דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בעל האתר לא רוצה להתעסק עם התוכן 

מאת    [ 06/01/2011 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 1828 פעמים ]

לעיתים אנחנו מגלים לקוחות שאין להם זמן, ידע וחשק להתעסק עם האתר שלהם.

הם מגיעים אלינו, מספרים מה הם צריכים ורוצים, מה העסק שלהם עושה אבל מבקשים לקבל את האתר גמור, מוכן ברשת האינטרנט עם התכנים מסודרים מבלי שהם לוקחים חלק בתהליך מלבד הערות לגבי עיצוב האתר.

בניית אתרכוללת מספר שלבים בתהליך: אפיון, עיצוב אתר, בנייה, כתיבת תוכן והזנת התוכן לעמודי האתר. אחד הדברים החשובים באתר זה התוכן, כתיבת תוכן איכותית והטמעה באתר יכולה להפוך אתר לאיכותי ומקצועי או לחילופין לאתר סתמי וברמה נמוכה. לא משנה כמה האתר יפה, כמה הושקע בעיצוב, אם מזינים תוכן לא איכותי האתר יראה רע, גולשים לא יתעניינו בכתוב ויעזבו את האתר.

לדוגמא אציין מגמה שקיימת לאחרונה בעיקר בתחום אתרי אינטרנט לאדריכלים או בכלל באתרים העוסקים בעיצוב. האתרים מעוצבים פשוט מאוד, נקי, בעיקר לוגו ותפריט עדין וזהו. אבל ... ניתן למצוא תוכן רב בפורמט של תמונות, גלריות ברוב העמודים. באתר כזה מה שעושה את האתר ליפה, מקצועי ומעוצב זה איכות התמונות. ולא מדובר רק באיכות תמונה בפורמט גבוהה אלא באיכות הצילום. כאשר אדריכל כזה שוכר צלם ומצלם את העבודות שלו התוצאה נראית ברורה, התמונות יפות, עשירות באופי ועניין וככה זה מקפיץ את האתר ברמה ועושה אתר פשוט למדהים.

בניית אתריםתדמיתי לעסק יכול אף הוא להיות פשוט ונקי, אך שימוש בטקסטים מעניינים, מעומדים בדפי האתר בצורה ברורה ונקייה, אולי בשילוב תמונת אופי מלווה למאמר, אלו הדברים שעושים אתר פשוט למקצועי, נראה מסודר וברור, נעים לקרוא ואם התוכן מעניין אז גם שוהים באתר יותר ומקבלים תוצאות, תוצאות של פניות לבית העסק על מנת לרכוש את שירותי העסק או תוצאות בגוגל, מיקומים טובים בקידום.

ואם כבר נגענו בגוגל, גוגל מעריך טקסט טוב, לטקסט יש חשיבות רבה בקידום אתר. ריבוי טקסטים טובים ואיכותיים הגורמים לגולש לשהות באתר ולקרוא את המאמרים מקנים לך כבעל האתר נקודות זכות ושיפור מיקום בתוצאות החיפוש של גוגל.

ומי כותב את הטקסט?

אין כמו בעל העסק שיכול לעשות זאת. בעל העסק מכיר ומבין את העסק, את הכיוון שלו והאופי שלו יותר מכל אחד אחר. בטח לא העובדים בחברות בניית האתרים יכולים להכיר ולדעת את העסק שלך כמו שאתה יודע. רצוי שאת העמודים השונים, את המאמרים שיופיעו באתר, את זה בעל העסק יכתוב. אבל אם אין זמן, אין יכולת כתיבה משובחת, ניתן לעשות זאת בעזרת עזרה מאחד העובדים בעסק שלך או לקחת כותב תוכן מקצועי.

כותב תוכן מקצועי נפגש עם בעל העסק, מבין על מה הוא צריך לכתוב, חוקר את העסק ומקיים פגישות נוספות או שיחות טלפון במידה ועולות עוד שאלות. כותב תוכן מקצועי מבין לעומק את העסק שלך ויכול לכתוב מאמר בשפה עשירה, מעניינת ומותאמת לקידום בגוגל.

לזכור, לא לזלז בתוכן, לא להשאיר את זה לרגע האחרון בו אתם כבר מתים להיפטר מתהליך בניית האתר ורוצים כבר לסיים. תתחילו להכין את התוכן כבר מראש, ברגע שהאתר יהיה מוכן תוכלו רק להזין אותו בעזרת מערכת ניהול תוכן או בעזרת בוני האתר שלכם, זה כבר פשוט יותר וטכני בלבד, רק עשו לעצמכם טובה, הכינו את התוכן מסודר מראש ואל תחכו לרגע האחרון.

מנכ"ל חברת דיג-איט פתרונות אינטרנט בע"מ מתמחים בבניית אתרים מקצועיים לעסקים קטנים ובינוניים www.dig-it.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב