דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזל עקרב - לימודים וקריירה 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 320   [ נצפה 3405 פעמים ]

בתחום העסקי לעקרב צפויה הצלחה בתחום הבמה והריקוד, בעיקר אם ישכיל להפוך את הבעירה הפנימית שלו לכוח יצירתי בונה. כשכיר, העקרב מסור מאוד לעבודתו ותמיד יתנדב לעמוד בקו האש. כמנהל, הוא עלול לגלות יחס נוקשה ובלתי מתחשב כלפי עובדים שאינם עומדים בקריטריונים שלו, בכל הנוגע להשגת מטרות העסק. כושר העבודה העצום של העקרב, עושה אותו מבוקש למקצועות רבים.

יש בעקרב מרכיב תחרותי ורצון להיות במקום הראשון. הוא מוכן להילחם על כך, וממילא יהיו לו עימותים, מחלוקות וגם ביקורת על הבוס. אם הוא עצמו עוסק בניהול, הוא יספוג ביקורת רבה. העקרב שואף לניהול וסמכות. אמביציה ושאפתנות בולטות מאוד באישיותו. הוא יגיע לפרסום ולהכרה במסגרת העבודה, אך בתהליך הדרגתי וקשה ובגיל מבוגר למדי. התחושה בעבודה היא של מיידיות ודגש על ההווה תוך לחץ זמן ותחרות. עקרב תמיד נדרש בעבודה להיות צעיר ולוחם, ובכל אופן העבודה דורשת חשיבה וטיפול במידע ותקשורת. יש לעקרב כושר המצאה אלתור וחדשנות. הוא צופה את העתיד למרחוק.

המשיכה הטבעית שלו אל הסודי והנסתר, מייעדת אותו לתחומים כמו ריגול, מודיעין וקרימינולוגיה. הוא עשוי גם להיות חוקר פרטי מעולה. יתאימו לו גם מקצועות צבאיים בעיקר בתחום ימי. המעורבות הרגשית של העקרב מושכת אותו גם למקצועות הקשורים לפסיכולוגיה או רפואה, בעיקר כירורגיה וניתוח. יחד עם זאת, לא תמיד מומלץ לבני מזל זה לעסוק במקצועות אלו, כיוון שבדרך כלל אינם מסוגלים להפריד בין הרגשות שלהם לבין מי שבאים איתם במגע.

רצוי שיעסוק במקצוע עם אלמנט של מחקר או סודיות. מזל עקרב לא מסתפק בתשובות או במקצועות שטחיים ובמידה ותנאי חייו הביאו לכך שיעסוק במקצוע שאינו מתאים לו התסכול יהיה גדול מאד ותבלוט הנטיה להרס עצמי ולעליות וירידות במשך כל תקופת העבודה. העקרב נחשב לעובד מסור ואפילו אובססיבי בעבודה. אין לו בעיה אם אינטריגות בסביבתו כל זמן שזה לא נוגע אליו ישירות. יש לו יכולת לעסוק גם בצדדים הלא נעימים או ה'מלוכלכים' של החיים.

מקצועות מומלצים: מודיעין, שוטר, חוקרת, מודיעין, מחקר מדעי, פסיכולוגיה, מחקר, ביטוח, ברוקר בבורסה, ניהול עסקים, רפואה, קרימינולוגיה, אלקטרוניקה, מקצועות טיפוליים, תקשורת.

כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב