דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלטים לבית העסק 

מאת    [ 06/01/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 3207 פעמים ]

הצבת שלטים היא אחד מאמצעי הפרסום היעילים ביותר על מנת לעורר מודעות לבית עסק כלשהו, לשירות או למוצר מסוים. המפרסמים יקדישו מחשבה רבה לתוכנם של השלטים – מהגרפיקה מושכת העין והפונט הנבחר ועד לטקסט המצורף ולגודל האותיות. אולם אין זה מספיק לחשוב רק על עיצוב שלטים לפרסום, ועל תוכנם הפרסומי. מיקום הצבת שלטים אלו, כמו גם הגדרה מדויקת של קהל היעד אליו הם מיועדים, הוא חשוב לא פחות עבור יצירת שלטי פרסום יעילים ואפקטיביים לבית העסק.

 

שילוט אפקטיבי: הגדרת קהל היעד

 

מדוע חשוב להגדיר מראש את קהל היעד לשלטים שאנו מפרסמים? מכיוון שעלינו למקם את השלטים באופן שיצליח ללכוד את תשומת לבו של קהל הלקוחות המתאים, ועל מנת למקסם את האפקטיביות של אותו שילוט. בנוסף, הבנת קהל היעד לשלטים אלו ימנע את הצבתם במיקום שאינו תורם מספיק לעסק המפרסם.

 

כך, למשל, אם אנו מתחילים בקמפיין שלטים עבור מעדנייה לא כשרה, שייחודה במכירת בשרים מיובאים ופירות ים, אין טעם להציב את השלטים במעבה שכונה דתית. זאת מכיוון שממילא המתגוררים באזור זה אינם קהל היעד אשר ירצה ליהנות משירותיה של מעדנייה שכזו.

 

מסיבות אלו, הגדרת קהל היעד יכולה לסייע בבחירת מיקום השלטים, וזו תשפיע גם על יעילותם של שלטים אלו. זכרו: שלט פרסום אחד במיקום הנכון והמדויק ביותר יכול להיות יעיל פי עשרות מונים ממספר שלטים במיקומים פחות מוצלחים.

 

השפעת מיקום שלטים על גודלם ותוכנם

 

למעשה, שאלת המיקום היא כה רבת ערך, שיש לחשוב עליה כבר בטרם הכנתם של השלטים, מכיוון שיש לה לעתים השפעה על אופי השילוט, גודלו ותוכנו.

 

כך למשל האבחנה בין שלטי חוצות ענקיים לבין שילוט בתחנות אוטובוס, המיועד להולכי רגל ולנוסעי התחבורה הציבורית. הראשונים הם שלטים גדולים יותר באופן ניכר, אולם מכיוון שהם מוצבים ליד כבישים מהירים, אין הנוסע מספיק להבחין בפרטים קטנים מדי – על השלטים להיות ברורים, בעלי אימאג'ים ופונטים גדולים מאוד, מהסוג שיתפוס אותך במבט קצר ומהיר. לעומת זאת, שלטים המוצבים בתחנות אוטובוס פונים למי שעומד בתחנה, ואינו נוסע במהירות רבה. לאותו אדם יש זמן להתבונן בשלט באופן מעמיק יותר ומקרוב. הוא יכול להבחין בפרטים רבים יותר, כמו גם לקרוא טקסט ארוך יותר, על אף שהפונט מוקטן יותר בשל גודלם הקטן יחסית של השלטים הללו אל מול שלטי החוצות הגדולים יותר.

 

לעתים יעדיף המפרסם להכין שלטים ממוקדים יותר, על פי מיקומם – כאלו שיפנו ספציפית לצרכיה של האוכלוסייה המתגוררת במקום בו ניצב השלט.

 

מיקום שלטים ותאורה

 

שלטים מוארים הם פופולאריים ביותר בשל היכולת לפרסם באמצעותם גם בשעות החשיכה. אולם, אם שלט הפרסום שלכם מוצב באזור תעשייה המתרוקן כליל לעת ערב, ייתכן שאין צורך בהארתם של שלטים אלו, מכיוון שממילא אין עוברי אורח רבים שיחשפו אליהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב