דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסך מורשה פולקסווגן 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3079 פעמים ]

בעבר, רוב בעלי הרכבים היו מבצעים הרבה מהתיקונים בעצמם, אך הרכבים הופכים להיות יותר ויותר מתוחכמים, ולכן פחות ופחות אנשים מסוגלים לבצע את התיקונים בעצמם ללא מכשור מיוחד וידע מקצועי. כיום כל מי שמחזיק רכב זקוק לשירותי מוסך בשלב זה או אחר. השאלה הגדולה היא האם לפנות למוסך מורשה או למוסך "כללי".

ישנם לא מעט מוסכים המצעים לתקן את רכבכם, אך אין מאחוריהם שום יבואן שמספק להם חלקי חילוף. מוסכים אלו מספקים את כל שירותי התיקונים לכל סוגי הרכבים. אם נעצור רגע ונחשוב מאיפה יכול גוף כלשהו להשיג חלקי חילוף לרכב, אם זה לא מהיבואן המורשה של יצרנית הרכב... כן, ניחשתם נכון, מרכבים אחרי תאונות ורכבים שיצאו מכלל שימוש. במלים אחרות, מוסכים לא מורשים מרכיבים חלקי חילוף שמידת תקינותם מוטלת בספק רב. פרט לכך, ישנם לא מעט תלונות על החלפה לא רק של חלקים פגומים, אלא גם החלפה של חלקים תקינים לחלוטין בחלקים פגומים. בצורה זו, אנשים שהכניסו את הרכב שלהם למוסך לא מורשה כדי להחליף מראה, עלולים לאסוף את הרכב שלהם עם מראה חדשה לגמרי, אך עם מנוע מרכב שעבר תאונה קטלנית...

מוסך מורשה עובד ישירות עם היבואן, הוא למעשה מייצג את יצרנית הרכבים ואת היבואן כלפי קהל הלקוחות הרחב, ולכן חשוב לו לשמור לא רק על שמו אלא גם על שמו של היבואן והיצרן. הרבה פעמים מוסך מורשה הוא חלק מסוכנות רכבים, המציעה שירותי מכירה, שירות ותיקון לרכבים. מוסכים מורשים מקבלים חלקי חילוף מהיבואן, או משתמשים בחלקי חילוף מחודשים, העומדים בכל דרישות התקן. התשלום שדורש מוסך מורשה עבור שירותיו גבוה יותר מתשלום במוסך אחר, אך יש לכך סיבה טובה. החלקים המוחלפים מגיעים ממקור ידוע ומוכר וניתנת אחריות ל- 3 חודשים עבור החלק. במוסך שאינו מורשה תשלמו כמה שקלים פחות, אך תקבלו חלקי חילוף ממקור לא ברור ללא שום אחריות, ולא ברור כמה זמן הוא יפעל. במלים אחרות, אם חשבתם שחסכתם על שירותי מוסך מורשה, אתם עלולים לגלות שדווקא הכנסת את עצמכם לבעיה.

פרט לכך, מוסך מורשה מספק שירות לרכבים של קונצרן רכבים אחד, המתאפיין במנועים דומים ובדגמי רכבים המתבססים אחד על השני. מוסך פולקסווגן לדוגמה מתמחה ברכבי פולקסווגן ולכן המכונאים המנוסים של מוסכים מורשים בדרך כלל יודעים בדיוק איפה לחפש איזו תקלה.

יצרניות שונות מייצרות מכוניות שונות, אחרת לא היה שום טעם בקיומם של חברות מתחרות. המכאניקה ומערכת החשמל של כל רכב שונה, ולכן אדם אחד אינו יכול לטפל באותה רמת מקצועיות ברכב טויוטה היפני וברכב פולקסווגן הגרמני. איכות התיקון של הרכב משפיעה באופן ישיר על בטיחות הנסיעה שלכם. אם בטיחות הנסיעה חשובה לכם, אל תסמכו על עבודתם של מוסכים לא מורשים, המספקים את שירותיהם לכל הרכבים שיש בשוק, אתם עלולים לשלם על כך מחיר יקר.

מוסך ג.ג.ג. רעננה הוא מוסך מורשה של פולקסווגן ישראל, כמו כן מוסך ג.ג.ג. רעננה משמש בתור סוכנות סיאט פולקסווגן ואודי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב