דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חישוב תשואה 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 5345 פעמים ]

השקעה טובה נבחנת בתשואה משכר הדירה וברווח על ההון במכירה. חישוב נכון של ההכנסה הצפויה יכל לסייע לקבל את ההחלטה הנכונה לפני הקניה. משווקים רבים לא מכניסים לחישוב משתנים כגון: ביטוח, תקופה ללא הכנסה, עלות השכרה ועוד. להלן הסבר קצר לגבי הדרך הנכונה לחישוב התשואה.

נכס לאחר שהוא מאוכלס מניב הכנסה חודשית קבועה. להכנסה זו נהוג להתייחס כהכנסה ברוטו ממנה יש להוריד את הוצאות התפעול של הנכס. נדיר לאתר נכס שמכניס שכר דירה בכל אחד מחודשי השנה באופן מלא. חישוב תשואה נכון לוקח בחשבון פרק זמן מסוים ללא דייר (Vacancy).  משכר הדירה בפועל יש להוריד את הוצאות התפעול של הנכס. הוצאות אלו משתנות ממדינה למדינה אך הן כוללות לרוב את ההוצאות הבאות: ביטוח מבנה, תיקונים, ארנונה, מיסי ועד, עלות איתור דייר ועלות ניהול הנכס, כלומר,  תשלום לחברת ניהול מקומית.

כאשר מפחיתים את ההוצאות מההכנסות מתקבלת ההכנסה נטו מהנכס – Net Operating Income או בקיצור NOI. זו ההכנסה שלכם מהנכס לפני מיסים או באופן מעשי הסכום שתראו בחשבון הבנק בסוף השנה. חלוקה של הסכום הזה במחיר הרכישה תיתן לכם את התשואה משכר הדירה.

נכון להיום התשואה משכר דירה בלאס וגאס ואטלנטה היא כעשרה אחוז, תשואה נאה מאוד על השקעה בנדל"ן אך הפוטנציאל האמיתי טמון בהשבחה או ברווח הון בזמן המכירה.  לאחר מכירת הנכס ברווח תוכלו להוריד ממחיר המכירה את מחיר הקניה ואת ההוצאות שלכם ולקבל את הרווח שעשיתם על ההון (Capital Gain). חלוקה של רווח ההון בהון המשוקע תיתן לכם את התשואה על ההון לפני מס.

חישוב המס משתנה מאדם לאדם. נושאים כגון הכנסה, מקום מגורים, מצב משפחתי, גיל ועוד יכולים לשנות את התמונה בצורה משמעותית. חישוב לפני מס מאפשר לקבל החלטה מושכלת לגבי התשואה הצפויה. רק כך נוכל להשוות מספר נכסים ולקבל את החלטה הנכונה עבורכם.

סימולטור תשואה יכל לסייע לכם לבחון את ההשקעה שלכם נכון. אפשר להזין לתוך המחשבון את ההכנסה החודשית, עלות הנכס, סכום מיסי הועד ולקבל תחזית לגבי התשואה הצפויה על ההשקעה. תוכלו להשוות בין נכסים בעלי סכום קניה זהה במספר יעדים כגון פלורידה, אטלנטה לאס וגאס וטורונטו. מחשבון התשואה לוקח בחשבון את אותם הפרמטרים בכל מקום כך ששום דבר לא נשאר מחוץ למשוואה ואתם יכולים לקבל החלטה הנכונה עבורכם.

לקבלת פרטים נוספים צרו איתנו קשר עוד היום בדואר אלקטרוני או בטלפון 03-522-5256.

חברת REO מתמחה בשיווק נכסים בארה"ב. נוכל לעזור לכם לבחון מספר אפשרויות ולאתר את הנכס המתאיחם ביותר לדרישות שלכם. צרו איתנו קשר עוד היום בדואר אלקטרוני או בטלפון 03-522-5256.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב