מוצרי פרסום והיתרונות שלהם בשיווק למגזרים נבחרים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מוצרי פרסום והיתרונות שלהם בשיווק למגזרים נבחרים 

מאת    [ 05/01/2011 ]
מילים במאמר: 366   [ נצפה 2134 פעמים ]

 
 


לא ניתן היום להפריד בצורה טבעית בין קידום מכירות, קמפיין שיווקי, ומוצרי פרסום, החיבור ביניהם הפך להיות כמעט טריוויאלי, לאור העובדה שהם משלימים אחד את השני ותפקידם הסופי זהה – להביא לחשיפה אופטימלית של המוצר בפני קהל הלקוחות המיועד שלו.

אז בעצם ההבדל בין דרכי הפרסום השונות ומה היתרונות של מוצרי פרסום לעומת הדרכים האחרות?
קודם כל, מוצרי פרסום הם אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להשגת אימפקט חיובי על הצרכנים, שכן הוא מגיע בתצורת מתנות ולא בצורת פרסומות או סלוגנים. רוב האנשים אוהבים לקבל מתנות, במיוחד כאשר מדובר במתנות בעלות נגיעה מעט אישית ולא בתפוצה רחבה, כך שלקוחות מועדפים למשל מקבלים ליום הולדתם מסגרות לתמונה עם לוגו של החברה, הם ירגישו "מיוחדים" ולכן יפתחו, גם אם לא במודע, גישה חיובית יותר כבור המותג והחברה.

חשוב כמובן לעשות שימוש נבון במוצרי פרסום ולהתאימם לקהל היעד, כך שהאפקט הרצוי אכן יווצר ולא תופעות מזיקות  לשם החברה, כמו שעלול לקרות אם נעשה שימוש לא מושכל בטכניקת השיווק הזו. כך למשל עלול להתעורר שיח ציבורי שלילי בנוגע לחברה המשווקת דגני בוקר, שקהל היעד שלה הוא בעיקר ילדים או בני נוער, אשר בחרה לחלק מוצרי פרסום שלא מתאימים לאוכלוסיה זו, כמו למשל, כרטיסים לסרט קולנוע עם תכנים לא מתאימים, או משקה אלכוהולי.

יתרון גדול שיש לחלוקת מוצרי פרסום היא היכולת למקד את החשיפה שלהם בקרב קהל היעד המדויק בו אנו מעוניינים, בהתאם לאסטרטגיית השיווק והתקציב שלנו, כך שאם ברצוננו להגיע לתפוצה רחבה מאוד, אנו יכולים להעניק מוצרי פרסום על ידי חלוקת קופונים, או שימוש בדיילים בנקודות מפתח מרכזיות כמו תחנות רכבת או קניונים, לעומת זאת, אם ברצוננו לבצע חלוקה ממוקדת יותר, אנו יכולים לבצע אותה באמצעות הדואר, סוכנים נוסעים או תיאום טלפוני / אלקטרוני עם האנשים הספציפיים שביקרם חפצנו. אין הגבלה חוקית, מעשית או תדמיתית בשום מקרה וכל האופנים לגיטימיים כי מדובר במחווה שאינה מעוגנת ביחסי השירות של החברה אל מול ציבור הצרכנים.

 בכל מקרה, שימוש במוצרי פרסום בדרך כלל ילווה גם בדרכי פרסום אחרות ומשלימות, כגון חשיפת החלוקה הזו באמצעי התקשורת השונים, כמו למשל פעילות הפרסום של מפעל הפיס, דואגים לשווק את הקמת המתקנים שבחסותם, שילוב חלוקת מוצרי פרסום בתוך מסע קידום מכירות או שיתופי פעולה עם מותגים אחרים ועוד, החכמה היא להשיג את ההשפעה החיובית הגדולה ביותר, באמצעות מינימום השקעה.

אין לי ארץ אחרת, גם אם אדמתי בוערת

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב