דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים והרחבה 

מאת    [ 02/01/2011 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 2643 פעמים ]

היום כל זוג צעיר יודע שאין דבר נפלא יותר מאשר לרכוש דירה בשכונה צעירה בה יש את כל התשתיות שמשפחה צעירה צריכה ושפע של חברים גם עבור ההורים וגם עבור הילדים. יחד עם זאת אחד החסרונות הבולטים בשכונות צעירות (הכוונה לאותן שכונות שהחלו להיווצר בשלהי שנות התשעים) הוא גודל הדירה. אמנם בכל בניין יש מעלית מרווחת שלא תצטרכו לקפל את העגלה של הילד כאשר אתם חוזרים מטיול, ואמנם כל דירה מאובזרת במטבח נאה, פרקט ועוד שכלולים שונים, אבל אי אפשר להתחמק מהעובדה המציקה שבשל הביקוש הרב לדירות בשכונות אלו הדירות הן קטנות יותר מדירות בשכונות ישנות שלא מספקות את כל הבונוסים שציינו. במיוחד מציק הדבר, כאשר באים לארח אנשים והסלון צפוף מדיי לתת תחושה של נוחות ומרווח. אחד הפתרונות המתוחכמים שאני שמעתי עליהם לאחרונה להגדלת חלל הסלון הוא התקנת סוכך במרפסת שמש והפיכת שטח המרפסת לחלק מהסלון.

את אותו רעיון שמעתי מזוג חברים שלי, שפסח אחד, למורת רוחם, נפלה עליהם חובת האירוח המשפחתית. אותו זוג נאלצו במהרה למצוא כסאות שולחן ו...מקום לכעשרים וחמישה איש. כפי שאתם מתארים כסאות, שולחן ואוכל היו הבעיה הפחותה בחשיבותה...איך לכל הרוחות יכניסו בנחת ושלווה עשרים וחמישה איש לסלון הקטן שלהם? הפתרון הגיע משכנה ותיקה ומנוסה שגרה בסמיכות אליהם- "הקשיבי" כך אמרה לאשת הבית, "פתחו את דלת המרפסת ותסגרו את הגג שלכם ככה שגם יהיה אוויר וגם מקום לכל האנשים". השכנה לא טרחה לראות שאין להם למעשה לא גג ולא כיסוי ולא סוכך.

בסיום השיחה, סתם מתוך סקרנות, גלשה ידידתי באינטרנט וגילתה להפתעתה שסוכך הוא לא כל כך יקר כמו שחשבה. ראשית, סוככים אינם דורשים אישור מהעירייה על התקנתם, וניתן להתקינם במהרה וללא עיכובים.

סוככים, הם גם פתרון יעיל פונקציונאלי למגוון בעיות שנוצרות בדירות- סוככים מגנים מפני השמש והחום ומצלים את הדירה בצהרי ימות הקיץ, סוככים מעניקים פרטיות כאשר בסוף היום רוצים לשבת בערב עם בן הזוג ולתפוס כמה רגעים של "ביחד" , סוככים גם מגנים על הכביסה בחורף כאשר יורד גשם, ובזכותם לא צריך להכניס את הבגדים הלחים הביתה ליד הילדים, וגם..סוככים הם פשוט יפים- הם נותנים מראה מושקע ויפה לחזית הבית באותו אופן שאדניות חלון חינניות עם פרחים מעניקות מראה מטופח לבית.  

במקרה גם, עבור אותו זוג צעיר סוככים היו גם המענה לבעייתם באותו חג מצות.

ואכן, ידידתי, פנתה לחברה המוכרת, בין היתר, סוככים ולאחר שהתלבטה בין סוככים בצבעי לבן ושמנת לבין סוככים צבעונים עם פסים, מסתבר שיש מבחר רחב בתחום זה של סוככים, בחרה סוכך בצבע

אוף-וואיט בעל תורה כיפתית ועגולה. התקנת הסוכך נעשתה במהרה וללא בעיות, כפי שקיוותה, ולשמחתה הרבה כאשר סגרה את הסוכך  עד הסוף באמת שטח הסלון גדל ונוצרה האשליה הויזואלית שהמרפסת והסלון הם יחידה אחת.

אותו הפסח, הזוג הצעיר אירח בנחת את המשפחה המורחבת בביתם, כאשר השולחן התפרס על פני הסלון והמרפסת (וכמובן כל אחד ניסה לתפוס מקום במרפסת), ומאז גם לעולם לא סבלו יותר מכביסה שלא התייבשה בזמן....




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב