דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות הזזה, דלתות פנים, חומרי בניין ועוד. 

מאת    [ 03/01/2011 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 3423 פעמים ]

בעבר דלתות פנים היה תחום שדי הוזנח במרחב הביתי. דלת הכניסה זכתה בכל תשומת הלב, שכן היתה ממוקמת בחזית הבית, פניה כלפי חוץ – השער של הבית, כרטיס הביקור, איך לא כינו אותה. דלתות פנים היו לא כלום אלא חוצץ בין חדר לחדר, לרוב לבנות, פשוטות וזולות יחסית, בעוד דלת הכניסה גונבת מהם את כל תשומת הלב.

 

אולם המצב השתנה בשנים האחרונות, שכן כיום תחום עיצוב הבית מפותח וזוכה להכרה בארץ יותר מאי פעם. בעידן שבו יש מיליוני דגמים, חומרים ועיצובים לכל חיפוי קירות לחדר השירותים, יש לתת את הדעת גם על דלתות פנים, עיצובן ומראן. יותר כבר לא ניתן להתעלם מעיצוב דלתות פנים.

 

דלתות פנים כבר אינן לבנות ופשוטות כבעבר, שכן כיום יודעים ומכירים במשמעותן לעיצוב החלל, ובחשיבות התאמתן לעיצוב הכללי ולריהוט. ניתן למצוא כיום דלתות במגוון צבעים בכל גווני הקשת ועיצובים מיוחדים, כולל דלתות עץ שאינן צבועות, המותירות את צבע העץ היפה חשוף וגאה. דלתות פנים מאלומיניום גם זוכות להצלחה רבה בזכות עמידותן ובשל הטרנדים של עיצוב מודרני ועיצוב תעשייתי. דלתות פנים אחרות עשויות זכוכית שקופה או חלבית, לעתים שילוב של השתיים דרך התזת חול אמנותית. המודעות הגוברת לחשיבות עיצוב דלתות פנים גרמה לכך שהיום חברות רבות המייצרות דלתות פנים מציעות התאמה אישית של הדלת לגודל המבוקש וגם לעיצובים שונים על פי בקשה אישית.

 

דלתות פנים שונות באופן ניכר מדלתות כניסה גם מבחינה פונקציונאלית. אומנם דלת המוצבת בכניסה לבית לרוב תהיה גדולה יותר ורחבה יותר, באופן ההופך אותה לקנבס מעולה ורחב לעיצוב כמיטב הדמיון, אבל לדלתות פנים יש יתרונות משלהן. למשל, על אף שהן קטנות יותר, דלתות פנים אינן צריכות להיות כה עמידות ומאסיביות כדלת חוץ, מכיוון שאינן משמשות חוצץ בין פנים הבית והסביבה החיצונית, האמור להיות חזק מספיק בפני פריצה. בנוסף, דלתות פנים גם אינן חשופות למזג האוויר בחוץ.

 

כל אלו תורמים לכך שאין צורך לחשוב על פרקטיקה של חוזק רב, עמידות בפני לחות וכו' בעיצוב דלתות פנים. אפשר להתפרע יותר גם עם חומרי גלם פחות עמידים, או ליצור דלתות דקות יחסית ללא חשש. כך למשל דלתות פנים מזכוכית, שכדלת כניסה לא היינו בוחרים דווקא בחומר גלם זה כמרכיב עיקרי בגלל שבריריותו וקלות הפריצה דרכו.

 

ואין העיצוב נעצר רק עד דלתות פנים. גם הידיות המורכבות על דלתות פנים אלו זוכות למירב תשומת הלב, עם פרזולים מיוחדים ובשלל עיצובים מיוחדים. ומהן דלתות פנים בלי משקופים תואמים? גם על כך ניתנה הדעת, כדי לספק מראה כולל מסוגנן ומשלים עבור כל דלתות הפנים המצויות בשטח הבית.

 

כיום עולם חדש ומרתק ורב גוונים ועיצובים של דלתות פנים מחכה לכם בבואכם לבנות בית חדש. תיהנו ממנו. בנוסף תוכלו גם למצוא דלתות הזזה באולם תצוגה ענק, מקלחונים, אמבטיות וכל הציוד הנלווה אליהם וגם חומרי בניין מכל הסוגים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב