דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינטל הכריזה על המילה האחרונה בכלי פיתוח למפתחי תוכנה 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 894   [ נצפה 2452 פעמים ]

אינטל הכריזה על מהדורות חדשות של כלי הפיתוח המובילים שלה, המשווקים בישראל ע"י חברת מאגרי תוכנה.

Intel Parallel Studio XE 2011 המשלב מהדרי C/C++ ופורטרן המובילים בתעשייה של אינטל, ספריות של מודולים מוכנים מראש וכלים לעיבוד מקבילי, מנתחי נכונות (Correctness analyzers), כלי לשיפור איכות הקוד, ופרופיילרים לשיפור הביצועים. כל אלה מוצעים כמערך כלים משולב יחיד, העוזר למפתחי מחשוב עתיר ביצועים (HPC) ומפתחים ארגוניים למקסם את ביצועי היישומים, תוך הגברת האמינות והאבטחה.

חיים רון, מנכ"ל מאגרי תוכנה, מפיצת כלי הפיתוח של אינטל בישראל, מציין כי יתרונות אלה מושגים הודות לתפקודיות מוצר מתקדמת וממשק משופר המקל על מפתחים להפיק את המקסימום מיישומים עטירי משאבים; כולל סימולציות, רנדרינג של וידאו, ניתוחים סייסמיים, ודימות רפואי (אימג'ינג).

הבהקים על Intel Parallel Studio XE 2011

  • מייעד יישומים למערכות הפעלה רבות – מאפשר ליהנות מאותם כלי פיתוח מובילים, על פני מערכות הפעלה רבות. מפתחים יכולים להשתמש באותו קוד מקור ע"י שימוש במהדרים ובספריות של אינטל, אשר מביאים לאופטימיזציה מתקדמת בסביבות חלונות ולינוקס. המהדרים, ספריות הביצועים והכלים לעבוד מקבילי זמינים גם על Mac OS X.
  • אמינות – Intel Inspector XE 2011 (לשעבר Intel Thread Checker) – מנתח זיכרון ונכונות הקוד המקבילי, הכלול במוצר, מצביע על שגיאות זיכרון ושגיאות עיבוד מקבילי הקשות לזיהוי לפני שאלה מתרחשות. Intel Parallel Studio XE 2011 יכול גם להעלות את איכות קוד באמצעות ניתוח אבטחה סטאטי.
  • אופטימיזציות מתקדמות – מהדר אופטימזציית C/C++ כולל עתה את Intel Parallel Building Blocks (Intel PBB), אשר מרחיב את סוגי הבעיות אותן ניתן לפתור ביתר קלות במקביל, תוך סקלאביליות ואמינות מוגברות. עבור מפתחי  Intel Fortran Compiler מוצעים עתה Co-Array Fortran ותמיכה נוספת עבור תקן Fortran 2008.

מהדרי Intel composer EX 2011 (לשעבר Intel Compiler Suite Professional Edition) גם מספקים תמיכה וקטורית מתקדמת עם SIMD pragmas.

  • ביצועים – פרופיילר הביצועים Intel Vtune Amplifier XE (לשעבר Intel Vtune Performance Analyzer כולל Intel thread Profiler), מאתר צווארי בקבוק בקוד טורי ומקבילי המגבילים את הביצועים. השיפורים כוללים ממשק אינטואיטיבי יותר, call graph סטטיסטי מהיר, ומבט לאורך ציר זמן.
  • תאימות ותמיכה – Intel Parallel Studio XE 2011 מספק התאמה מעולה עם סביבות פיתוח ומהדרים מובילים, תוך אספקת תמיכה אופטימלית עבור מספר דורות של מעבדי אינטל ותואמיהם. אינטל מציעה תמיכה רחבה דרך הפורומים שלה ושירות התמיכה המתקדם שהיא מציעה -Intel Premium Support, אשר מספק תשובות מהירות ומכסה את כל עדכוני התוכנה למשך שנה.

סקירת Intel Cluster Studio 2011

Intel Cluster Studio 2011 (לשעבר Intel Cluster Toolkit Compiler Edition) קובע סטנדרט חדש במקביליות מבוזרת, באשכולות מבוססי Intel Architecture (IA).

מערך כלים מוביל זה מספק גמישות פיתוח, על מנת לאפשר ביצועי יישומים מבוססי MPI עבור מערכות אשכול זיכרון-משותף עתירות מקביליות, המבוססות על ארכיטקטורות IA-32 ו- Intel 64.

Intel Cluster Studio 2011 מקל על קידוד, ניפוי שגיאות ואופטימיזציית יישומי אשכול (cluster) מבוססי MPI, כדי לזכות בסקלאביליות גבוהה יותר. זהו גם מערך מוביל עבור פיתוח וכוונון קודים Hybrid-Parallel היכולים לשלב MPI עם פרדיגמות Multithreading כמו OpenMP ו- Intel PBB.

הבהקים על Intel Cluster Studio 2011

  • סקלאביליות וביצועים גבוהים – Intel MPI Library עם כוונון–Interconnect ואופטימיזציה לריבוי–ליבות (multicore), מספקת ביצועי יישומים באלפי מעבדי IA-32 ו- Intel 64 מרובי ליבות.
  • אופטמיזציה מובנית – שימוש במהדרי אופטימיזציה וספריות על מנת לקבל את המרב מטכנולוגיות מעבדים מתקדמות. מהדר האופטימיזציה C/C++ כולל עתה Intel PBB, אשר מרחיב את סוגי הבעיות אותן ניתן לפתור ביתר קלות במקביל, ועם אמינות מוגברת. למפתחי פורטרן הוא מציע עתה Xo-Array Fortran ותמיכה נוספת עבור תקן Fortran 2008. Intel Compilers מספקים גם תמיכת וקטורית מוגברת עם SIMD pragmas.
  • קלות של MPI Tuning – Intel Trace Analyzer and Collector שופר עם תכונות חדשות המאיצות את סבבי הניתוח והכוונון של יישומי אשכול מבוססי MPI.
  • ייעוד יישומים למערכות הפעלה רבות – ניתן למנף את אותו קוד מקור במהדרים וספריות אינטל אשר מביאים אופטימיזציות מתקדמות לסביבות חלונות ולינוקס.
  • חומרה מוסמכת Intel Cluster Ready – כלי אינטל תומכים במפתחים מתכנון דרך כוונון ועד פריסה. Intel Cluster Ready מספק פלטפורמת אשכול סטנדרטית לצמצום למינימום של הזמן המושקע בהגדרה, פריסה וניהול האשכול.
  • תאימות ותמיכה – Intel Cluster Studio 2011 מספק התאמה מעולה עם סביבות פיתוח מובילות ומהדרים שונים, תוך מתן תמיכה אופטימלית עבור מספר דורות של מעבדי אינטל ותואמיהם.

חיים רון, מנכ"ל מאגרי תוכנה, מפיצת כלי הפיתוח של אינטל בישראל, מסכם: "עתה נהנים מפתחי חלונות ולינוקס ממערך כלים מקיף המציע אופציות מורחבות על מנת למקסם ביצועים, אמינות ואבטחה, בממשק אינטואיטיבי וקל לשימוש".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב