דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת מילת מפתח לקידום או שיווק באינטרנט 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1897 פעמים ]

בחירה נכונה של מילות המפתח לאתר יכולה להיות בדיוק מה שיעשה את ההבדל בין הצלחה לכישלון. אם תבחרו מילת מפתח נפוצה מידי אתם עלולים לשלם הרבה כסף ולהשקיע הרבה משאבים על מנת להכניס גולשים לאתר. אם תבחרו מילת מפתח שנמצאת יותר מידי בשוליים אולי יהיה לכם קל להתקדם ולהופיע עליה, אך גולשים מעטים מידי יכנסו לאתר ולא תצליחו להחזיר את ההשקעה.

שיווק באינטרנט אמור לקחת אכל הדברים האלו בחשבון. אלו הם הדברים העיקריים שישלחשוב עליהם כאשר בוחרים מילות מפתח לתהליך קידום אתרים בגוגל או פרסום בגוגל.


    • כלי מילות מפתח של גוגל - זהו הכלי החשוב ביותר כאשר אנחנו מדברים על מחקר מילות מפתח. תיעזרו בו על מנת להערים כמויות חיפושים ובכדי למצוא ביטוויי חיפוש נוספים עליהם עדיין לא חשבתם.
    • מיקוד באתר - כל מילת מפתח, או נושא מרכזי, אמור להיות מיוצג באמצעות עמוד יעודי באתר. אל תעמיסו יותר מידי מיולת מפתח לקידום על עמוד אחד, זה לא נכון מבחינת קידום ולא הגיוני מבחינת הגולש.
    • בחינת התחרות - מומלץ לבחון מספר אלמנטים פשוטים לגבי המתחרים שלכם בכדי להעריך עד כמה יהיה קשה להצליח להגיע לעמוד הראשון בקידום האורגני. תבדקו את הוותק של האתרים, את הטייטל שלהם, את כמות הקישורים הנכנסים שלהם והיוצאים שלהם ותבצעו השוואה לאתר שלכם. כמובן שהבדיקות האלו הם בדיקות שטחיות בלבד, אבל עדיף לבצע בדיקה שטחית מאשר לא לבדוק כלל.
    • רלוונטיות -חשוב לבחור מילות מפתח רלוונטיות לאתר שלכם ולקהל היעד שלכם. אם תבחרו ביטויי מפתח לא רלוונטיים אולי תצליחו להשיג תנועה, אך לא לקוחות. ככל שהביטוי יהיה יותר רלוונטי כך אחוזי ההמרות שלכם והחזר ההשקעה יעלה.
    • טרנדים ומגמות - אם אתם בוחרים מילות מפתח שיש להם פוטנציאל לעונתיות, שהם מושפעים מטרנדים או שמעניין אותכם לבדוק את המגמות השונות של החיפושים עבור אותה מילת מפתח, לגוגל יש את הפיתרון. הכלי google insight מאפשר לכם לבדוק טרנדים של חיפושים, תוכלו להשוות בין מילות מפתח שונות ולקבל החלטות שיווקיות חשובות.
    • פרסום בגוגל כברומטר - פעמים רבות, גם לאחר כל הבדיקות הקפדניות הללו, נמשיך להתלבט בנוגע לבחירת מילות המפתח לקידום. השאלה האם זוהי מילת המפתח הנכונה או האם ישנם מילת מפתח טובה יותר תמשיך להישאל. אם נשתמש בפרסום שלגוגל בשלב מוקדם של הקידום נוכל לקבל ממנו נתונים סטטיסטיים שיעזרו לנו להחליט לגבי הקידום האורגני. כמה מחפשים מילה x בפועל, האם היא ממירה וכו'

בהצלחה!

המאמר נכתב באדיבות yesem, שיווק באינטרנט. לקריאה נוספת על קידום אתרים: בלוג קידום אתרים. לקריאה על בניית אתר תדמית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב