דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת ניקיון משרדים 

מאת    [ 06/01/2011 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2172 פעמים ]

אם אתם נמצאים עכשיו במשרד שלכם, הביטו סביבכם: האם יש אבק על השולחנות? האם פחי האשפה עולים על גדותיהם? האם הרצפה מוכתמת או שמא השטיחים מלוכלכים? אם תלכו רגע למטבחון בדקו האם הוא נקי? והאם תאי השירותים היגייניים? אם עניתם על כל השאלות הללו בחיוב, סימן שמקום העבודה שלכם נהנה משירותי חברת ניקיון משרדים נקיים ומקצועיים. ואם לא, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

חברת ניקיון משרדים – כי לכלוך הוא מטרד

 

בכל משרד מרביתנו כלל לא מבחינים בעבודתם של עובדי הניקיון במשרד וכלל לא מעריכים את חיוניותם של שירותי חברת ניקיון משרדים. רק כאשר המנקה לא מגיעה, או כשעובדי הניקיון לא מספיקים לבצע את עבודתם בזמן, רק אז אנו לומדים להעריך את חשיבותו של ניקיון המשרד שלנו.

 

סביבת עבודה נקייה מאפשרת לנו להתרכז אך ורק בעבודתנו, ולא בדברים שוליים. אם כל עובד במשרד יצטרך לרוקן את פח האשפה שלו מדי יום, לנקות את האבק משולחנו ולבצע תורנות ניקיון מטבח / שירותים פעם בשבוע, הזמן שנקדיש לצורך ביצוע משימותינו יקטן משמעותית.

 

כשהמשרד לא נקי וכשעבודות ניקיון המשרדים לא מתבצעות כסדרן ובהעדרותה של חברת ניקיון משרדים, כל מהלך העבודה התקין במשרד משתבש. אנו מתעכבים על דברים קטנים כמו מציאת פח אשפה ריק אליו נוכל להשליך את הפסולת שלנו או ניקיון השיש במטבחון כדי שנוכל להכין לנו ארוחת צהריים בתנאי היגיינה בסיסיים. שלא לדבר על כל הזמן שאנו מבזבזים בתלונות ובקיטורים על מקום העבודה / המעביד, שלא משקיע בנו ושלא מעניק לנו את התנאים ההיגייניים הבסיסיים ביותר.

 

לעומת זאת, כשמשרדנו נהנה משירותי חברת ניקיון משרדים שוטפים ויעילים, יש לנו פנאי להתרכז אך ורק בעבודה שלנו. כפועל יוצא פריון העבודה שלנו עולה, וגם שביעות הרצון שלנו ממקום העבודה לא נפגעת.

 

חברת ניקיון משרדים – כי ניקיון הוא כוח להבטחת שביעות רצונו של כל לקוח

 

במשרדים שבהם מתקיימת קבלת קהל, הקפדה על ניקיון חשובה גם כדי להבטיח את שביעות רצונם של הלקוחות. בין אם מדובר במשרד עו"ד, במשרד רו"ח או במשרד אדריכלות, כל לקוח מצפה לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שהוא משלם לנו. תמורה זו מתבטאת גם בשירות שהוא מקבל במשרדנו.

 

לקוח שנכנס למשרד מוזנח ולמלוכלך, שבו חדר ההמתנה אינו אסתטי, תאי השירותים מצחינים ופחי האשפה עולים על גדותיהם, הוא מרגיש שמזלזלים בו. עסק או חברה שאינם משקיעים בשירותי חברת ניקיון משרדים נתפסים בעיני הלקוח כגופים שאינם מכבדים אותו, ושהשירות ללקוח אינו נמצא בראש מעייניהם.

 

לכן, הקפדה על הימצאות חברת ניקיון משרדים חשובה לא רק עבורנו, עובדי המשרד, אלא גם עבור הלקוחות שפוקדים את משרדנו מדי יום. משרד נקי הוא עוד תנאי להבטחת שביעות רצונם של הלקוחות. וכשהלקוחות מרוצים, העסק נמצא בנקודת מוצא טובה יותר אל עבר ההצלחה העסקית המיוחלת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב