דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילונות 

מאת    [ 04/01/2011 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2173 פעמים ]

טקסטיל הוא דרך נפלאה לרענן את מראה הבית – תתפלאו עד כמה יכול הווילון הנכון לעשות פלאות עבור עיצוב הבית. היום, כשמבחר הווילונות כבר אינו מצומצם כמו בשנים עברו אלא רחב ועשיר מאי פעם, אנו יודעים: וילונות מספקים לחלל לא רק הצללה חשובה ומסך לשמירה על הפרטיות, אלא גם אווירה.

 

וילונות יוצרים אווירה בחדר, הנוצרת כתוצאה מהעיצוב שלהם, כמו גם מהניתוק המבדל את החדר מהמתרחש בחוץ. הווילון למעשה משמש כחוצץ וכאמצעי הסתרה, כאשר הוא מעלים מן העין את החוץ – אם זה מזג אוויר לוהט ושמש יוקדת, או לחילופין יום אפור ומדכא. וילונות מעלימים נוף אורבני אפור של שיפוצים מלאי אבק ברחוב למטה שלא מתיישב עם מראה הבית החמים והכפרי, או מעלימים נוף גדוש פרטים וצמחייה כשהחדר הוא מינימליסטי ביותר, בקווים מעודנים ומודרניים. בכך יוצר הווילון אווירה אחרת בבית מאשר בסביבה החיצונית. זו הינה אווירה נעימה יותר, מרגיעה ונינוחה, מעוצבת לפי ראות עיניכם וטעמכם האישי, המספקת לכם עולם פרטי ורגוע משלכם, שאתם יכולים ליצור בכל דמות שתרצו.

 

וילונות בד ותוספות

 

אף וילונות הבד המשתפכים של פעם מקבלים חיים חדשים היום, כמו גם פאר והדר נוסף. הבד הוא שעושה את ההבדל, ואל לחסוך בו, שכן הוא שמכתיב את האווירה שיוצר הווילון בכל החדר. אפשר ללכת על הקלאסיקה המיושנת אך המהודרת, של וילונות קטיפה מרשימים כמו במסכי הקולנוע של בתי הקולנוע מתור הזהב. גם סאטן יוצר תחושה דומה של הידור אלגנטי מימים עברו, אך במראה קל יותר מבד הקטיפה הכבד.

 

וילונות בד יכולים להיות מרשימים ומפוארים עוד יותר בשילוב תוספות שונות, כגון לולאות ושכבות. שילוב של שתי שכבות בווילון אחד יכולה להיות לא רק מסוגננת ומעניינת בעיצובה, אלא גם מוצלחת מבחינה הפונקציונאלית, שכן שכבות השונות זו מזו ברמת האיטום שלהן יכולות לספק צורכי הצללה שונים בהתאם לכמות האור הנכנס לחדר באותו הרגע.

 

בדים אווריריים, חצי שקופים, בעלי דוגמאות מודרניות או גיאומטריות, יהיו נפלאים למראה קליל ונינוח יותר. השמש הנכנסת מבעד לדוגמאות של וילונות אלו היא רכה יותר באורה. הדוגמאות בצבעים השונים – חלקם כהים יותר וחלקם בהירים יותר – מכניסים כמות שונה של אור, וכך יוצרים ציורים נפלאים באור השמש על הרצפה ועל החלל, כאשר אור השמש הוא ישיר.

 

וילונות רומיים

 

למעוניינים בווילונות בעלי מראה קלאסי, אך פחות משתפך ויותר מעודן, וילונות רומיים עשויים להיות התשובה הטובה ביותר. וילונות אלו אינם נראים מודרניים מדי, אך גם לא עתיקים – ועל כן הם יכולים להתאים לחדרים ולבתים רבים במגוון עיצובים וסגנונות שונים. וילונות רומיים הם כמעין מסך מתקפל. בחירת בד שאינו אטום לגמרי תניב מראה קליל ומאוורר יותר, לחדר מואר ונעים יותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב