דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי פרסום והיתרונות שלהם בשיווק למגזרים נבחרים 

מאת    [ 05/01/2011 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 3373 פעמים ]


לא ניתן היום להפריד בצורה טבעית בין קידום מכירות, קמפיין שיווקי, ומוצרי פרסום, החיבור ביניהם הפך להיות כמעט טריוויאלי, לאור העובדה שהם משלימים אחד את השני ותפקידם הסופי זהה – להביא לחשיפה אופטימלית של המוצר בפני קהל הלקוחות המיועד שלו.

אז בעצם ההבדל בין דרכי הפרסום השונות ומה היתרונות של מוצרי פרסום לעומת הדרכים האחרות?
קודם כל, מוצרי פרסום הם אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להשגת אימפקט חיובי על הצרכנים, שכן הוא מגיע בתצורת מתנות ולא בצורת פרסומות או סלוגנים. רוב האנשים אוהבים לקבל מתנות, במיוחד כאשר מדובר במתנות בעלות נגיעה מעט אישית ולא בתפוצה רחבה, כך שלקוחות מועדפים למשל מקבלים ליום הולדתם מסגרות לתמונה עם לוגו של החברה, הם ירגישו "מיוחדים" ולכן יפתחו, גם אם לא במודע, גישה חיובית יותר כבור המותג והחברה.

חשוב כמובן לעשות שימוש נבון במוצרי פרסום ולהתאימם לקהל היעד, כך שהאפקט הרצוי אכן יווצר ולא תופעות מזיקות  לשם החברה, כמו שעלול לקרות אם נעשה שימוש לא מושכל בטכניקת השיווק הזו. כך למשל עלול להתעורר שיח ציבורי שלילי בנוגע לחברה המשווקת דגני בוקר, שקהל היעד שלה הוא בעיקר ילדים או בני נוער, אשר בחרה לחלק מוצרי פרסום שלא מתאימים לאוכלוסיה זו, כמו למשל, כרטיסים לסרט קולנוע עם תכנים לא מתאימים, או משקה אלכוהולי.

יתרון גדול שיש לחלוקת מוצרי פרסום היא היכולת למקד את החשיפה שלהם בקרב קהל היעד המדויק בו אנו מעוניינים, בהתאם לאסטרטגיית השיווק והתקציב שלנו, כך שאם ברצוננו להגיע לתפוצה רחבה מאוד, אנו יכולים להעניק מוצרי פרסום על ידי חלוקת קופונים, או שימוש בדיילים בנקודות מפתח מרכזיות כמו תחנות רכבת או קניונים, לעומת זאת, אם ברצוננו לבצע חלוקה ממוקדת יותר, אנו יכולים לבצע אותה באמצעות הדואר, סוכנים נוסעים או תיאום טלפוני / אלקטרוני עם האנשים הספציפיים שביקרם חפצנו. אין הגבלה חוקית, מעשית או תדמיתית בשום מקרה וכל האופנים לגיטימיים כי מדובר במחווה שאינה מעוגנת ביחסי השירות של החברה אל מול ציבור הצרכנים.

 בכל מקרה, שימוש במוצרי פרסום בדרך כלל ילווה גם בדרכי פרסום אחרות ומשלימות, כגון חשיפת החלוקה הזו באמצעי התקשורת השונים, כמו למשל פעילות הפרסום של מפעל הפיס, דואגים לשווק את הקמת המתקנים שבחסותם, שילוב חלוקת מוצרי פרסום בתוך מסע קידום מכירות או שיתופי פעולה עם מותגים אחרים ועוד, החכמה היא להשיג את ההשפעה החיובית הגדולה ביותר, באמצעות מינימום השקעה.

אין לי ארץ אחרת, גם אם אדמתי בוערת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב