דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טויוטה בישראל 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 3988 פעמים ]

בשנים האחרונות טויוטה נותנת גז ולא עוצרת לרגע. בעקביות מעוררת הערכה היא מגדילה את הפופולאריות שלה בקרב הנהגים הישראלים והופכת למכונית הנחשקת ביותר בארץ, תוך שהיא מתקרבת בצעדי ענק למאזדה, המובילה מזה שנים את דירוג מותגי הרכב במדינת ישראל.

לשיא הפופולאריות שלה הגיעה היצרנית כבר בשנת 2007 והחלה לנשוף חזק בעורפן של המתחרות העיקריות שלה. חשוב להזכיר שרק ב-2005 היה חוזקה של מאזדה כמעט כפול מזה של מותג טויוטה מבחינת העדפתו של השוק הישראלי. בהדרגה ובהתמדה הלך והצטמק הפער. נכון לעכשיו המרחק בדירוג בין שתי יצרניות הרכב הוא מזערי ואיש לא יופתע אם בקרוב יימחק כליל.

מהו סוד ההצלחה של טויוטה?

כמו בכל סיפור הצלחה, קשה לבודד גורם אחד ולהעמידו מעל השאר, שהרי בדרך כלל מדובר בשילוב של מספר משתנים היוצרים יחד מוצר איכותי יותר מהמתחרים. אולם בחמש עד שש השנים האחרונות תורמים לסיפור ההצלחה דגמים איכותיים בטיחותיים ויפהפיים, המגובים במדיניות שיווק מבריקה, שמאחוריה גם תוצאות מצוינות בשטח.

טויוטה נוקטת בקו פרסומי המעמיד את המוצר בחוד החנית של תעשיית הרכב המשפחתי עם המסר הברור: "היום, מחר: טויוטה". הסלוגן הזה משלב את הקיום הבלתי מעורער של החברה היום, יחד עם צעידתה אל העתיד והחדשנות, הרצון להתפתח ולשפר את מוצריה כל הזמן. הסיסמא הזו חדשה יחסית, והחליפה את הסלוגן הקודם "טויוטה - היפנית מספר אחת בעולם. עובדה".

טויוטה קורולה

טויוטה קורולה, המדורגת במקום השני המכובד בדירוג המותגים, מתהדרת גם בתואר הנכסף של המקום השני בהיקף המכירות בארץ. דגם זה הוא גם אחד הנמכרים ביותר בעולם בקרב המכוניות המשפחתיות. כל דגם חדש מהסדרה הזו מציע חוויית נהיגה משופרת, עומד בהצלחה במבחני בטיחות מחמירים, ומעוצב בצורה חדשנית ומרווחת.

טויוטה יאריס

גם טויוטה יאריס זוכה להצלחה רבה בקרב הצרכן הישראלי. מדובר ברכב האולטימטיבי הן לנסיעה העירונית והן לבין עירונית. בעיר תאפשר לכם היאריס רדיוס סיבוב של 4.7 מטר בלבד לתמרונים גבוהים, אפשרויות חניה נוחות ומרובות, וצריכת דלק נמוכה. למרות גודלה הקומפקטי, תשמחו לשמוע שהמרחב הפנימי מרווח ונוח במיוחד.

מחוץ לעיר תיהנו מנסיעה נעימה וחזקה הניתנת להשגה באמצעות מנוע עוצמתי יחסית לאוטו קטן של 100 כוחות סוס, ומערכת בקרת יציבות לבטיחות מושלמת. הדגם הספורטיבי מיועד למי שמחפש ביצועים חזקים, אך בד בבד לוקחת טויוטה בחשבון את השמירה על איכות הסביבה ודואגת להקטין את נפח האדים שפולט המנוע.

המותג טויוטה , אתם ודאי כבר מבינים, אינו קופא על שמריו ודואג לשדרג את דגמיו בכל דרך אפשרית, תוך תכנון מדוקדק והתחשבות בצרכים הספציפיים של קהל היעד בארץ ובעולם. החל מהעיצוב היפיפה, דרך המראה החיצוני העגול והדינמי, טויוטה יאריס מציגה שילוב מנצח של פשטות, היגיון ויעילות.

מוסך טויוטה – מדיניות השירות של החברה

עובדי המותג טויוטה עושים הכל על מנת לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותיהם. מיותר לציין כי זהו משתנה נוסף התורם לפופולאריות העולה של החברה, שמציב אותה בצמרת יצרניות הרכב העולמיות.

כך למשל, במוסכים ברחבי הארץ – ואין צורך לציין מוסך טויוטה ספציפי כלשהו שכן מדובר במדיניות עקבית של המותג – יזכה קהל הלקוחות ליחס חם ולליווי אישי לאורך כל הדרך, וכמובן למקצועיות חסרת תחרות. משלב הרכישה ולאורך כל הדרך, טויוטה לא מתפשרת על פחות מהטוב ביותר בשבילך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב