דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים- ירוק בעין, ירוק בגישה 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 2712 פעמים ]

אני ואשתי לא זוג קונבנציונלי. אנחנו אוהבים לעשות דברים אחרת, בקצב שלנו, בטעם שלנו ובדרך שלנו.

כבר שהתחלנו לצאת עשינו דברים שונה מזוגות אחרים שהכרנו. למשל, בחרנו כשכל החברים שלנו עשו טיולים לארצות הברית ואירופה אנחנו הסתפקנו בתורכיה ובשארית הכסף קנינו רכב משותף, או במקום לעבור לגור ביחד אחרי שנה פשוט החלטנו להתחתן. החלטנו שהיות ועברנו את גיל עשרים ושבע אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ואנחנו רוצים אחד השני, וזהו. ככה החלטנו שבמקום לחתום על חוזה שכירות נחתום כבר ברבנות על ברית הנישואין.

אך דבר אחד רצינו לעשות כמו שהרבה זוגות אחרים המליצו לנו והוא להתחתן במקום ירוק וקסום כמו גני אירועים. אשתי מיד נדלקה על הרעיון, כי היא תמיד רצתה חופה תחת כיפת השמיים, ואני אהבתי את הרעיון שמקום כמו גני אירועים יכול להיות לא רק ירוק בעין אלא גם ירוק בגישה. כלומר, גני אירועים מקפידים לעבוד עם ספקים ששומרים על איכות הסביבה, ולהשתמש במוצרים ירוקים עם חותמת של איכות הסביבה.

וכך, יד ביד התחלנו לחפש מקום שיתאים לחתונה שלנו. לאחר שראינו מספר מקומות, בחרנו מקום בסגנון גני אירועים שהיה עם  גן ירוק, ואולם גדול שיכיל את המשפחה המורחבת שלי והמשפחה הקטנה יותר שלה.

סך הכל היו לנו קצת מעל שלוש מאות אורחים, ובזכות השטח הרחב של גני אירועים האורחים היו נינוחים ולא נאלצו להצטופף כמו שקורה במקומות ללא גן גדול באוויר הפתוח. קבלת הפנים נערכה בדיוק כמתוכנן, ובמהלכה צוות גני אירועים העניק שירות אדיב לכל האורחים, כולל לנו. הצוות הבכיר יותר של גני אירועים עזר לנו לפתור גם בעיות פתאומיות שצצו, כמו מיקום אורחים שהודיעו שלא יגיעו ובסוף הגיעו, והוספת כסאות נוספים בגינה לאוכלוסיה הבוגרת יותר. ללא ספק, אילולא העזרה, הייעוץ והדאגה לפרטים הקטנים של גני אירועים, האורחים היו מגיעים למעמד החופה הרבה פחות שלווים ורגועים.

לאחר החופה שנערכה בחלק הפנימי של גני אירועים, הצוות של גני אירועים ליווה את האורחים פנימה והחגיגה האמיתית החלה. האולם היה גדול , השולחנות קושטו בטוב טעם והאוכל היה מגוון ואיכותי. קבלנו הרבה מחמאות. רחבת הריקודים של גני אירועים היתה רחבה, וכל הבליינים שביניכם יודעים כמה חשוב לרקוד ולהשתולל במקום גדול שלא מזיעים בו אחד על השני. תוך כדי הריקודים צוות גני אירועים הגישו קוקטיילים קטנים וחמודים שמאוד תרמו לאווירה.  במהלך הריקודים והארוחה ראיתי שהרבה אנשים ניצלו את פינות הזולא שארגן הצוות של גני אירועים, כדי לצאת החוצה ולנשום קצת אוויר, גם אנחנו יצאנו פה ושם כדי לברוח מהנשיקות של הדודות והמכות על הגב של החברים (בעיקר אני).

ללא ספק הערב הלך כמתוכנן, השמחה היתה רבה וההתרגשות עצומה, אפילו אבי הזיל דמעה בשקט כשאף אחד לא הסתכל.  חזרנו הביתה עייפים אך מרוצים ושמחנו מאוד שדווקא פה החלטנו ללכת על משהו קלאסי, ולא לעשות דברים אחרת. עם כל זה שהאירוע היה קלאסי, הרגשנו שהוא היה מאוד מיוחד ושונה, ולא רק בגלל שאנחנו היינו הזוג שהתחתן...יום למחרת הרבה אנשים התקשרו אלינו כדי לומר לנו שהאירוע באמת היה מאוד מיוחד ומאוד "אנחנו". כנראה שהסוד טמון בצבע הירוק, כבר אמרתי שאני פריק של ירוק...?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב