דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינויים בעיצוב וריהוט הבית 

מאת    [ 05/01/2011 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 3189 פעמים ]

 

מגיע אותו רגע בו אנו מביטים בביתנו ומרגישים שזהו זה הגיע הזמן לעשות שינויים - משעמם! הרצון הזה לחדש ולרענן את סביבתנו הוא מומלץ כמו בכל תחום בחיינו. גם בבית-מי שנשאר במקום הולך אחורה-איך נשמור את סביבתנו מעוצבת ומעודכנת בלי לעשות מהפכות מיותרות ויקרות בביתנו?

 האם צריך להחליף הכל?

כמובן שלא, ולפני שמתחילים לעשות קניות, כדאי להכין את הסביבה הקבועה. קרוב לוודאי שיהיה צורך לצבוע חלקים או אפילו את כל קירות הבית. כדאי לבחור צבע אחד לכל הבית, מומלץ לא לבן, אלא גוון עדין כלשהו שיתאים לכל חדרי הבית. כהשלמה לצביעה ניטראלית זו, כדאי להדגיש קירות מסוימים בצביעה יותר דרמטית או בטפט מעניין - כל חדר ואופיו הוא-לדוגמה קיר מודגש בחדר שינה רצוי שיהיה כתום או תכלת או טפט שמשלב גוונים אלו ואילו בסלון ניתן לשלב גוונים אדומים, ובחדרי ילדים כחול וירוק.

קירות מודגשים אלו, יהוו בהמשך רקע הולם לפריטי ריהוט שברצוננו להדגישם. לדוגמה קונסולה צבעונית ומעליה מראה מגולפת בגווני זהב כפינת טואלט בחדר שינה או ויטרינה עתיקה על רקע טפט בחדר המגורים.

זה הזמן גם לבדוק את מיקומי החשמל, האם התאורה בביתכם משביעת רצון? לפני צביעה זה הזמן לשינויים מסוג זה הכרוכים בפגיעה בקירות, בדקו האם יש מספיק נקודות חשמל ושקעים בביתכם? גופי תאורה רבים בבית מאפשרים לתת עיצוב מגוון שיעשיר וישלים את עיצוב הבית, שקעים במקום הנכון ובגובה הנכון יחסכו את המראה המכוער של חוטי חשמל משתלשלים בגלוי - זכרו שכל עיצוב מושלם זקוק לרקע נקי ומטופל היטב.

מה עכשיו?

כאשר הסתיימו עבודות ההכנה הגיע הזמן לבדוק את הרהיטים. לאושרנו אנו חיים בעידן העיצוב האקלקטי, אין צורך יותר לעצב בסטים זהים ומשמעות הדבר שניתן להחליף לדוגמה ספה אחת ולשמור האחרת וכן הלאה. רהיטים מעוצבים טובים שהשקעתם בהם סכום משמעותי אינם חייבים ללכת. גם אם אינם מתאימים יותר למקומם, הם יכולים אולי להתאים לחדר אחר בבית או אפילו במרפסת או בגינה! שולחן אוכל מעץ מלא יכול לעבור החוצה כהתחלה של עיצוב מעניין בגינתכם, הספה עוברת לסטודיו וכן הלאה.

מספר פריטי ריהוט יהיה כדאי אולי לשפץ ואולם פריטים שאינם עשויים היטב, ולא מוסיפים סגנון ולהם אין ערך סנטימנטלי-עדיף להוציא מהבית כדי לפנות מקום לחדש.

דבר נוסף שיש לבדוק הוא מצב מקומות האחסון בביתכם, בית שבו נערמים דברים בערמות לא ניתן להשלים את עיצובו כראוי, בדקו שיש מספיק ארונות בבית וחשבו האם ביתכם מאורגן לפי צורכיכם הממשיים? לכל בית יש זרימה משלו, ובהתאם לה צריך למצוא מקום הגיוני לתיקים, נעליים מפתחות וכן הלאה שכן יש נטייה להניח את אלו במקום קרוב לכניסה לבית ומוטב למקם שם מראש ארונית סגורה לכל אלו.

בבית שאינו חדש הצטברו מן הסתם אי אלו חפצים קטנים שהונחו באקראי בבית, דבר שאינו תמיד מוסיף ערך לעיצוב. במקום לוותר עליהם, רכשו ארונית תצוגה – ויטרינה מעץ, שבה תוכלו להציג את כל אותם חפצים בלי להפוך את ביתכם למלכודת אבק צפופה!

אם כן כעת כשהבית הוכן כראוי, כל המיותר פונה, כל חדרי הבית נצבעו - ניתן לגשת להשלמת פריטי הריהוט !

מגמה אופנתית מאד היא המגמה האקולוגית הנשענת על רכישה של פריטי וינטאג' כדרך של חסכון בחומרי גלם ואימוץ ערכים בסיסיים מהעבר, רהיטים עתיקים אלו גם מתאימים במיוחד לשילוב בבית שחלק מרהיטיו קיימים כבר. בחנויות המתמחות בפריטי וינטאג' אסיאתי -רהיטים עתיקים מאסיה-ניתן היום למצוא מגוון של רהיטים מעץ מלא בגוונים טבעיים בהירים כשולחנות קפה עתיקים ואף שידות ארוכות נמוכות המתאימות מאוד לשמש כשידות לטלויזיה בחנויות אלו גם אוספים של רהיטים עתיקים צבעוניים ומצויירים שפיזורם הנכון בבית יוסיף חמימות ומוקד של עניין בכל החדרים,החל מחדרי אמבטיה,מבואות ומטבח ועד חדרי ילדים ועבודה בכל אלו ניתן לשלב רהיטים עתיקים מיוחדים וליצור חלל אישי ומרתק ובית מעוצב ומשודרג.

marcopolo   טל' 09-9514821   www.marcopolo.co.il  

 

 

מרקופולו marcopolo




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב