דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים: חובה לכל בית 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 586   [ נצפה 1907 פעמים ]

לעיתים נדמה שכל פעם שרוצים לשדרג משהו בבית צריך לקחת משכנתא קטנה ולהיכנס לחובות. למשל – לא מזמן אני ואשתי החלטנו שמאסנו מהרצפה המכוערת בביתנו המרצפות המיושנות משנות החמישים עם הנקודות החומות והשחורות, והחלטנו שגם אנחנו רוצים פרקט. ידענו מעט בנושא אבל לא תארנו לעצמנו שההוצאה הכספית כה גדולה או שהבלגן הכרוך בעניין ימתח על גבי מספר שבועות.

באותו אופן, כאשר באנו לצבוע את הדירה, שוב נכנסנו להוצאה כספית לא קטנה שכן החלטנו שאם כבר עושים משהו אז עושים אותו כמו שצריך, ולא רק צובעים אלא גם מזמינים איש מקצוע, שיעשה החלקה לקיר ופיניש ויתאים לנו גוונים כמו שאנחנו רוצים ועוד ועוד.

לשמחתנו הרבה כאשר ניצבנו בפני הנושא החשוב של סוככים, לא נאלצנו להכניס עצמנו להוצאה כספית גדולה או לסבול מספר שבועות של אי נוחות, אבק ולכלוך בתוך הבית.

סוככים הם מוצר הכרחי עבור כל דירה, גן או מרפסת. אנו חיים במדינה חמה בה לפחות חודשיים בשנה אנו סובלים ממזג אויר חם ומאובק, והפתרון האידיאלי שמסייע מחד לחסום את חום האימים המשתולל בחוץ מלחדור הביתה, אך מאידך לא עוצר את זרימת האוויר לתוך הדירה או בחצר הוא – סוככים.

סוככים מעניקים צל באותם ימים בהם נדמה ששבעת ימי הבריאה פסחו על העצים, ואם יש גשם ורוחות חזקים, הם מגנים מפניהם גם. בעיות ביתיות קטנות ויומיומיות, כמו איך להגן על הכביסה מפני הגשם או איך למנוע מהרהיטים במרפסת השמש או בגן מלהתרטב, הופכות להיות פתירות.

סוככים גם לא דורשים אישורים מיוחדים מהעירייה או מגופי בנייה אחרים, אישורים,  שכל אדם עם מעט ניסיון יודע שקשה מאוד להשיגם ותמיד עובר תקופה ארוכה עד שמשיגים אותם. כמו כן, עלותם של סוככים אינה יקרה ולעומת העמידות שלהם והפונקציונאליות שלהם, ודאי וודאי שאינם יקרים.

סוככים הם גם מרכיב חיוני בטיפוח חזית הבית- כאשר מסתכלים על הדירה מהרחוב מה שמעניק לדירה מראה מטופח ומושקע זה לא הפרקט וגם לא הצבע או השטיח שקנינו בהזמנה מיוחדת. גורמים הרבה יותר פשוטים מכך הם שקובעים איך דירתנו תראה בעני העוברים ושבים- האדניות המונחות על אדן החלון, חידוש הצבע של סורגי המרפסת וגם אותם סוככים במרפסת או בחלונות חדרי השינה. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בדירת גן, סוככים הם פתרון אידיאלי המשלב ונותן פרטיות מפני השכנים, הגנה מפגעי מזג האוויר וכאמור, מראה יפה ומטופח לגינה.

סוככים יכולים להיות מתופעלים באופן ידני באמצעות לחיצת כפתור קטנה, הכל לפי העדפתכם האישית. סוככים גם מגיעים במגוון צבעים – החל מצבעי לבן ושמנת קלאסיים וכלה בכל מיני סוככים בעלי מראה מרענן עם פסים צבעוניים.

ההתקנה של סוככים היא פשוטה והיא נעשית במספר שעות בלבד. אין צורך להכין את הבית ולבצע מאמץ מיוחד, כל שצריך לעשות הוא לפנות לחברה המספקת סוככים ( כמו כל דבר מומלץ שזו תהיה חברה עם וותק וניסיון) ולהזמין את אנשי המקצוע של אותה חברת סוככים שתעשה את העבודה עבורכם. תוך זמן קצר תגלו שבעלות מינימאלית קניתם עבור ביתכם- צל בקיץ, מטריית ענק בחורף, פרטיות מהשכנים בשעת הצורך, ומראה אסתטי ואלגנטי לחזית הבית. בהחלט השקעה משתלמת ונחוצה בכל בית ישראלי.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב