כותרת שצצה ברגע זה ב – YNET: "נתניהו חשד ביועציו ושלח אותם לפוליגרף בשב"כ". ועל זה אני אומר כך.

זה טוב שמי שנבדק זה היועצים, כי אם הוא עצמו היה נבדק, כל המכונות היו הולכות פייפן ולא היה במה לבדוק את כל הנחקרים העתידיים של ועדת קירשבוזזזז, על הקמתה הוחלט אתמול בכנסת.

אבל יש בשורה ממש טובה מן הימים האלה, נמצאו שרידיו של "האדם ההוגה הראשון" בעולם, אצלנו, בארץ.

ובעקבות זה אני שואל:

לאן נעלמו צאצאיו, כי כמה שאני תר אחרי אחד כזה, (אדם הוגה), במדינת תל אביב וישראל גם כן, אני מוצא רק אידיוטים. (וזה כולל אותי, אתכם וגם את משה והנכדים של שנינו).

 

 

*אם מי מכם חושב שזה לא כך, מוזמן להציע לי אלטרנטיבה למעשים שעשו לו טוב ויצאו מבית מדרשם של השניים ואירעו בדורות האחרונים נניח.

כותב, מבקר ומייחל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב