דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת חולצות מצחיקות 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 5253 פעמים ]

מי לא היה רוצה להצחיק בלי להתאמץ? חולצות מצחיקות תמיד יגרמו לאנשים מסביבכם לחייך מיד כשיפגשו אתכם. הדפסים מצחיקים על חולצות הם דרך נהדרת לשבור את הקרח בין אנשים. הדפסת חולצות היא הדרך הקלה להפוך בן רגע למסמר הערב.

מדפסת שעובדת עם חולצות?

לא, זו לא ההדפסה המוכרת לנו מהמדפסת הביתית, אך התהליך לא מאוד שונה. אחת השיטות להדפסה על חולצות נקראת הדפסה דיגיטלית. בדרך זו, ההדפסה שתרצו לראות על החולצה תודפס קודם כל על נייר מיוחד בעזרת מדפסת הזרקת דיו.

לאחר מכן, מונח הנייר במיקום המתאים על החולצה, ומתקן מיוחד שפולט חום גורם להדפס לעבור מהדף אל החולצה. כך ניתן להדפיס בקלות כל תמונה, מורכבת וצבעונית ככל שתהיה, בקלות רבה וללא כל הבדל מהדפסה של משפט פשוט. זו אחת השיטות הפשוטות והנפוצות ביותר של הדפסת חולצות.

הדפסת חולצות - איך עושים את זה?

אם יש לכם רעיון לחולצה מצחיקה, בתי עסק רבים מאפשרים הדפסה על חולצות גם עם הדפסים מקוריים ולא רק עם התבניות הקיימות אצלם. כל שעליכם לעשות הוא להכין את התמונה שתרצו שתופיע על החולצה, או לגשת לחנות עם משפט שתרצו להדפיס. כעבור כמה דקות תוכלו לקבל את החולצה המצחיקה והמקורית שלכם.

חולצות מצחיקות מוכנות

אם הומור הוא לא התחום החזק שלכם, אפשר למצוא היום חולצות מצחיקות מוכנות בכל חנות בגדים. חנויות מסוימות עוסקות רק בחולצות כאלה. הדפסת חולצות בצורה זו היא לא פחות מוצלחת או משעשעת, אבל תמיד יש סיכוי שלמישהו תהיה בדיוק אותה חולצה, ואתם תאבדו את המקוריות שלכם.

הדפסת חולצות מצחיקות כמזכרת לחוויה משותפת

הדפסה על חולצות היא מזכרת מצוינת ומתנה נפלאה, בעיקר לסיכום חוויה משותפת. חיילים שמסיימים קורס, מסלול וכדומה, בוחרים בתור מזכרת להדפיס את הזיכרונות המשעשעים על חולצה. במקרה הזה, לצערנו, הבדיחה היא פרטית.

הטרנד של הדפסת חולצות לא פסח גם על בתי הספר. מחזורים המסיימים את הלימודים בבית הספר בוחרים גם הם להשתמש בחולצות מצחיקות כדי להיזכר בימי בית הספר, מעין ספר מחזור לביש. לפחות בכמה חודשים הקרובים יהוו החולצות תזכורת נעימה שתקל על המעבר המלחיץ לצבא.

הדפסת חולצות מצחיקות לצרכי פרסום

שימוש בהומור הוא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לפרסום. פרסומת מצחיקה בטלוויזיה תמיד תשאיר לנו חיוך על הפנים, תעורר סימפטיה למוצר ולחברה המפרסמת ואף תגרום לנו לספר עליה לחברים ולהגדיל עוד יותר את החשיפה אליה.

חברות רבות בוחרות בפרסום הומוריסטי בעזרת הדפסת חולצות מצחיקות. החברות, שלרוב הן בעלות מוניטין של גישה צעירה ומודרנית, מחלקות חולצות עליהן ציור או סלוגן שגם יעביר את המסר ויציג את שם החברה וגם יגרום לנו לצחוק.

הדפסת חולצות באינטרנט

תחום הדפסת החולצות לא איחר להגיע גם לאינטרנט. ישנם אתרי אינטרנט המוקדשים כולם לחולצות מודפסות. באתרים אלה ניתן לעבור בין הדפסים מצחיקים רבים שקיימים באתר, ולהזמין בקלות את החולצה הרצויה, במידה שלכם ובצבע האהוב עליכם, בלי לצאת מהבית.

בנוסף, בחלק מהאתרים יש אפשרות להזמין חולצות מותאמות אישית. אתם בוחרים מה יודפס על החולצה, יכולים להזמין אותה במידה ובצבע שתבחרו, ובנוסף להכניס אותה לגלריה של האתר, כדי שגם אחרים יוכלו ליהנות ממנה. הדפסת חולצות מקוריות מצריכה קצת תכנון כדי למצוא את הפאנץ' הנכון, אחרת הבדיחה תהיה על חשבונכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב